Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Roman
Rumburak (Občasný) - 10.2.2005 > Vomi, snad se neurazíš, když ti řeknu, že jsem koukl na tvůj web a zjistil, že máš fakt famózně zvládnuté portréty, ale postavy ti ruku na srdce moc nejdou. Hlavně některé akty. Ale tímto dílkem potvrzuješ, že se teda dost rychle učíš! Smekám. Na všem se dají najít chyby, ale bez nich by to nebyla tvorba ale počítačová dokonalost. A to už není ono. Takže jak jinak...
U příspěvku:2004-05-14-14-37
Rumburak (Občasný) - 10.2.2005 > To mluví za sebe, moc pěkný...
U příspěvku:Kam ten spěch?
Rumburak (Občasný) - 10.2.2005 > Tak tohle je dost hezký záběr, možná by neškodila postava mnicha , ale i tak....
U příspěvku:- 4 -
Rumburak (Občasný) - 10.2.2005 > Tak se mně nezlob, ale toto působí moc svázaným dojmem, připadám si, jak pták v kleci, ale jestli to byl záměr...
U příspěvku:Zátiší s polními květy
Rumburak (Občasný) - 8.2.2005 > Tom.Black> Jejda, jaká náhoda, na tento komentář jsem ti psal to samé co Peintre někde jinde.
U příspěvku:Adélka
Rumburak (Občasný) - 7.2.2005 > vomi> Když jsem se přihlásil, nemohl jsem ani psát, ani vkládat příspěvky, proto jsem ti to napsal jako nepřihlášený. Ale musím se omluvit, protože jsem použil jiný prohlížeč a už to funguje, tak sorry. Jinak k tomu času, já to mám podobný, ne li horší s tím pozorováním, až mě to někdy žere. Jenže když nepozoruješ, tak asi nic kloudnýho nenamalluješ. Je to tak? No a co jsem slíbil, to plním.
U příspěvku:Nechoď pryč!
Rumburak (Občasný) - 7.2.2005 >
U příspěvku:Terezka 2
Rumburak (Občasný) - 5.2.2005 > Příteli, díky ti za tvoje rady ohledně svého boje za svou práci, ale jsem trochu jiného názoru, svou práci budu obhajovat na nějaké úrovni, ale připadá mi, jakoby jsi přišel do knajpy a chtěl tam mezi těmi individui obhajovat svou práci. Mám dojem, že se akorát zesměšních, u těch seriozních klesneš na úroveň té putyky, a v té putice budeš jen pro smích. Jestli ti to vyhovuje, nic proti, znáš to, vrána k vráně sedá. To prostředí neudělá nic menšího, než že tě strhne ssebou a degraduje tvůj talent na svou úroveň. Ono se příteli praví v jedné moudré knize, nehaž perly sviním...otočí se proti tobě. Tak ti přeji mnoho úspěchu, tak trochu se ti divím, jestli to máš zapotřebí. Jinak kresba hezká, je to lepší než minule.
U příspěvku:- 2 -
Rumburak (Občasný) - 5.2.2005 > Stejnej most, tento se mi líbí ještě víc, dělá to ten tunel na konci, co je za ním, to umocňuje ta výhybka, dobře posazený horizont, geometrie...
U příspěvku:kresba2
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > meg> 
Smazal, bohužel se poustevník dostal na první místo v doporučeních a to někteří nemají rádi, asi tušíš, jseš tu dýl. Ale neskončil jsem definitivně, teda pokud mi v tom tady ta rádoby redakce nebude bránit, to víš, Vomi maluje podobným stylem....trochu se mi otevřely oči, trochu mně museli sice kopnout, abych prozřel, ale prozřel. Už máš něco novýho?
U příspěvku:jeseň
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > Krásný obrázek, Barborko, zdraví Tě Vitin.
U příspěvku:Levhart (uhel, A3, 1998)
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > Líbí, má to dynamiku, příjemný barvy, proč ne?
U příspěvku:Levhart (uhel, A3, 1998)
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > ariel> 
člověče, nemusíš vše hned házet do koše, asi vrátím příspěky, aby jsi měl koho kritizovat, ale takovou hodnou holku, styď se.
U příspěvku:Zátiší s pivoňkama
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > vomi> 
Kde tě chytit, vyjdi mi ještě naposled vstříc a zruš tu poštu, už jsem psal na redakci a nic se neděje,dík.
U příspěvku:Zátiší (kresba olejovým pastelem na batice) 2005 (470 x 370)
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > Aha, tak to nevzalo.
U příspěvku:Zátiší (kresba olejovým pastelem na batice) 2005 (470 x 370)
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > Ahoj Tygříku, já to zabalil, drž se tady, ještě se dívám, že mám doporučení, tak snad Ti pomůže.
U příspěvku:- 1 -
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > Že je to lepší?
U příspěvku:.: ODCHOD V PODCHOD :.
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > strohý svět bezdomovců.Ale ty kachlíky jdou fakt blbě.
U příspěvku:- 1 -
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > tenhle most je mi povědomý, škoda že to jde doprava..ale snaha se cení.
U příspěvku:Trip
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > ariel> může být, na mně hned zapůsobila ta vlnitá Goghovská tráva a barvy.
U příspěvku:u cesty
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > to je hezká fotka s teplou letní atmosférou a dýchá romantikou..
U příspěvku:TEREZKA - MIMČO
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > je to hezky vystižený, kresba perfektní, ale ta světla to chtělo možná změkčit, ten kontrast by mi seděl spíš ke staršímu obličeji.
U příspěvku:Kytička
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > Tak tohle je Barborko, fakt nádhera, zdravím Tě a držím palečky..,Vitin a kámoš.
U příspěvku:Trip
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > člověče, nový Van Gogh?
U příspěvku:Zátiší s pivoňkama
Rumburak (Občasný) - 4.2.2005 > Tony, od kdy ses dal na kytičky? Ale já romantiku rád...
U příspěvku:Zátiší (kresba olejovým pastelem na batice) 2005 (470 x 370)
Rumburak (Občasný) - 3.2.2005 > tak Tygříku, Ty jsi nám zdrhla do kreseb? A já pořád čekám kdy dáš do malby něco dalšího, to bych se načekal...O tom obraze už jsem Ti říkal, psal...Ahoj, když Ti bude smutno, přijď zas za náma.
U příspěvku:Plot
Rumburak (Občasný) - 3.2.2005 > tohle je fajn, působí to jako nějaký odkaz..
U příspěvku:Branná
Rumburak (Občasný) - 3.2.2005 > hezká kresba, má atmosféru, dala jsi tam kousek sebe, je to poznat.
U příspěvku:Zachránce sebevrahů
Rumburak (Občasný) - 3.2.2005 > Tohle je fakt působivý, ta bota mi málem přivodila infarkt, působí zcela živě! Námět za pět, provedení za pět, hernajs, tady je jen jedna. Škoda.
U příspěvku:Jestřábí vrch
Rumburak (Občasný) - 3.2.2005 > Nádherná, létem provoněná fotka, blahopřeju..
U příspěvku:Opuštěný
Rumburak (Občasný) - 3.2.2005 > ta melancholie se mi líbí, cítím tam domov..
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter