Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
47.operační meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 13.1.2003 (11:11:36)


 Čtenář - 16.1.2003 > romann> 1. Kdyby každá meditace jen spotřebovávala energii, neexistovaly by meditační techniky, které naopak energii meditujícího redistribují (především tu vyplácavanou na slabosti) do hlavních vitálních center a tím ho posilují. A že takových je!!!

2. O vašich meditacích nemám nijak zkreslené představy, pečlivě jsem si řadu těch vašich tlachů přečetl a je mi naprosto jasné, o co tu jde. Ale to je celkem buřt, z toho by ses dostal i sám, kdybys jel jen na energii svou, ty si ale půjčuješ, co vrátit nemůžeš a k tomu ještě zaprutile stagnuješ v ponorech a učitelích a navádíš k tomu i ostatní namísto, aby už si se odhodlal něco udělat sám, bez otázek, bez učitelů, s odevzdáním především v nevědomosti.

3. Když užiješ pomocníka, podotýkám SPRÁVNĚ UŽIJEŠ (což naprosto neumíte) žádného učitele nepotřebuješ. Pomocník tě sám provede a sám ti řekne, kdy je konec. Nikdy tě nijak netransformuje sám od sebe ( to jen ty můžeš zůstat zaseknutý na půli cesty návratu zpět - proti únavě z těch vašich transformací, po pravdě ale z nedokončených zvrzaných návratů, jak furt chcete mít ty božské pocity, doporučuji 10 minut ledové sprchy po meditaci a žádná únava se konat nebude! ), jen ti ukazuje, jak to máš jednou udělat sám a bez něj. Když ho neposlechneš, stane se z pomocníka pán, který si může říkat všelijak, každopádně ty už naprosto nemáš možnost poznat, že si v jeho moci. To by ses musel obrátit na někoho jiného. Přečti si něco z černé magie o larvách, možná ti informace o nich budou připadat nápadně povědomé.

4. To že vidíš v mých slovech agresi, znamená především, že ji tam vidíš TY.

5. Jasně, že jsem chytřejší než Bůh. A víš proč? Protože jsem zároveň i hloupější než Bůh. ;o)

6. A jak bych tedy mluvil, pane NACHYTAL_SE_NA_VLASTNÍ_TLACHY? Ty sám přece říkáš, že Boha nemůžeme pochopit ani poznat. No a když já se takovému Bohu plně odevzdám, může mě přeci vést cestami, které ty nikdy nepoznáš ani nepochopíš. Tak jak si troufáš říkat, jak má správně mluvit odevzdaný svědek?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter