Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Annunacká hysterie, DNA a proč to
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.11.2022 (00:51:38)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.11.2022 >


Pro odpůrce ASK, jako jsem já, je prý největší trest, podle této porno hvězdy, když si jich lidi nevšímají, když nemají pozornost.
Tak mě je to docela jedno.
Stejně si skutečné informace o mimozemšťanech zaslouží jenom několik desítek, nebo stovek lidí, kteří si informace aktivně hledají a porovnávají je.

Kdo je pohodlný a věří Andrejce, tím pádem má v hlavě dlouhodobý neusazený guláš, ten se teď buď třese strachem z Annunaki, nebo naopak se připravuje na nějakou obří obludnou mutaci svého DNA.
Co dělají takové psychické koncepty, pokud je zrovna třeba DNA skutečně v pohybu, nechť si každý domyslí.
Třeba těm lidem začne něco rašit, nebo udumírat, že...

Posluchači a věřící ovce "Andrejky" jsou vyloženě poškození, pokud jsou zavalení jejími prdy, nechť si přečtou moje dílo a pochopí, že svoje DNA může velice dobře ovlivňovat i bez nějaký starý sumerský obludy a může se odevzdat přírodě a Stvořiteli, bez jakéhokoliv strachu z kohokoliv.

To si potom může popelář, co pije pivo a žere vepřový a na pánbíčka, ani nějaký mimozemšťany si za celý život nevzpomene, s tím DNA udělat mnohem lepší kousky, než Annaunackou velkolepostí zpražená ezo máňa.

Jaký paradox, že?


Dále je ohledně "Andrejky" velice zajímavé to s tím Zítkem.
Kam vleze Andrejka, tam sto let tráva neroste.
Tahle příšera se snažila nalepit na veškerou alternativu, kterou našla, pořád se chce spojovat, slizce se ovíjí kolem každého.
Je fakt, že Zítko je Q-Annonista, na vlně s Andrejkou už se taky svezl.

Nyní má být tedy "hlas alternativy".
Je jisté, že to zavání příšerným průserem, kor když kolem něj obejduje tahle porno příšera.

Zítko nemá šanci vyhrát a stát se prezidentem, to je asi jasné každému, komu je víc jak deset let a není mentálně postižený.

Pokud je Zítko dobrý člověk, bude se snažit do těch médií mluvit srozumitelně, chytře a "korektně" pro proudy alternativy, to znamená, bude se snažit působit tak, aby řekl nahlas PRAVDU a OVĚŘENÁ FAKTA a všeobecně sdílené postoje alternativy, vlastenecké opozice.
Vynechá porno příšeru Křešovou a distancuje se od ní.
Veškeré své úsilí vloží do toho, aby alternativu dobře reprezentoval.
A nepoškodil ji, v první řadě.
A do toho vloží veškeré úsilí, protože si musí spočítat, že víc z toho vytřískat nemůže.

No ale kdo je Zítko doopravdY?
To uvidíme, že.
Pokud je to nasazenec, co má alternativu zdiskreditovat ve velkém, nezabrání tomu nikdo.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter