Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Annunacká hysterie, DNA a proč to
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.11.2022 (00:51:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 





Já myslím, že ta medaile je pro babu ještě kýčovitě rurárně vesnicky lidově milá, na to, jaká je ona povaha. Je to laskavé, je to od Galaktické federace.

Ještě mě k povídačkám Dr. Sally a Eleny Danaan napadají tyto motivy:

Nezvedení rozhádaní annunačtí bratři
Jedna archontská potvora "v zajetí nepřátel".

Skutečně jsem zažila mytologickou roztržku, jejíž okolnosti nejsem ochotná nábožensky rozebírat, protože nechci záhy zemřít, kdy se stala situace, která by se dala přirovnat k faktu, jako když Křemílek zradil, podrazil a vydal všanc nepřátelům Vochomůrku.

Ve skutečnosti se jednalo o infiltraci do Galaktické federace, kdy se Galaktická federace rozhodla po dimenzionálním průzkumu a zhodnocení časoprostorových faktů tohoto zrádce prostě popravit a vydat na věčnost, ať ta si s ním poradí.
Když to s napětím udělali (toto není standardní), tak se milý krásný velice velice nadějný mimozemšťan a součást galaktických elit po své popravě vyplazil z kryptokomory jako velká tarantule a rozběhl se nějaký okultní proces vedený z Hollywoodu.
Takže v tom tehdy figurovalo hodně černé, hmyzí motivy, špinavé zavšivené dredy.

Tyto mrchy jsou archontské síly a tenhle šmejd doopravdy má v současnosti i nějaké pravomoce, jak ovlivnit skutečnost tak, aby ještě pomohl nám a sobě zmírnil trest, protože potom putuje do mezigalaktického dimenzionálního vězení.

Není totiž vyloženě čistě archontská síla, je pod nimi a dělal dlouhodobě dvojího špiona, takže vypadl z archontského kolečka jako první a živý.

Fuj.

Protože jsem na tohoto šmejda byla pořádně navázaná a zbavit se ho emočně i inteligenčně a rozumově nebylo snadné a byl pro mě šok, že on je zrádce, vím moc dobře, jaké to je, když si s člověkem zle pohraje více inteligentní forma života.
Kdybych neměla GF a jejich psychologické postupy, tak bych to asi nedala.

Dokázala jsem toho šmejda zle začarovat, jsou metody, které na něj platí a on to moc dobře ví.

Je v tom tento princip:

Když bude mít člověk oplocený a zastřešený háječek z pletiva a v něm bude mít veverčí kolonii, tak jakmile ho jedna veverka dokáže tak prudce a děsivě nenávidět, že vyvine takovou míru nenávistného a zabijáckého výboje z mozku vůči majiteli - člověku, ten výboj započítá kosmické vědomí a vyhodnotí, že když tak malý zvíře má tak utýraný mozek, kvůli tomu člověku, že tento posun mysli vyvine, že ten člověk zaslouží trest a ten člověk prostě onemocní, začnou se mu dít divný věci a pak prostě zhebne.
A zabila ho veverka svou magií.

To stejné platí na lidi a mimozemšťany.

A jakmile si na téhle planetě začnou stěžovat delfíni a velryby, tak to vesmír fakt jako doopravdy řeší.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter