Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ztratila

Občasný
Na Totemu: 192624x
Napsat zprávu

"Od člověka jako já nemůžete čekat, že bude vyprávět plynule. Mám co dělat, abych to na'tukal do počítače." ELW/SF

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 18.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Marné, kakání
ztratila (Občasný) - 20.2.2007 > papírová bílá prostěradla. to se nevylučuje. jako by to odněkud přeložil svatopluk kadlec.)
U příspěvku:Marné, kakání
ztratila (Občasný) - 20.2.2007 > papírová bílá prostěradla. to se nevylučuje. jako by to odněkud přeložil svatopluk kadlec.)
U příspěvku:Marné, kakání
ztratila (Občasný) - 19.2.2007 > nevim proč, ale vybavil se mi při četbě Josef Vojvodík. potom Freud a bílá prostěradla. možná spíš papírová.
U příspěvku:Začali brzy
ztratila (Občasný) - 16.2.2007 > akorát ireno máš překlep v upoutávce:)
U příspěvku:Začali brzy
ztratila (Občasný) - 16.2.2007 >

zdá se ieno, že jsi vyšší dívčí ;))

U příspěvku:Ona vypráví
ztratila (Občasný) - 12.2.2007 > je to takový... hodně slov...
U příspěvku:FRAGILE
ztratila (Občasný) - 10.2.2007 > až mi přestane blbnout počítač, tuhle exhibici odstraním...
U příspěvku:FRAGILE
ztratila (Občasný) - 9.2.2007 >

ty příšero liškou podšitá!

U příspěvku:Ochutnávka z knihy
ztratila (Občasný) - 9.2.2007 > výstražná. a proč - je to jeden odstavec, příliš krátké, než aby si o tom člověk učinil nějaký dojem. a přsto plné klišé (rampouchy v srdci, tulák po hvězdách svěrací kazajka reality... )
U příspěvku:Stlejda Venca
ztratila (Občasný) - 9.2.2007 > nejde tomu asi ic vytknout, ale mě se to nijak nedotá¨ýká, nevzbuzuje to ve mně žádný emoce.
U příspěvku:vysoko nad sólosteny
ztratila (Občasný) - 9.2.2007 > PŘECHYTŘELÉ BEZ ESPRITU
U příspěvku:Cesta na severozápad VI
ztratila (Občasný) - 7.2.2007 > furt nechápu, proč z toho neurobíš kolekci... takhle se to čte dobře, akorát že nemáš při ruce předchozí a další díly. to je trochu problém...
U příspěvku:Hrabárna
ztratila (Občasný) - 7.2.2007 > přemýšlela jsem, co mi to připomnělo. připomnělo mi to magora jirouse "už vědět nechtějí / holčičky z francie"... dobrý:)
U příspěvku:Hrabárna
ztratila (Občasný) - 7.2.2007 > ty sis trochu hrála s rytmem a slyabikami, že?.)
U příspěvku:VODNÍKJ
ztratila (Občasný) - 6.2.2007 > ale rozhodně v tom pokračuj!:)
U příspěvku:VODNÍKJ
ztratila (Občasný) - 6.2.2007 >

já se ztotožňuju částečně překvapivě se všemi předřečníky -

 

  • je to originelní
  • je to roztomilé
  • je to roztomile autobio (Inkognito, to já rád!!!)
  • je to dobdře vystavěný celý nějaký
  • jazyk je podivuhodnej, podivnej, jsou místa, která jsi zjevně opravila podle konkrétních periskopích připomínek, jsou místa, která jsou delikatesnía  jsou místa, která jsou nedotažená, neobratná, toporná...
U příspěvku:Dítě ze suterénu
ztratila (Občasný) - 6.2.2007 > K tomu ještě František Daneš: Český jazyk na přelomu tisíciletí a třeba by se ti hodili/y i Pavel Eisner (Chrám i tvrz) nebo Patrik Ouředník (Šmírbuch jazyka českého) a další podobní...  
U příspěvku:Cesta na severozápad VI
ztratila (Občasný) - 6.2.2007 > a co teprve fajnšmejra - podle vzoru předseda, stanislave!.))
U příspěvku:Nepřítomnost kýče činí náš život nesnesitelný
ztratila (Občasný) - 6.2.2007 >

mám pocit, že tahle úvaha jen převrací to, co sama kritizuje, naruby. a mylně si plete kýč se svobodou, kterou není. naopak - jsme k zadušení obklopeni neuvěřitelnými chuchvalci kýče. doléhá na nás v obchodech, z médií... a nejsrozumitelněji jej asi popsal repulsion:)

U příspěvku:Cesta na severozápad VI
ztratila (Občasný) - 6.2.2007 > ve skutečnosti, stanislave, je mi to úplně volný, kdo co píše, jak to píše, proč to píše, texty jsou mi jen pohodlým prostředkem k získání obdivu fajnšmejkrů tvýho zrna.
U příspěvku:Cesta na severozápad VI
ztratila (Občasný) - 6.2.2007 >

Vedle už uvedených výtek mi to trochu připomíná můj oblíbený film, L' Amour l'après-midi, viděla jsem ho třikrát a nejvíc mi vždycky utkvěly ty dialogy "Jak se máš?" - "Děkuju, mám se dobře, jak se máš ty?" - "Chtěla bych pracovat jako sekretářka, umím perfektně anglicky." - "Je to tatínek. Ano, to tatínek..." - a to mě přivedlo k zajímavýmu slovu, za který mě možná ukamenujou: moralita.

 

Taky mě napadlo, jestli tebe někdy napadlo vázat tyhle svoje příběhy na pokrač do kolekce, kterou by si člověk mohl pohodlně listovat? já myslím, že tohle je jeden z těch textů, kterým by to vyloženě slušelo... A v té kolekci by i tenhle díl měl svý přesný místo a opodstatnění, ale jinak jak řekla, těžkej zadek.  

U příspěvku:sběratel
ztratila (Občasný) - 5.2.2007 > rozhodně to chci slyšet, připrav kámoše na komorní koncert, ireno:))
U příspěvku:sběratel
ztratila (Občasný) - 5.2.2007 > zvláště ten zhudebněnej text o tom debilovi jiřím mě zajímá - popravdě jsem myslela, že je nezhudebnitelný...:))
U příspěvku:Výkřik mizejícího přátelství
ztratila (Občasný) - 3.2.2007 > To jsem pochopila - místy je to velmi silný. Vlastně celý je to velmi silný, ale ten nános slov je občas náročný na prodírání. Možná jsem jen moc líný čtenář?:) Možná...
U příspěvku:Výkřik mizejícího přátelství
ztratila (Občasný) - 3.2.2007 >
U příspěvku:Výkřik mizejícího přátelství
ztratila (Občasný) - 3.2.2007 > místy zbytečně užvaněné
U příspěvku:Cesta na severozápad V
ztratila (Občasný) - 30.1.2007 > hopodu - hospodu... líbí se mi fakt jak to motáš dohromady. je to trochu jako kerouac osvětářem---
U příspěvku:Dítě ze suterénu
ztratila (Občasný) - 30.1.2007 >

3 věci:

  • regresivní terapie
  • báseň v próze
  • Capotova povídka Miriam

jsem zvědavá na další

U příspěvku:Elisej /esej ženského rodu/
ztratila (Občasný) - 30.1.2007 >
U příspěvku:Svědectví dcery matky Jany H.
ztratila (Občasný) - 29.1.2007 >

Janele, pravda bude asi někde uprostřed. Ani pouhá slovní akrobacie, ani pouhá senzitivita – velmi citlivý může být i leckterý grafoman a ve výsledku mu to bude houby platné. – Já respektuju tvůj přístup k tvorbě, ale trochu mi vadí, že ty nejsi schopna respektovat mě jako čtenáře. Vidím text, mám na něj nějaký názor a ten napíšu nebo řeknu, to je vše. – K tomu, abych si na tvůj text utvořila nějaký názor nepotřebuju o tobě vědět téměř nic. Ty pořád vnímáš dejme tomu tyhle básničky jako součást sebe, ale v  jistém smyslu ten výsledný artefakt nemá s tebou nic společného a čtenář, úplně libovolný čtenář, může přijít a uchopit si jej podle svého, naprosto jinak, než jsi myslela. – Rozhodně jsem nechtěla zneužít ve veřejném prostoru informace, které psalas v soukromých zprávách, pokud se to stalo, omlouvám se, ale myslím, že ne. Ve zprávách působíš jako normální, sympatická, citlivá, upovídaná holka – ta, která píše poznámky, je někdo jiný, agresivnější, afektovanější, pánovitý. Snaha domluvit se, najít společný kód – v jistým (dobrým) smyslu dojemná. Na druhou stranu se tu přeme o ty literární texty. A snažit se získat čtenáře na svou stranu nějakým následným proslovem se mi zdá poněkud absurdní.

U příspěvku:Svědectví dcery matky Jany H.
ztratila (Občasný) - 29.1.2007 > Kdysi se mi libila jedna rozhlasova repka z anarchisticky demonstrace, nejakej angazovanej mladik tam spontanne sipal: Nebran se, ja te nenapadam... - Takze asi tak. Vetsina tvych basni se mi nelibi a nekolikrat jsem to zopakovala, afektovanost, velkohubost, rozmachla prazdna gesta, klise. Posledni dva texty me ale zaujaly, jsou konkretnejsi, civilnejsi, zda se mi ze osobnejsi, epictejsi. Na zaklade nich me napadlo, ze by ti slusela proza - ani ne u toho prechoziho, kterej mi prijde vytecnej, tenhle mi takovej neprijde, ale neco v nem je. - Moje komentare nikdy snad O NICEM nejsou, ja jejich prostrednictvim vyjadruju svoje nazory, nevypravim.- Niterny prozitek je dulezity, ale sam o sobe dobrou literaturu nedela a me dobra literatura zajima. - Mne prijde popravde trochu nefer, jak tu [nikoli v dilech, ale spis v komentarich] sermujes svymi pohnutymi osudy, ono to pak vypada, ze holka to ma tezky, je hypersenzitivni, budme na ni hodni - ale myslis, ze jsi tu jedina, ktera ma nejaky trable, ze ostatnim lidem na celym svete neumiraji rodice a deti a blizni, ze nejsou nemocni na tele nebo na duchu, ze nejsou osameli, smutni, unaveni, necim zklamani, izolovani? Jen se tim neprezentujou, nevykrikuji to jen tak do sveta, pro tebe je to v tuhle chvili a na tomhle hristi vedle jinyho soucast tvy image. Za chvili bys na me chtela, abych se ti prokazovala tubama od antidepresiv a pritahla par mrtvol bliznich. Jsem jina nez ty, ale to jeste neznamena, ze jsem nejaka zruda a ze se pred tebou musim za jakykoli svuj nazor nejak obhajovat. Zkus se obcas dotknout chodidly zeme, nekdy je to prima.

  <<< předchozí 
18.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter