Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
47.operační meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 13.1.2003 (11:11:36)


 čtenář ONN - 28.1.2003 > romann> To si takový srab, nebo opravdu vůbec nic nevíš? Tak mě pojmenuj, do toho, já si nic vymýšlet nepotřebuji, ale ty bys už něco vymyslet měl. Už třikrát si dal velkolepě najevo, jak víš... a přitom z tebe nevypadlo vůbec nic. Tak do toho, ukaž jestli vůbe něco umíš a vysvětli ten symbol.

Uveď konkretní příklady! Debata o mysticích je z tvé strany vedena naprosto planě a užíváním termínu oni se nikam nedostaneme. Zatím stále jen plácáš. :o)

Nové a nové hierarchie možná neděláte. Budiž, to jsem vyslovil příliš ze široka, ale tu stávající stále rozšiřujete jak fraktál, stejně tak, jako objevujete nové učitele a stavíte je na vašem žebříčku nad ty předchozí. A to jsem měl na mysli.

Věřící člověk a tím se každý mystik dříve nebo později - to je různé - MUSÍ STÁT, rozhodně nemarní svůj život toužením a snažením po pochopení Boha. Ty nejsi věřící člověk, ty si na to jenom hraješ.

Ty jsi na K2 ještě nevylezl, tak jak můžeš tvrdit, že ti, kteří tvojí cestou došli dál než ty, se vrátili a zbaběle výstup vzdali? Oni už dávno na vrchol došli jinou cestou, a jen proto, aby zjistili, že za ním je zas další stoupání na K1 a pak na K0 a na K na K..., ale ty se pořád plácáš v podhůří, nohy už tě nenesou, máš kyslíkový dluh, píchá tě v boku a ty žvatláš cosi o vlastní proměně a zbabělosti druhých.

Skylla není ty ani tvoje skupina. Skylla je mnohem dál než ty, a ačkoli tohle poměřování nemám v oblibě, tak v tvém případě, protože ty si na poměřování naopak potrpíš velmi, to mohu s klidným svědomím prohlásit. Skylla je tak, daleko, že ty ani netušíš kde a ikdyž si čteš poznámky z jeho meditací, či jeho výpovědi, nikdy z nich nemáš šanci ho POCHOPIT natož POROZUMĚT a PROŽÍT. Ber je spíš jako laťku či výzvu, abys ho následoval, ovšem srovnávat se s ním nemáš tu nejmenší šanci.Jsi proti němu NULA.

Na Spirále, resp. do veřejného fóra pod články, kam se může každý vyjádřit a představit jak se mu zachce, jsem skutečně napřed přispíval jako Roman, to jsem ovšem netušil, že by mohlo dojít k záměně a už vůbec jsem nevěděl, že se tam jako Roman podepisuje hned několik dalších lidí. Tak jsem začal používat podpis Roman II. Nicméně i ten někomu dobře posloužil k matení a tak jsem se podepisovat úplně přestal a myslím, že mé vysvětlení, které jsem tam tehdy umístil, částečně také posloužilo k přesvědčení Oty, aby uveřejnil i IP autora a dalšímu matení zamezil. Tak jako tak jsem se ale nikdy nevydával za Romana Palku a nikdy jsem nenapsal nic tvými slovy. Ostatně už jsem psal že jak formální tak i obsahová diference kvality našich příspěvků by to ani neumožnila. Napodobit tvoje schyzofrenní plácání by sice nebylo těžké, ale proč z tebe dělat ještě většího ..... než už jsi, že? :o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter