|
U příspěvku:..nt. |
ztratila (Občasný) - 10.11.2006 > příběh |
U příspěvku:..nt. |
ztratila (Občasný) - 10.11.2006 > takový nemravný. |
U příspěvku:VRÁTNEJ |
ztratila (Občasný) - 10.11.2006 > |
U příspěvku:pasáček |
ztratila (Občasný) - 10.11.2006 > pašáček. |
U příspěvku:Žabky |
ztratila (Občasný) - 10.11.2006 > mně se to líbí. |
U příspěvku:Natýral |
ztratila (Občasný) - 10.11.2006 > asi v časáku zavedeme ukrajinské okénko.) |
U příspěvku:Natýral |
ztratila (Občasný) - 10.11.2006 > a kdo ej ten bosej na tý skále?:) |
U příspěvku:silence is sexy |
ztratila (Občasný) - 9.11.2006 > proč? |
U příspěvku:Pisces |
ztratila (Občasný) - 9.11.2006 > A já ti zase ráda vytýkám zbytečné Rozmary, aby to stálo za něco:) |
U příspěvku:Pisces |
ztratila (Občasný) - 9.11.2006 > Jo, jsem zvědavá, co od tebe přijde příště, těším:)
Jen bych ještě doplnila - to, co říkáš, chápu, na druhou stranu... Pokud je tvůj text rázu soukromého, psaný tak, aby mu porozuměli jen někteří, kteří tě znají a třeba s tebou něco zažili - proč by měl být zajímavý i pro další, kteří o tobě třeba nevědí vůbec nic?
A tu rubriku bych tak úplně neřešila, mohla by to být taky čistě próza bez konkrétnějšího určení, v minaturách blbůstkách v poslední době končí i některý texty toto určení přesahující.
|
U příspěvku:Pisces |
ztratila (Občasný) - 9.11.2006 > Tak je mi to už jasnější. Vidím opak Huga Hugona. To je hlavní postava Filipovy prózy Poskvrněné početí, spisovatel, který není schopen začít psát, natož dokončit jakýkoli text a píše k nim jen úvody a předmluvy, v nichž nastiŇuje, o čem to bude a co tím bude chtít říct. Ty mám pocit v sobě jakousi psací energii máš, ale tohle je takový pocit, který jsi vychrstnul na papír, nic víc. Člověk nad tím tak akorát pokrčí rameny. Asi bych se vystíhala podobných citací typu toho z Rozmarného léta, příliš to bije do očí. Někdo tvrdí, že to je laciné, mě spíš napadá, že se může stát, že čtenáři zůstane z textu jedinej zážitek, citát z cizího díla. A zvláště problematický je, když takový citát použiješ coby pointu, vyvrcholení své práce. |
U příspěvku:Prázdné tlachání |
ztratila (Občasný) - 8.11.2006 > znepokojil mě předposlednía poslední verš. |
U příspěvku:Šnelord nekrošnek |
ztratila (Občasný) - 8.11.2006 > ale vyspal ses z toho, doufám...;)) |
U příspěvku:~~~ |
ztratila (Občasný) - 8.11.2006 > ! |
U příspěvku:Hospodská byla jako kytara |
ztratila (Občasný) - 8.11.2006 > Mně se to taky líbí, až na místa, kdy se pokoušíš říkat nějaký moudra o životě. |
U příspěvku:Vzpomínka |
ztratila (Občasný) - 8.11.2006 > tak ti říkám, milá Jano
budeme mít domek svůj
já budu hrát na piáno
a ty budeš kydat hnůj. |
U příspěvku:Arytmie |
ztratila (Občasný) - 8.11.2006 >
Povídka v místním kontextu rozhodně nadprůměrná, zajímavě vystavěná, ale je třeba čistit, stylisticky hodně neohrabaná – spousta šroubovaných vět, přitom totéž by šlo vyjádřit jednodušeji, srozumitelněji, efektněji i efektivněji (Terezino obočí se svraštělo, ubíhající město za oknem ji ponořilo do tranzu), občas autor vysloveně ujede (nemyslím si, že by byl zadek předzvěstí zabarvení hlavu). Navíc na začátku si to užívá a je šelma pomalá, ale časem, jak se blíží ke konci, zrychluje a přibývá i chyb (vedle hrubek a překlepů i chybný tvar přechodníku Paul snažíc). Mírnou nelogičnost spatřuju v použití přímé řeči, nad kterou autor nemá kontrolu, tudíž tytéž postavy hovoří místy téměř totožně s vypravěčem, místy jsou najednou překvapivě uvolněné, bůhví proč. A nelogické mi přijde i vysvětlení vztahu mezi Ráchel Terezou: jedna druhé údajně ze soucitu poskytuje drobné náhledy do svého života, nic podstatného – a po tomto vysvětlení jí prozradí největší tajemství svýho intimního života. |
U příspěvku:Kráska v nesnázích |
ztratila (Občasný) - 7.11.2006 > stylisticky hrozně neobratný. |
U příspěvku:Hezké chvilky bez záruky |
ztratila (Občasný) - 7.11.2006 > Padesátka není nižší střední věk, v tomto se blížíš hokyním, co jsou schopny vyvolávat "mladá pani" i na šedesátnici. Martinu Hofmannovi jsi spletla jméno, film jsem neviděla, Hofmanna jsem pozorovala jen v bedně a v divadle, v divadle hodně zblízka a je to fešák atletické postavy se spoustou vlasů. Vypadá na svůj věk, čili na osmadvacet, čili o dvacet let míň než je padesát. |
U příspěvku:POTLUČEN SVÍTÁNÍM |
ztratila (Občasný) - 5.11.2006 > poe, vole:) |
U příspěvku:Náhradní díly (nefoto) |
ztratila (Občasný) - 5.11.2006 > |
U příspěvku:Proti zdi |
ztratila (Občasný) - 4.11.2006 > ALE NENÍ TO MINIATURA, BLBŮSTKA!! |
U příspěvku:JÁ II. |
ztratila (Občasný) - 3.11.2006 > ježíšmarjá:) |
U příspěvku:Vyhládlá zvířena |
ztratila (Občasný) - 3.11.2006 > člověče, měls asi recht, koukej... |
U příspěvku:duha bolívijských alkoholiček |
ztratila (Občasný) - 1.11.2006 > ty sypeš? |
U příspěvku:Akrostich na jméno LADISLAV |
ztratila (Občasný) - 1.11.2006 > souhlasím s raimundem.) |
U příspěvku:Opraj Ubic - Část I. Obraz první - Den první |
ztratila (Občasný) - 1.11.2006 > No, formálně to žádné drama není a taky mám trochu pocit, že to flákáš do kláves bez rozmyslu, ale není to špatný, uvidíme... |
U příspěvku:Opraj Ubic - Část I. Obraz druhý - Den druhý |
ztratila (Občasný) - 1.11.2006 > Ator smí publikovat pouze jeden příspěvek denně, proto přesouvám publikaci na zítřek. |
U příspěvku:O hromná |
ztratila (Občasný) - 31.10.2006 > Mně se to na jednu stranu líbí a neschází tomu hravost. Ale oheň! Nehoří... |
U příspěvku:Symposion |
ztratila (Občasný) - 31.10.2006 > Mně se to dost líbí, ale rozhodně si nemyslím, že je to miniatura blbůstka, proč by to měla být miniatura blbůstka? |
U příspěvku:Fronta |
ztratila (Občasný) - 31.10.2006 > to by mohlo bejt pěkný na recitaci! |