Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 26.12.
2.svátek vánoční
Štěpán
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@gmail.com
   


Psi vino
Poetikon
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Franta: Kabalistická meditace (bez chemie)
moonlight (Občasný) - 8.8.2003 > romann> Jsi opravdu natvrdlej, nevidíš že tohle není debata, ale prosazování tvých jednostranných názorů?? Vždyď bychom takhle mohli debatovat třeba rok a to vážně nemá cenu. Třeba se jednou opět shledáme a tobě pak nezbyde, než mi dát za pravdu. Ano věřím že mi čas dá za pravdu!
U příspěvku:Franta: Kabalistická meditace (bez chemie)
moonlight (Občasný) - 8.8.2003 > romann> Diskuse už nemá smysl, jednou na to stejně příjdeš sám...
U příspěvku:Franta: Kabalistická meditace (bez chemie)
moonlight (Občasný) - 7.8.2003 > romann> Nemá smysl se o tom přít, ty fantasmagoriím věříš a uveřejňuješ je na netu jako úchvatné meditace. Já je pokládám přesně za to co jsou, jen blýskavé pozlátka. Bohužel žádné božské v nich nic neukazuje, je to generované poslouchanou hudbou a pokud se ti líbí se v tom rochnit, tak je to tvoje věc a docela to chápu. Není to ale pravé! To Pravé je za tím, ale takhle si vytváříš jen psychedelické vize. Ale víš co, já nebudu radit tobě a ty zase neraď mě, to bude nejlepší. Jednou na to snad příjdeš sám a se svou učebnicí pak zatopíš v kamnech.
U příspěvku:Franta: Kabalistická meditace (bez chemie)
moonlight (Občasný) - 7.8.2003 > čtenář> To jsem psaj já... proč Totem nemá automatickej login podle IP nebo cookies?
U příspěvku:Franta: Kabalistická meditace (bez chemie)
moonlight (Občasný) - 7.8.2003 > Přáníčková víla> Filip má pravdu i můj článek stojí za přečtení :))
http://www.totem.cz/enda1.php?a=40722 je i na Spirále.
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 4.8.2003 > Mansukh> Je to ještě propracovanější: nejprve zájemce o channeling - pak zasvědcenec - instruktor - inspektor - šéfinspektor - a nakonec mistr n-té dimenze vlastní schízy :) Píšeš že je skupina tvořena cca 1 člověkem, tak jakápak hrozba... nojo jenže on vydá za stovku takových třeba jehovistů :)) Ale abych neurazil jehovisty, ti jen slušně diskutují a argumentují svým výkladem bible. Tedy alespoň jsem neslyšel, že by se při jejich návštěvě někdo svíjel v křečích na zemi nebo posteli!
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 4.8.2003 > romann> Lituji ale mé TND je leda tak ve tvé hlavě. A mé emaily?.... v outlooku jsem jich napočítal od tebe 312, byly součástí tvé manipulace a má hloupost je že jsem ti na každý z nich odpovídal, to přiznávám :)) Myslím že Ota tě ohodnotil moc dobře na http://www.spirala.cz/clanek.asp?id=2700 Že se do něčeho moc ženu??...nerozumím neděje se nic co bych nezvládal, ale pokud s tebou nesouhlasím a veřejně kritizuji tvou demagogii a manipulaci s lidmi, chápu že teď využíváž všech svých oblíbených praktik, aby ses vyvlékl či to nějak otočil proti mě, chudákovi s TND :)) Naštěstí je mi lhostejné jak mě zde očerníš či pohaníš, já žádné úchylné učení veřejně nepresentuji ani na to nelákám důvěřivé lidi. Tedy je mi fuk co si kdo o mě bude myslet, nicméně jsem ukázal na tvé milé praktiky a jsem přesvědčen že tento pohled z druhého břehu si lidé zaslouží.
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 4.8.2003 > Roman zde píše "Tu dívku jsem jen hypnotizoval, svíjela se, protože v hypnotické regresi prožívala temnou minulost." Prosím najděte si chvilinku času a přečtěte si co o své zkušenosti se skupinou a jejím učením píše ona sama ve svém článku:
http://www.spirala.cz/clanek.asp?id=2512
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 4.8.2003 > romann> Každý kdo tebe nebo tvůj chann. kritizuje má TND??... hmmm tak to asi bude většina lidí co tě poznali :)) Každému započítáváš jeho duchovní snahu jen po dobu co používá tvou terminologii a baští houby??... to by tedy třeba Tomášovi vlastně ani nezačali. Ale fajn jsou to tvé názory, tak ať ti slouží. Ale pokud mohu osobně radit, měl by ses v první řadě starat o svůj vývoj a tu péči o nás ostatní nechat Nahoru. Přeji ti hodně Boží milosti.
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 3.8.2003 > čtenář> Díky za názor, ale asi si mě s někým pleteš, co je to Hofyland??..tam jsem nikdy nebyl. Článek jsem zjevně nepsal pro tebe, ani se s tebou nemíním přít o tvých názorech, můj názor znáš z článku. Romanova věta "Postupně si vyber lidi, s kterými budeš pracovat a jak na ně" je jasnou ukázkou sektářského chování a to byl hlavní důvod, proč jsem článek napsal. Lidi zde varuji před jeho praktikami a snahou ovládat i před demagogií celého jeho channelingu ;-))
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 31.7.2003 > Robinsonce děkuji za názor. Naše výměna názorů je vlastně také takové vzájemné ukazování si našich představ a iluzí. Někdo si za svým názorem stojí hodně a bojuje za něj, jiný má třeba větší toleranci a pochopení ostatních. Já si v článku nechci hrát na nějakého chytráka, chtěl jsem jen upozornit na rizika, které by měli vidět i ostatní. A vím že je mnozí vidí i beze mě. Já v článku nekritizoval psychedelika, ale jejich použití ve skupině pro sugesci a manipulaci s lidmi. Též systém inspektor - instruktor a patřičné povinnosti náhanět nové zájemce je přeci sektářské chování. Pokud nováček bude věřit že třeba Roman komunikuje z Alláhem a božskými silami a bude navíc v podřízeném postavení ve skupině, tedy třeba zasvěcenec, logicky do dává prostor pro jeho manipulaci. Já jen ukazuji, že tento prostor je silně využíván a zneužíván!
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 30.7.2003 > Filip Sklenář> Nojo to předtím jsem psal já a zase jsem se nezalogoval.
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 29.7.2003 > Filip Sklenář> Ano souhlasím že psychedelika duchovní úsilí nenahradí, při jistém použití ale mohou pomoci třeba v psychoterapii. Důležité je však vědět, že pokud se v tripu objeví onen trpaslík, nemusí to být zrovna mistr z n-té dimenze, čemuž se v channu bohužel věří.
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 29.7.2003 > čtenář> Děkuji za vyčerpávající reakci a nezbývá mi než s většinou napsaného souhlasit. On názorový ping-pong se dá hrát hodně dlouho a Roman je v něm vážně mistr, vždyť je to vlastně Pálka :)) Je ale dost lidí, kteří ho nevidí tak čitelně jako vy a to se mi i potvrdilo v několika emailech. Bylo to proto psáno hlanvě pro ně.
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > čtenář> No víš v článku se nevytahuji se 14-ti lety meditací, ale poukazuji na to že tuto snahu Roman zavrhl a bral v úvahu jen a pouze channelingové meditace. Souhlasím že roky nehrají roli. Dále chceš abych tu vysvětlil, jak to že tobě channeling funguje. Já tě ale vůbec neznám, ani to co děláš a neber proto mou kritiku Romanova channelingu vztahovačně na sebe, tak to myšleno nebylo. A pokud tě má předchozí odpověď podráždila, no byla psána podobně jak tvůj dotaz. Ani svatý vztek necítím, nepořádám hon na čarodejnice, ale ani na všechny channelingáře.
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > čtenář> Milý čtenáři jsem rád že si opravdu mnohem dále i to že se svou cestou zabýváš déle jak směšných 14 let, je to opravdu z tvého příspěvku vidět :)) To co si myslíš, že ti funguje je čistě tvá věc, do tvého domečku z karet ale nefoukám :))
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > Lian> To je hezky shrnuto, stručně a jasně :)))
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > ouvej> Ano je to tak, její cesta byla silně traumatická, ale za ni mluvit nemohu...
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > To předtím jsem psal já, ale nebyl jsem zalogován.
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > Coda i anonymní čtenář jsou ukázkou, že šťourat klackem do vosího hnízda se prostě nevyplácí a já si toho byl i plně vědom. O mě tu ale vůbec nejde, není to míněno ani jako osobní útok proti Romanovi. Pro dokreslení situace je však vylíčení jeho povahy a výroků vhodné. Pokud mám s něčím problém, rozhodně to není emocemi cloumající agrese, ale něco jiného. Neumím jen tak nezaujatě přihlížet jak jiní jsou lákáni do pseudoučení a zfetované pseudomystiky, aby se nakonec dlouho zmateně potáceli mezi záblesky Pravdy a neskutečnou snůžkou lží, podléhali nepříjemné manipulaci a po traumatických zkuženostech byli vyloučeni jako nevyzrálí nebo s nálepkou TND na čele. A pokud za tohle budu nařčen z emotivnosti či osobního útoku, tak budiž. S kritikou článku počítám a v nejmenším se mě nedotýká.
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
moonlight (Občasný) - 26.7.2003 > Děkuji za vaše reakce, jen počkejte až se do mě dají přívrženci Božských tripů a budu nařčen z kacířství. Máme ale svobodu projevu, tak jsem jen vyjádřil svůj názor. Romanovi ale vzkazuji, že on ani nikdo jiný mě nebude nutit nahánět ovečky do jeho chorobného channelingu a v žádném případě nebudu někoho nutit do užívání psychedelických látek!
U příspěvku:Ztracené klíče
moonlight (Občasný) - 24.6.2003 > Fíííha, ONN tě nějak důvěrně zná Romane :)) ONN> Trochu se prosím mírni ve svých výpadech.
U příspěvku:Dopis
moonlight (Občasný) - 10.6.2003 > Že se schováváš před věřiteli za pani Knifflovou je tvá věc, ale uklízet by si měl, to má paní svatou pravdu nebo alespoň úklid zaplatit.
U příspěvku:Matrix
moonlight (Občasný) - 23.5.2003 > Jo už jsem na to taky nadrženej, netušil jsem kdo hraje v pokračování :))
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter