Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pokud si chtějí srdíčkářský ***!! a náboženský ***!!! ... SPRAVIT KARMU
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.2.2022 (22:17:22)

https://www.youtube.com/watch?v=rCocu7b-7dw

Odkaz na video, kde vystupuje Alex McKenzie, která je velice důstojnější a kvalitnější alternativou
Andrey Svobodové Křešové.

Odkazuje se na Stevena Greera.

Stevena Greera.

Tento příspěvek mi byl smazán naší redakcí.
Zřejmě má instrukce od NWO:
Mazej vše, kde je odkaz na Stevena Greera



Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.2.2022 >


CENZURA ad MARTIN


Už mne to začíná srát milý pane.
Pokud mne vymažete, žádám zprávu proč.

Bohuňa, odporný sprostý hovado, který rozkládá tento server, vám nikdy nevadil.

Vulgarity, pornografie, všechno tolerujete, milý Martine Zborníku.

Tak si dejte oraz s mazáním věcí o mimozemšťanech.
Už není čas na vaše pičovitý myšlení.
Když nejste schopen tenhle server dát roky do pořádku a tolerujete doslova fašistický zhovadilosti, tak mi dejte pokoj.


Se svým mazacím tlačítkem a inteligencí rovnou srdíčkové kundě.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jediné, co vylučovalo z řady, je zařazení do "próza - úvahy" a odkaz na Stevena Greera.

Nebudu to dávat do próz úvah, tím snad nesáhnu na literární suchopárné mrtvé pole rozsahu IQ srdíčkových kund a "prestiže" tohoto serveru, kde vládne umělá inteligence, nebo zvrhlý hovado od NWO

A pokud to bylo kvůli odkazu na Stevena Greera, což mazat je taková klasika NWO, tak šibenička, šlupka do hlavy, krásná rovná střela



<reagovat 
Čtenář - 4.2.2022 > Nedurdi se, spambote.
<reagovat 
Čtenář - 4.2.2022 > voni ti zas zhášej lampión ýťo? šikana! ale vo stránku dál si stěžuje poblión jula, tak se mu vyzpovídej, spojte síly a vzůru proti tomu mlátičkovi petulů.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.2.2022 >

Pokud to Martin maže z hlediska osobního vkusu, nechť si uvědomí, že až vyjde pravda najevo, mohl by si na něj někdo vzpomenout.

Pokud to Martin Zborník maže kvůli tomu, že chce být v harmonii s NWO, tzn. kvůli Stevenu Greerovi, má kulku zaručenou. Zrádci a vědomí kolaboranti s NWO půjdou na popravu.


Kdo je Steven Greer?





Steven Greer je americký ufolog, vlastně je to jediný kvalitní člověk z USA, jak je znám.
Jakože neznám všechny.

Hodně pracuje na odtajnění špinavé americké SS politiky a jejich hrátek se zlými mimozemskými rasami a útocích na pozitivní rasy mimozemšťanů, jako je GF.

Vymyslel tzv. CE-5 protokol, což je meditační spirituální záležitost, jak navázat spojení s mimozemskými rasami.

Tím NWOčku hrozně vaří krev a všude, kde je o něm zmínka, tam to chtějí mazat.

Tak nevím, jestli je náš Martin Zborník NWO, nebo je prostě jenom cíťa s menším rozumem a vadným vkusem, co to tady už roky nezvládá.




<reagovat 
 Čtenář - 6.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> Martin opravdu věří, že Péťula je hodná a děvče. Pokud, tohle by ti mělo stačit.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.2.2022 >







Prý se v USA líně vyjednává, že by člověk měl oznamovací povinnost s tím, že viděl UFO.

To by bylo roztomilé, tohle aplikovat na svůj zážitek.
Přišla bych na policii a řekla bych:
"Pánové, včera byla hustokrutá noc.
Po půlnoci k nám do údolí přilítlo UFO. Byla to světlice přes celé údolí.
Kdekdo si jí všiml.
Tak jsme si pokecali, světlice pulsovala podle naší telepatické řeči.
Když jsem zavedla téma na zničení USA, začali tak krutě nadávat,
že to můj pozemský mozek chvílemi nestíhal.
Domluvili jsme se, že musíme zničit NWO a USA.
Pak jsem vytáhla foťák, že si je vyfotím a oni zmizli.
Tak jsem ho zase schovala a ukecala je, aby se ještě ukázali.
Blikli, že jsme domluvený.
Tak jsem byla šťastná a naplněná.
Tak to jdu nahlásit, šmejdy jedny, že jo.
"""




"""

.....

"""


... timhle stylem se vážně nedá válčit.







Já mám modrý slepice ráda.
Na Alex McKenzie ty nefalšovaný slepice, co sjíždí Křešovou Svobodovou, stejně nevydrží koukat.
To je furt: uvidíme, doufám, že to je pravda, je třeba být opatrný ...
:-)

Český srdíčkářky jsou zvyklý na překladatelky, CO PROSTÉ VĚDÍ, JAK TO JE.





Ještěže je Alex McKenzie navázaná přes Stevena Greera na USA a je blondýna!
DÍKY!

Jinak by to vypadalo, že to je celý o tom, že prostě jenom nesnáším USA a blondýny.

Ne, mne prostě NWO dokáže vytočit do bezvědomí.
A zlá Andrea Křešová Svobodová je NWO.
Hodná Alex McKenzie je na straně lidstva.





To, že má Svobodová Křešová 70.000 shlédnutí a AlexMcKenzie 6.000 ... to jasně mluví o tom, že 65.000 lidí má pomatené, vadné a toxické informace, které jim zkazily náhled na Galaktickou federaci.
Protože, kdo se zajímá a má schopnost vlastního myšlení, viděl obě ta videa.
Podle čísel to je asi 6 - 10 000 lidí.

Zbytek bude věřit na Elonka na Marsu.

Vzhledem k tomu, co to bylo za masakrozní válku, ať se mi nikdo nediví, že občas vybuchnu jak nukleární nálož.
Jestli budu vybuchovat ještě hůř, záleží na aktivitě NWO a na tom, kterou čůzu mi zase naservírují a s kolika fanynkami.




Zeanddrich E. (Stálý) - 3.2. >

Vypadá zajímavě ten rozhovor,..., měl by si na něj ..asi udělat ..dosta.tek času :)

((...)).


Doporučil
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.2. > Zeanddrich E.>

Pokud člověka zajímá téma mimozemšťanů a psychických schopností mysli, tak je tahle paní určitě daleko kvalitnější zdroj informací, než ta blondýna, jak ji nesnáším.







Nevím, dle všeho jsem výsadek z Galaktické federace, jsem z bojové jednotky, zažila jsem děsivou válku, všechno jsme zvládli na výbornou, i přes ty brutální zrady a klacky pod nohy a tady šikanu Bohuňi, což je možná UI ...

všechno jsme zvládli perfektně a teď je to na lidech, tak začínám uvažovat nad kvalitním způsobem sebevraždy.
Protože je to na lidech.

Tzn. na kundách, so SLOVNĚ šíří lásku, zatímco prakticky jen otravují a rozkládají debatu a strhávají na sebe pozornost, ač nemají co říct.
Dále na mužských idiotech, pro které je UFO a mimozemšťani stále téma pro blázinec.
A ač na nebi létají naprosto všude polosvětelné družice od GF, jsou inteligentní a mění směr, tak to pořád kvůli takovým zabědněncům NEEXISTUJE a lidi, jako jsem já, je možné kvůli tomu stále ničit a zabíjet.
Že to ty mamrdi odmítají vidět a přiznat.


V naší republice je nejvíc asi cca 10.000 lidí, kteří jsou aktivního ducha a o věc se aktivně zajímají. Mají vlastní rozum.
Ale 190.000 lidí vidělo Svobodovou Křešovou, kde říká, že Galaktická federace je matriarchální uskupení a že mají nejradši USA.
Což jsou lidi, kteří se ve věci neorientují.


K tomu, aby se něco ve společnosti změnilo, je prý potřeba, aby to bylo myslím asi 3 - 5 %, že tolik lidí dokáže už změnu.

Na náš desetimilionový národ to vyžaduje cca půl milionu lidí.
Zatím jich je nejvíc 180. 000, z toho 170. 000 stupidních ženských, který sežerou, že GF spolupracuje s Elonem Muskem. A šíří debilitu a LÁSKU.
Jedna z těchto ženských bere za své světelné terapie 2,500 Kč za hodinu. Kdyby se mi ta blonďatá kebulka dostala do ruky, já bych tý paní léčitelce zařídila, aby měla co léčit, hlavně na sobě....

Je to zoufalství, vidím to strašně černě, oproti dřívějšku, kdy jsem věděla, že to zvládneme, protože to by lo na nás, na alienech starseeds..
Teď je to na lidech...
Proto byla ta válka tak extrémně krutá a jsem tak vysátá, protože lidi nezabrali, jsou líný vychcaný svině.
Jak tohle dopadne???

Co s těma zmutovanýma zrůdama?
Už si přeju, aby přišla pořádná přírodní pohroma a celý tenhle hnusný svět plný zrůdných bytostí prostě sejmula.






LIDSKÉ D.N.A. je extrémně kruté, což bylo evidentně potřeba pro zlikvidování vesmírného viru. Stvořitel to tak chtěl, aby vznikla taková rasa.

Jenže člověk je i idiot a primitiv, nízké IQ, silné pudy.

Já tuhle rasu ráda nemám a můj sen je nemuset ji už nikdy řešit.
Nenávidím lidstvo.
Ať už umřu, nebo ať se něco stane.
Ta míra debility a idiocie už přesahuje veškeré snesitelné míry.
Podle kosmo zákonu tak idiotská a debilní rasa nepřežije.






Připadá mi, že být prolhaný idiot je národní sport.
A i v zahraničí jsme prezentováni jako národ vulgárních prostituujících se blondýn a zdá se,
že to je bohužel pravda.


Vulgární tu nemyslím vulgární jako já, já už mám nervy v háji ... myslím tím sexualizovanou vulgaritu, hrubozrnou káču prostě...







Já jsem ještě věřila na dobrý vývoj do mimosmyslového experimentu GF, než proti galaktické federaci vystoupily všechny ty léčitelky a překladatelky, jak s nimi v kontaktu nejsou, nic o nich neví a pro celou zálěžitost nehnuly prstem, protože potřebujou rejžovat.

Už aby ty alieni přilítli, všechny tyhle svině by měly po živnosti.

Pak vylezla ta blonďatá svině Svobodová Křešová a měla nehoráznou popularitu.

Z toho všeho vychází, že lidi jsou vypatlaný.
Oočkovaný už ani nežijou - prý jsou to jenom klony, abychom se nezbláznili, že už prakticky všichni pochcípali. Tak by je mohli už začít pomalinku vypínat, ať zmizí.

Prý, že je to závislé na pozornosti ostatních. Takže až přiletí GF, pozornost se otočí k nim a po očkovaných neštěkne pes. Takže ty klony zmizí.
Už aby to bylo.

Taky by mohly zmizet všechny vypatlaný blondýny a jejich vypatlaný mužský fanoušci.
A nebo, ať přijde ta mega katastrofa.
Ať zmizí lidi, protože TO JE RÁJ.







Kdyby měla ta Alex u Suenee 180.000 shlédnutí a byl o celou tuto věc živý zájem, pak bych byla optimista.

Jenže to se neděje a těch 180.000 shlédnutí má Křešová Svobodová, prolhaná svině od NWO.

Srdíčkářský báby, který umí jenom plácat o lásce, všechno táhnou do řiti.
Navíc existuje silný odpor pánbíčkářů.
Navíc existuje silný odpor obecně.
Lidem se nechce zapnout ta zpomalená kebule a podívat se na nebe.

Je nedosažitelné, co je potřeba.
Aby lidem došlo, když se podívají na nebe, že přilítly mimozemské civilizace, které jsou evidentně inteligentní a že přilítly PROTI systému, který tu máme.
A že je potřeba s nimi mluvit, napřímo, donutit vlády, ať se k tomu vyjádří a zjednají civilizační kontakt.

To je NEDOSAŽITELNÉ.

Protože lidi se chovají, jako kdyby se jim měla Galaktická federace nejdříve omluvit, že tu vůbec museli kdy jakkoliv trpět, jakoby to byla jejich vina.

Tenhle svět a situace vypadala jako černá brána do pekel, se kterou jestli se nic neudělá, roztrhá to Galaxii.
Tak sem naskákali všichni, co mohli.
Nebylo vůbec jistý, jestli to k něčemu bude, byl to chaos.

Dopadlo to nečekaně dobře.
Naprosto nepochopitelně dobře, vzhledem k tomu, co jsou lidi za materiál.
Obávám se ale, že to dopadlo tak nečekaně dobře díky našemu šílenému nasazení, které tu nikdo nesdílí.

Všem je zatěžko se milostivě podívat aspoň na nebe, uvědomit si, že "člověk" je aprobace k bytí, kterému většinu času nevyhovují a začít s tím něco dělat.

Záliba v povrchnosti a lžích a proklamované debilitě je tak obrovská .... jedině rána do držky je probere.

Už aby to bylo.
Cokoliv kromě války, včetně biologické války.
Přírodní katastrofy, zlé tříleté robůtkové děti se samopalem, cokoliv, co těm sviním otevře jejich líný oči.




Moje únava už je vážně kolosální, jsem po extrémní válce, nepřátelé jsou poraženi. Očekávám zlepšení a ne takový sračky.

Je to přesně tak, jak říkala Andrea Svobodová Křešová:
Nyní vystoupila zlá NWO skupina, která má vše zkomplikovat, oddálit a způsobit extrémní únavu a znechucení lidí, kteří aktivně na celé věci celou dobu pracovali.
To je běžná taktika NWO - lid žere a nechápe, že jim to říká přesně to NWO.
Chápou to jenom ti, co je to má úplně vysát.






Aby za mne někdo nešel spáchat sebevraždu.
Musíte mne brát jako úkaz v Armageddonu.
Moje vlastní DNA je velice krutý mišmaš, do kterého jsem se narodila já, bojovo strategická mimozemšťanka z GF.
Kdyby každá slečna ke svému štěstí musela složit NWO na hromádku a vymlátit peklo ve spolupráci s Galaktickou federací,
než si pořídí miminko, jistě by tento svět nebyl v pořádku.

V hlavě mi běží věci, které jiným ne.
Nekorektní kosmologie naší aktuální existence v našem aktuálním paradigma.
Jakmile vidím zlou blondýnu od NWO, varuju před ní.
Jakmile vidím idiocii a debilitu kolektivně rozšířenou mezi lidi, varuju před ní.










<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 16.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Musim říct, že první části jsem se fakt nasmála. Vim, že je to vážné téma, ale je to opravdu napsáno vtipně, s dávkou sarkasmu a malou špetkou cynismus, a to já můžu :-) Já to tak černě nevidim, ale to co píšeš jsou dle mne jasné skutečnosti. Tyhle sluníčkařské, jak ty říkáš, báby...ty uplně pominu. Ale kolem je další skupina, lidi co ví, jen na záklaně svý intuice, že je systém špatný. Jen neví proč, neznají pozadí, ale tohle prostě ví. Sluníčkáři o nich mluví jako o neprobuzených. Já o nich říkám, že jsou probuzení, ale vidí jen na jedno oko. Je na nich vidět, že jsou napojeni na vesmírnou energii a vůbec o tom neví, spousta z nich tvoří... a to je kurva otevřený kanál. Jen neřeší důvody, nebo zákulisní machinace. Často odpovídají třeba na dotaz s očkováním, proč nejsou ...."já nevim, nemam nic konkrétního co můžu dokázat, ale prostě nechci, cítim že je to blbě". A já tyto lidi počítam k nám. Určitě se nemýlim (zkusim si to ověřit).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.5.2022 > Kikimora> 

Jo, co se týká cynismu, tak jsem zažila "kosmický cynismus", což je právě ta nekorektnost, kterou se tu projevoval kosmický zákon. S Ďáblem jsme políbíli USA a obětovali je na oltář, aby mohl být nový věk, plánovali hurikány, které se pak staly a mělo to své oběti. Byla to velice zvláštní kosmická matematika. Většinový problém, který v tom byl, bylo nechat se vyhasnout v hněvu, přestat být tak radikální.
Vždy to bylo málo, my se lekali, jak jsme opovážliví a přitom to chtělo víc a víc, doslova jim šlápnout do držky.
Když se ještě v časoprostorových prolukách stává, že mám "tu čest" mluvit s vesmírným virem, vím, že mě vždycky udolá, že se s ním cicmám, pak do toho vstoupí Stvořitel a kosmické vědomí tu entitu nehorázně seřve a zachází s ním tak, jak toho my nejsme schopní.
Jinak, co se týká této části populace, která aspoň ví, že je to blbě, tak buď jsou určeni pro budoucnost, do klidnějších časů, aby mohli začít tvořit nový svět, nebo jsou slabí.
Slabí v tom smyslu, že mlčí a nemají sebemenší odvahu něco měnit a nikdy jiní nebudou, vždy budou jen pozorovat a dělat si vlastní úsudek, ale nebudou zasahovat. Jsou tu na zkušené.
Přehluší je nová generace vývoje, další generace.
Může se stát, že přistane GF a tato opatrná mlčící generace už nikhoho nebude zajímat.




<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 16.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Souhlasim, že slabost v této populace je. Kolikrát jsem byla na tyhle lidi i nasraná jak ďas, hlavně v době kovidovy a i teď s Ukrajinou. Třeba jsem naivka, ale možná by z této části z nich mohli brzy vzejít dobrý "kusy". Čas ukáže. Snad to nebude bolestivé pro ostatní, co jsou už dál. Ja osobně to beru jako unfair. Kam až to musí zajít, aby to lidem došlo? Bohužel se vezeme s nimi no. Mě to taky nebetyčně s prominutím sere. A je úplně jasné, že nikdy to nebude 100%, podle mě ani 70%. Když řeknu 50%, tak jsem velký optimista. Čekat na výchovu další generace? To je opravdu na dlouho. Protože ta mladá nynější i ta co jsou na ZŠ, je ppd totální manipulací skrze školy. K tomu si přičtěme neprobuzené rodiče a je vymalováno. Moje generace taky na tom neni nejlíp, jsem 40+
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.5.2022 > Kikimora> 

Já taky nevím, jaký je plán. Taky mi vychází, že čekat na nějaké prozření populace je bláhové, že to nevychází časově. Ta mlčící masa je neprůhledná, hlavně já už do budocunosti nezapočítávám očkované, pro mě skončili. Kolik z té většiny mlčí a má rozum? Nevím. Spíš mlčí a nemají rozum, jak je vidět na oblibě Křešové a rozumu fanoušků, kteří mlčeli dlouhé roky a když začali mluvit, je to děs, mají v hlavě skládku.
Tak stále doufám v zákrok ze strany Gf, který stopne starý svět a všechny ty devastující návyky a tradice a tam se začne aktivně projevovat další sorta lidí, která ještě dozrává, starší i mladší. A budou se podílet na budování nového.
Lidi se nevzbudí, v tom smyslu, aby šli a aktivně zničili starý svět a vybudovali nový. Potřebují silný stimul a osvětu.





<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter