Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
47.operační meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 13.1.2003 (11:11:36)


 čtenář ONN - 23.1.2003 > romann> 1. Mé jméno? Máš na mysli můj nick, resp. jeho zkratku ONN? Tenhle nick užívám, protože jsem se tak rozhodl a důvody, které mě k tomu rozhodnutí vedly ti sdělovat nehodlám.

2. U tvých hypnoz jsem nidky nebyl, když tedy nepočítám tvou nabídku hypnotizovat přímo a mě a tu tvojí nervozitu po mém odmítnutí a odmítnutí ptát se tě na odpovědi. Informace, na které jsem tu stran tvých pokusů s hypnózou narážel, jsi mi ale poskytl ty sám a to dokonce na tomto serveru v článku "Důkaz o pravosti channelingu" ( viz http://www.totem.cz/enda.php?a=24478 ) a v diskusi pod ním, kde sám říkáš, že starost o návrat média do normálního stavu vědomí je zbytečná, cituji: "jako jak se večer vrátit domů."

3. Tato debata má velký smysl především pro ostatní, neboť odhaluje naše skutečná já zbavujíc je zbytečných nánosů rádoby tajemství a zasvěcení.

4. Tvá kniha je slátanina plná pravopisných hrubek a neopodstatněných dogmat.

5. Samo se nic neudělá. Buď se začneš snažit něco dělat, nebo budeš jen dál hulit konopí a přinášet ZZZU, aneb zaručené zprávy z universa.

6. Takže tím chceš říct, že neposloucháš své božské učitele? Ty sám jsi za podobné chování ze skupiny už jednoho člena vyhodil. Vyhodíš i sebe?

7. Vím, kdo tvoří tvoji skupinu, 4 jsem viděl osobně, některé bývalé jsem našel na netu a promluvil si s nimi. Někteří se navíc ani necítí být členy tvé skupiny, přestože ty je za takové vydáváš.

8. Ne, poslední věta je pouze přátelským závazkem, že ti v šíření tvého učení budu nadále věrně pomáhat. I když to asi bude pomoc z tvého pohledu dosti kontraproduktivní.

9. Díky za tvůj slib, že si se mnou skončil. Beru tě za slovo a doufám, že už od tebe žádný mail typu: "Co je s tebou? Koukni se sem [nový odkaz na božkou meditaci]" už nedostanu. O to mi vlastně šlo ;o)

Přeji ti hezký den plný těch nebožštějších pocitů a extází,

Roman Homola alias Od nikud nikdo.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter