Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí III. Den a noc z kolekce Labyrint světa, ráj duše
Autor: tomesune (Občasný) - publikováno 26.11.2007 (10:38:15)
další>

   Kolik toho bylo již řečeno o rovnováze  energií Jan a Jing. Jakožto člověk, který záměrně nevyhledává informace, nevím, jestli již někde někdy nebylo vyřčeno to, co teď vysvětlím já. Každý za svůj život určitě zaregistroval, že se střídá noc a den. Jak a co z toho plyne kromě toho, že přes den je většina lidí vzhůru a v noci chodíme spát?

Je-li denní čas rozdělen do dvou následných period, můžeme svůj život harmonizovat tím, že si uvědomím, jak někde po světě pobíhá můj protipól. Běžný vztah ženy a muže nutně neznamená harmonii osobního života. K naplnění naší podstaty je zapotřebí ještě někoho - třetí osoby, která je mimochodem stejného pohlaví, avšak opačného charakteru. Neděste se toho, že byste byli homosexuálně orientovaní. Vtip je v tom, že tato vazba přetrvává v nevědomém stavu (já spím, manželka chudák nic netušící také; obá se však navzájem „podvádíme“ se třetí osobou, která je opačně než my ve stavu bdělém a jen tak si pobíhají po světě). Kupříkladu, když já budu zlý a dominantní a budu chodit spát s určitou pravidelností, na druhé straně světa je mi intuitivně přiřazen člověk, který by byl na mě hodný a podřídil se mi a v čase mého spánku on koná běžné denní činnosti. Pak přejde noc ze mě na něj a tak je to neustále dokola. Ten, jenž bdí se dostává do moci toho, kdo je ve spánku. Tak snící dostává informace ze života bdělého, z jeho běžného dne, ale i obrazy z celkového života. Nebo s ním jednoduše spoluprožívá okamžité nálady.

Jak toho využít? Ve spánku je i sebezlejší člověk naprostým neviňátkem. Zatímco člověk na druhé straně přes den udělá několikero dobrých skutků, spící jej přijímá k sobě a je formován k lepšímu, z čehož si odnáší lepší do sebe sama i do stavu bdělého. Je-li však přes den zlý opravdu zlý, blokuje spánek dobrého (rozumějte jakýkoliv spící člověk) před přijímáním negativních informací, protože ve spánku jsme chráněni silou pána B-h. Tak tvoříme jednotu, tedy kromě REM fáze, která je jinak pro naše vědomé fungování nezbytná. Samotný spánek se skládá ze stavů mozku na vlnách Théta (jak bylo řečeno vlny fáze REM, tedy hlubší fáze relaxační Alfa hladiny) a vůbec nejhlubší fáze na vlnách Delta, ve které je propojení s vyšším já – částí, jenž má o stupeň blíže k celku (to však ještě neznamená kolektivní nevědomí). Nezbytnost fáze REM spočívá v tom, že si třídím informace ve vlastním nevědomí. Informace, které nepocházejí pouze ze mě, ale i příchozí informace od třetí osoby, jejíž činy se zakomponují do mých snů. V této fázi jsme bytným mechanismem chráněni proti přetížení, avšak vystaveni informacím, které nás intuitivně upozorňují, co jsme udělali v rozporu s naší přirozenou povahou. Na nás samotných je odpovědnost, vzít si s sebou do dne poučení plynoucí ze snu, a uvážení, jak naložit s přicházející „plánovanou“ situací.

A co spící, jak může pomoci? Jakkoliv se to nezdá, spící může ovlivnit ještě více. Upozorňuji však, že oba případy jsou si v zásadě rovné. Jen konat dobré skutky a žít podle přikázání je dobré, avšak těžší než se večer před spánkem „jen“ tak pomodlit.

A už je to tady. Spící, teprve se ke spánku připravující, by měl vyzvat protějšek, aby konal ve bdělém stavu pouze dobré věci a zároveň požádat pána B-h, aby na něj dohlédnul. Další zásada - za každý zločin je spravedlivý trest. Trest jako trestný bod pro člověka, který vědomě páchá ve bdělém stavu zlo, ale nikterak tristním ani zlomyslným činem člověka, jenž to vyslovil před spánkem. Je nezbytné si uvědomit, že páchá-li někdo zlo, existuje energie zlo napravovat a sprovázet ho z tohoto světa. A to nejdůležitější na konec. Třetí osoba, jak od ní přijímám informace o jejím chování ve bdělém stavu prostřednictvím mého spánku, je souzena mým nevědomím zakomponovaným do mého snu. Pán B-h totiž soudí, tedy vyhodnocuje vědomé chování jedince skrze spícího člověka (protipól), který byl vybrán podle opačného charakteru nikoliv čistě náhodou, ale právě proto, aby se udělil trest popř. odměna, lépe řečeno v konečném důsledku přišli okolnosti nebo možnosti. Svým snům je velmi těžké porozumět. Vezměte v úvahu, že Vám systém pána B-h vloží do snu osud úplně neznámého člověka a obalí ho do podoby někoho Vám známého. Jistě jste několikrát zaregistrovali, že jste (stále jsme ve snu) oslovili vyzáží neznámého člověka jménem někoho blízkého z Vašeho okolí. Nutno podotknout, že tento systém nevědomí je natolik důmyslný, že nedochází k samolibému vyřčení ortelu „je vinnen“, ale díky své propletenosti a mnohotvárnosti vychází „soud“ z boží zákonitosti. Prakticky řečeno, pokud nejsem schopný a nebo vyřknu ortel příliš jednostranně, prožívám podobný sen další noc, dokud nenacházím jádro řešení.

Pán B-h dává do cesty (teď jsme již ve bdělém stavu) takové situace, díky nimž získám klíč k rozřešení nevědomého soudu. Takové klíče jsou vhodné i pro mě samotného, abych se učil žít podle pravdy. Nastává-li tedy další noc ve snu rozřešení onoho případu, vysílám signály nazpět ke třetí osobě. Samotný pán B-h signál přeměňuje do podoby zmiňovaných okolností nebo příležitostí.

   Někdo by mohl namítnout, že lidé byli a budou po věky věků omylní. A co když se lidé budou právě o to více vzpírat? Myslím si, že se v dnešní době až příliš mnoho člověk zbavuje odpovědnosti za vlastní chování a do značné míry odpovědnosti za bezprostřední nebo ovlivněné okolí. Páchá-li někdo v jeho bezprostředním okolí zlo, nezastaví se, aby na to upozornil další a co víc, aby přímo zasáhli. Raději to mlčky přejdou a budou-li alespoň trochu co k čemu, přivolají hlídku policie, aby si zjednali na místě pořádek. Jsem přesvědčený, že až poznáte vyšší úroveň vzájemné koordinace, budete mít více odvahy i ve bdělém stavu upozornit na páchané zlo. Přidají se k Vám další a další, aby dobré vítězilo v převaze nad zlým. Možná jsem to nenazval nejlépe (vzájemná koordinace), alespoň to však cosi prozrazuje o obsahu.

Každý má právo se rozhodnout o své modlitbě. Já jsem si například osvojil poděkování pánu B-h za denní život, který jsem prožil; poděkoval za všechno (bez rozlišení na dobré a zlé), co pro mne pán B-h udělal; Jabez prayer (co, kdyby mi pán B-h nerozuměl v češtině – samozřejmě to uvádím z legrace. Moc dobře vím, že pán B-h nevnímá skrze význam slov, ale vnímá skrze jejich emoční náboj. Skutečný důvod, proč říkám před spaním tuto modlitbu je ryze prozaický – zkrátka se mi líbí).

Vyšší úroveň každodenní modlitby by nezbytně měla obsahovat výběr jediného člověka, tedy jeho jediného problému, za jehož vyřešení se chci u pána B-h pomodlit; připojení se ke všem spícím lidem, abychom byli společně za lepší svět; výzvu bdělým, aby se měli více rádi a aby v sobě našli duchovní odpovědnost za své činy. Amen

 

   Jak také jinak popsat den a noc než triviálně pomocí slunce a měsíce. Z pohledu ryze poetického nám obé dokáží posvítit na cestu, jak na tu pozemskou, tak na tu duchovní. Z čeho se můžeme dále poučit jsou mraky, které brání hřejivým slunečním paprskům osvítit přírodu. Opačně, vzpomeňte si, když je v noci jasná obloha, jak je v krajině poměrně dobře vidět. Mraky bychom tedy v duchovní rovině mohli přirovnat k negativním pocitům. Nevím, jak Vy, ale mě dokáže prosluněný den nabít energií a vytvořit si v levém frontálním (čelním) laloku tolika vzruchů, že se mi dobrá nálada rozlévá do celého těla a drží se mě až do usínání. Lidstvo, jako zástup části celku pána B-h, má tu schopnost „ovládat“ počasí, aniž by o tom tušila. Jak moc jsou vyspělé počítačové simulace pro předpověď počasí a jak stále meteorologové nedokáží s neměnou určitostí předpovědět počasí. Háček je totiž v tom, že se počasí mění v závislosti na nás samých. Metaforicky již bylo řečeno, že mraky jsou naše negativní pocity. A je tomu skutečně tak. Lidstvo, technicky řečeno nevědomí, rozhoduje o jeho průběhu.

Nejdříve musím představit úlohu měsíce a jeho fází, jakožto měřidla ve smyslu odlivu energie z osobního nevědomí do kolektivního a následné zpracování, vyhodnocování a uplatnění získaného na počasí. Jak Země neustále rotuje a střídá se den a noc, jak v noci lidé chodí pravidelně spát, odevzdávají své prožitky do vlastního nevědomí. Z vlastního nevědomí jsou v noci úplňku měsíce, jednotou levé a pravé hemisféry, odčerpány do kolektivního nevědomí. Pán B-h pak postupně vyhodnocuje výsledky z odpovídajících dní předešlé fáze dorůstající. Určuje počasí jako obraz „nálady“ a „chování“ lidí do následujících dní ve fázi, kdy měsíc couvá. Každou noc tedy probíhá obojí, jak přesun prožitků do jedincova nevědomí, tak uplatňování počasí na následný den z kolektivního nevědomí, přičemž k přenosu informací z jedincova nevědomí do kolektivního dojde vždy v den úplňku měsíce, jak jsem již uvedl. Počasí má tedy ve svém důsledku vypovídající schopnost o tom, jak se lidé chovali a sami cítili. Je to tedy vědomé upozornění chování lidstva jako celku, avšak diverzifikované podle platnosti a působnosti. Počasí je tedy na různých místech odlišné a proměnlivé podle toho, jací lidé „vládnou“ tomu místu. Nic není jen černé nebo bílé. Nutno říci, že nám tímto pán B-h sděluje, zda-li je s námi spokojený,  jak se společně lidé radují - splývají. On sám díky své rovnováze poznává radost pouze od lidí. Na straně druhé nezná kumulující se agresi. Vše je v rovině prazákladní pravdy, kde je absence jakéhokoliv emočního zastoupení.

Ještě bych měl dodat, že informace v  nevědomí jsou úložištěm všech informací, které se jedinci udály, které si prožil a za které je zodpovědný. Podle nich se bude pán B-h řídit posmrtným soudem. STOP! Více se dozvíte až příště. Nebo ne?

Ovšemže jsem málem zapomněl na fázi Nov. Ona je pokaždé, tak nějak… schovaná. Je to totiž středobod komunikace s pánem B-h, kdy s ním komunikuji na přímé úrovni. V této noci mě pán B-h vyslechne nad doznáním, jestli jsem konal činy dobré nebo jsem ubližoval. Pán B-h nikomu neodpustí jen tak, každá akce vyvolá reakci. Odpustí mi leda, až si odpustím sám a to tím, že přijmu svou chybu, přijmu pokoru, že jsem byl špatným a že dojdou shody mé sliby s mými činy. Všechno dobro přirozeně vychází od pána B-h, avšak pouze skrze naše já.

 

   Také zde proběhla kombinace – levá a pravá hemisféra. Známé je, že levá je verbální a logická, tedy pozemská. A pravá pak duchovní, tedy vnímavá, intuitivní a tvořivá. Zajisté jste již slyšeli o rovnováze levé a pravé hemisféry, jakožto prostředku k spokojenému životu. Převaha jednoho dobře neslouží nám, natož okolí. Budu-li čistě pragmatický (nevyužívat tedy pravou hemisféru), připravuji se o část života stejně jako leváci, kteří ubírají z kapacity pravé duchovní části, ačkoliv za to nemohou. Přesto však chtějí-li se stát praváky, potlačují vědomě svoji přirozenost a nabourávají strukturu pravé hemisféry. Zdánlivě vede posledně řečené k rozporu s tím, k čemu jsem spěl na začátku odstavce. Ale to jen do té míry, jsem-li příliš pragmatický a řídím se lineární logikou věci. Duchovní úroveň nás vede k cíli rovnováhy sebepřijetím. Takového, jaký jsem. Skrze vlastní pokoru a odpovědnost vůči celku.

Pán B-h nás zřetelně vnímá („slyší“), jsou-li obě hemisféry v rovnováze. Šum tedy vzniká v případě pragmatismu nebo fanatismu a jeho výše je závislá na tom, jak moc se přikláníme k jedné či druhé straně.

 

Nevím, jestli to mám také prozradit... Dobře, přemluvili jste mě… Co jsem přijímal, bylo skrze břicho, potažmo pupeční šňůru. Co odvádím se nejprve generuje v ploše styku obou hemisfér a konečně odchází přes místo v horní zadní části lebky. V bodě, odkud nám „vycházejí“ vlasy.

Kam až sahají paměti lidstva, dělala se jedna věc špatně. Člověk si zvyknul na Vyobrazování (odkazování), aby uvěřil vědomě. Avšak také na ukazování prstem („Ukažme si prstem na…“), aby si představil jasný směr a cíl. Přitom však pán B-h je vždy s námi a záleží pouze na nás samotných, jak jsme schopni jej vnímat (rádiové vlny také nevidíme a přesto jsme schopni určitým nástroji je zachytit). Jeho prostor jest neohraničený a nekonečný z toho důvodu, že má formu podobnou naší mysli (nulový rozměr). Přeci jen jsme jeho obrazy.

 

Na závěr této kapitoly uvádím - opravdu věříte ve spojitosti mezi nám a počasím? Co vím skutečně je, jak vznikla jedna taková bájná legenda - fenomén Zombie. Ony zombie jsou prostoduše lidé živoucí, opět člověk jako já nebo Vy z masa a kostí. Avšak k jejich smůle trpí dlouhotrvajícím nedostatkem základní potravy, zejména pak příjmem tekutin. Jestli v minulosti dosud nebyl takovýto drastický nedostatek v příjmu živin, tak jsme zcela jistě zachytili ozvěnu nedaleké budoucnosti! Tok informací, chtě nechtě je obousměrný. Lidemžel...



Poznámky k tomuto příspěvku
magie_esence (Občasný) - 26.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 26.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 26.11.2007 > Solidní mystifikace, uvítal bych bujnější fantazii.
Doporučil 
<reagovat 
 tomesune (Občasný) - 26.2.2008 > Raimund> Jako spojení dne i noci, člověk se rodí a žije ze dvou složek poskládaný. Bílého dne, vlastnosti člověka pro přežití skrze emoce a pudy, a černé noci prostoupena vším a ničím zároveň. B-h to noci unikáme k celku bez své člověčiny, nastavujeme vnitřní oko vhledem do útrob svých koutů zobrazujíc se na zracadle umístěného uvnitř na zadní straně nás. Chceš-li být milován, miluj žebráka slovem ve svém okolí. A neopěvuj činné moci, tak praví...
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 26.2.2008 > tomesune> Jsem pro.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 13 14 15
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter