Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jednoduché pravdy
Autor: romann (Občasný) - publikováno 5.6.2002 (13:02:04)


čtenář Slunce - 6.6.2002 > Částečně souhlasím. Ego je stále přítomno. Projevuje se vším. :-))) Je to iluze, stejně tak, jako vše. Ego nemá rádo vnitřní oheň, ale někdy je zábavné sledovat, jak se spálí a zase stejně vrací. :-))) Je to vlastně úžasná hra na honěnou. :-))) Nechci tu, romane, hlásat nějaké takto krajní případy, jako jsi jich využil ty (kde především jde o SPOLEČNÉ VĚDOMÍ, které je samozřejmě velmi silné), myslím, že důležitější je zdůraznit význam ega. To je pro nás velmi důležité, je to nejlepší prostředek, kterého můžeme využít ke svému růstu. Zároveň ale "růstem", vhledem, ztrácí na moci... odpadává v PŘÍTOMNOSTI. To je to, co jsem, romane, chtěla především zdůraznit. Mám totiž obavu, že tvé představy typu: Vše trvá velmi velmi velmi velmi dlouho, vše je velmi velmi velmi velmi dlouhý a složitý proces... vedou k tomu, že nikoho takovýto proces neláká. Proč se namáhat, když to, jestli se výsledek objeví, je více než nejisté a navíc to bude až za hodně hodně hodně hodně hodně dlouho???? Je v tom riziko a nebezpečí, které je třeba si uvědomit. Možná se ti zdá, že zjednodušuji pravdy, to je ale TVŮJ pohled, na který máš nárok. A ještě jedna poznámka... k osvícení dochází v PŘÍTOMNÉM OKAMŽIKU, např. TEĎ! ... je to neskutečné? Pak i kdyby k tobě chtělo "přijít", tak ho odložíš s myšlenkou - to není možné, přece to musí tvrvat dlouho, dlouho, dlouho, dlouho... ale upřímně, romane, ono to už dlouho, dlouho, dlouho, dlouho, dlouho trvá a tak se ti může klidně stát, že své osvícení jednoduše propásneš. Nenech se tím ukolébat, hm? Očekávej ho, osvícení může přijít v každém momentě. :-) Zároveň ale na sobě pracuj. Víc k tomu asi netřeba dodat.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter