Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Annunacká hysterie, DNA a proč to
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.11.2022 (00:51:38)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.11.2022 >


https://www.youtube.com/watch?v=YcJqvIPbniQ

Toto je sdělení Dr. Sally, nejnovější o těch údajných annunackých obrech, které uveřejnil před 11ti hodinami, teď je půlnoc, takže to uveřejnil 17.11. nějak po poledni. Já tenhle článek uveřejnila 17.11. po půlnoci.

Dr. Salla říká, že těch obrů je 12, 4 byli zničeni, 1 tělo je ve vazbě nepřítele, 7 zůstává nedotčeno, 4 jsou v procesu aktivace.

Já jsem dřív, než Salla napsala:
"Tyto archontské síly nyní vypadávají z těchto komor v jakémsi kruhu po celém světě, v nejvýznamnějších kultických centrech a většinou vypadají jako umírající
obří shnilý hmyz. Některé komory se ani neotevřely, protože ten obsah už vyhnil a ti, co vypadli,
chcípli, nebo chcípají."

Jsem si jistá, že mluvíme o tom jednom a stejném fenoménu a realitě, která se skutečně děje.

Jenže - výklad ze strany E.D. a Dr. Sally je zavádějící a naprosto lživý.
Nejedná se o žádné annunacké vědce, ale umírající archontské síly.
Írák a Tibet, přesně, dvě nejčernější místa na světě, dvě nejkrutější kultická centra, bylo nutné je vyčistit až k jádru Země a propojit je do čistoty kosmického vědomí. Protože z toho vypadli konečně shnilí hmyzáci a okamžitě se začali rozkládat a GF prohnala černou dračí himalájskou pakáž, přišla úleva a planetární energie se daly do ozdravného pohybu.

Větší vymetání temnoty se jen tak běžně neděje.

Takže netřeba trnout z nějakých asyrských gigantů v nábožné úctě.
NWO prostě všechno vykládá přesně obráceně, než jak to je. A to fikaně - třeba tady se až fascinujícím způsobem setkává reálná událost, o které vím taky, s jejich neuvěřitelnou mystifikací a až na orgánovou podstatu se tu ukazuje, jakým způsobem oni lžou, jak to dělají.

A mám radost, že jsem tu dokázala, že to mám z vlastní hlavy a tu informaci jsem řekla dřív, než Dr. Salla.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter