Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 1.11.
Felix
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ztratila

Občasný
Na Totemu: 192624x
Napsat zprávu

"Od člověka jako já nemůžete čekat, že bude vyprávět plynule. Mám co dělat, abych to na'tukal do počítače." ELW/SF

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 8.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Horažďovice
ztratila (Občasný) - 22.11.2007 > nevím proč, vzpomněla jsem si na Karla Kolaříka..
U příspěvku:MÓDNÍ POECIE
ztratila (Občasný) - 21.11.2007 > fakt?:)
U příspěvku:FASTFOOD STORY
ztratila (Občasný) - 21.11.2007 > no, rejpla jsem si, ale proboha, snad to nebereš nějak úkorně???
U příspěvku:FASTFOOD STORY
ztratila (Občasný) - 21.11.2007 > Nevím, kdo z nás se vyspal h§ř. člověče - humor, vtip, blbý poznámky - ??? :)
U příspěvku:FASTFOOD STORY
ztratila (Občasný) - 18.11.2007 > to je houby argument.
U příspěvku:FASTFOOD STORY
ztratila (Občasný) - 18.11.2007 >

ty máš faktor, já mám traktor

U příspěvku:FASTFOOD STORY
ztratila (Občasný) - 18.11.2007 > takovejch nás je, broučku, ale možná dojdu...
U příspěvku:FASTFOOD STORY
ztratila (Občasný) - 18.11.2007 > Upřímně, už z té představy, kterou jsi nastínil, se mi začínají podlamovat kolena...  
U příspěvku:FASTFOOD STORY
ztratila (Občasný) - 18.11.2007 >

ty seš tak naturalistickej, petře vaňku!

kromě vlastních myšlenek je mi ta urputnost příjemná. čteš hezky?

U příspěvku:Soumrak modelů
ztratila (Občasný) - 16.11.2007 > Líbí se mi forma – jakejsi deník formou básní v próze. Jako povídky to nevidím, i když asi nejvíc se mi při čtení vybavil Karel Kuna (Cesta do Malšic?).
Místy se to čte moc pěkně, místy to na můj vkus příliš rozplizle vyslovuje banální moudra o současnosti, což umí (a dělá) dneska každej druhej trouba, ale ne každýmu se to podaří. Omlouvám za agresivitu. 
U příspěvku:arytmie ozubených kol
ztratila (Občasný) - 16.11.2007 >

správně, není kam spěchat :)

ale těším

U příspěvku:arytmie ozubených kol
ztratila (Občasný) - 16.11.2007 > Jednou bys mohla psát krásnou prózu. Nebo ta dramata ;)
U příspěvku:ne 1.
ztratila (Občasný) - 15.11.2007 > Těším se nesmírně :)
U příspěvku:ne 1.
ztratila (Občasný) - 15.11.2007 > Stále mě zajímá tvoje tetování, Václave. Odhodlal by ses alespoň k náčrtku?
U příspěvku:Neexistující jména
ztratila (Občasný) - 11.11.2007 > A co tě k tomu vedlo?:)
U příspěvku:Neexistující jména
ztratila (Občasný) - 10.11.2007 > Básnička průměrná, ale chtěla bych vidět tvou fotku!
U příspěvku:Ostrý
ztratila (Občasný) - 6.11.2007 > Jako španělská stěna? Divokej králík? Kočka? Ohnivý pes? Onivý koník? Muž? Dvě ženy? Jako kravské stádo? Nebo jako dětský pláč?
U příspěvku:Pásl židle na kovralu
ztratila (Občasný) - 2.11.2007 > připomíná mi to popěvek "šel na raky, chytil žábu"
U příspěvku:Rovinaté blánování, aneb lelení jůj
ztratila (Občasný) - 1.11.2007 > u tebe vysloveně bych docela ocenila fuknci "zvuk":)
U příspěvku:Způdypud
ztratila (Občasný) - 30.10.2007 > a tos úplně pominul, že ten hoch recituje! ;)
U příspěvku:tanečnice v zimě
ztratila (Občasný) - 29.10.2007 > myslím, že by to pro tě mohlo být inspirativní:)  
U příspěvku:mimova.modlitba
ztratila (Občasný) - 29.10.2007 >

Úplně nechápu, proč mi ta poznámka přišla, nicméně napsals to hezky.

 

U příspěvku:tanečnice v zimě
ztratila (Občasný) - 29.10.2007 > Mimochodem, četlas něco Zadie Smith?:)
U příspěvku:František Sochor
ztratila (Občasný) - 27.10.2007 >

Neříkám, umělec. Ten když to od přírody má, tak to prodá.

 

;)

U příspěvku:Pády
ztratila (Občasný) - 26.10.2007 > Na tebe je to překvapivě umírněné. Ale jinak. - Jinak jsem přesvědčená, že napíšeš / nebo jsi schopná napsat něco úžasného, je to jen otázka vyměření energií. Tohle mi přijde šedivé, většina tvých věcí na mě působí jako rozmáchlé hysterické gesto - ale přitom s obsahem - líbily se mi nejvíc asi ty prózy před časem, které ale už nějak neděláš.)
U příspěvku:Obýváková party
ztratila (Občasný) - 26.10.2007 > V pondělí jsem si uvědomila zajímavou věc. Ty jsi šikovný performer, který umí využít finty folkových hudebníků neobtěžovat publikum svojí tvorbou. Takže já vím, že jsi šikovný performer, ale ačkoli jsem tě nespustila z očí, nepamatuju si nic z toho, cos tam ne/četl... A obávám se, že živě by mě tenhle text bavil, ale takhle mám dojem, že tam je pár zbytečně přiškrcených míst.
U příspěvku:Bylo jí dvacet a bála se básníků a znala Mendela [Nepoezie]
ztratila (Občasný) - 26.10.2007 >

Zajímal by mě - čistě pro zajímavost - poměr mezi nepoezií, neprózou a básní v próze.

Tohle je taková rocknrollová věc, která mě neurazí ani neposadí na zadek.

U příspěvku:Robert Bly: Pro některé muže je těžké dokončit větu; Mužská práce
ztratila (Občasný) - 26.10.2007 >
U příspěvku:František Sochor
ztratila (Občasný) - 25.10.2007 > vole, to je nářez!
U příspěvku:malá antologie stesku
ztratila (Občasný) - 25.10.2007 > Tohle budu muset promyslet.
U příspěvku:tanečnice v zimě
ztratila (Občasný) - 25.10.2007 >

Líbí se mi to. Pro mě problematická místa se lepší - jistá koženost.

Druhá věc je samozřejmě výběr tématu a jeho uchopení - tam holt už máš vykolíkovanou trasu, ale to je dobře, ne? Ono jde  o to říkat, co chci a tak, jak chci. Psaní není sport, abys musela jediným směrem nutně zvyšovat výkonnnost nebo tak něco.

 

Zaujala mě pointa. Na první pohled na mě působí uvěřitelně - nevím proč mám ale pocit, že by do ní stačilo malinkatě rýpnout a sesype se.

  <<< předchozí 
8.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter