Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Annunacká hysterie, DNA a proč to
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.11.2022 (00:51:38)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2022 >



Včera se zastřelil nějaký ideový židovský předák, ilumináti z toho byli otřesený, byla to nějaká jejich persona, něco jako Mojžíš.
Takže mám od nich pokoj, truchlí a nemají čas mi mimosmyslově lézt na nervy :-D
Třeba ty svině konečně vyženeme i z Prahy.
Tohle není jejich město, na to, ať zapomenou, navždy.

Pořád jde všechno dobrým směrem.

Jak se odblokovaly Himaláje, rozproudila se nová energie po světě, všechny kultické systémy nyní "upgradují", to znamená, že zvyšují úroveň svého vyzařování, ještě více se propojují se zemí a jsou výraznější.

K plnému poražení Vatikánu ještě kousek zbývá, ještě to není energeticky připravené, nenastal čas.

"Moloch" pod Vatikánem je jenom něco jako symbol - stejně jako archonti se nedá zabít napřímo, ta bytost musí sama chcípnout v rámci okultní hry.
Je symbol, jakoby vrchol, ale prakticky je výkonná moc ten kruh archont, jak nyní vypadává z kryptokomor a jeden po druhém jsou likvidováni. Vždy se probudí jeden a je zlikvidován.

Až budou všichni chcíplí, tak se definitivně zlikviduje i ten Vatikán.
Moloch zatím drží dietu, vyschl přísun nevinných dětí, které by mohl sežrat.

Celá ta obludná struktura je na konci.

Na jaře došlo k vyřešení hlubinných archaických pravěkých vrstev, došlo se na jádro země, bylo vyčištěno, ozdraveno, teď na podzim se to už všechno vyhojilo a odpadává ten shnilý archontský kruh.
Vše jde do dobrých věcí.

K plnému poražení Vatikánu to chce prosvítit celý ten kultický systém v propojením s energií Himaláji, na bázi "Nirvány", tedy stavu plně bez ega v propojení s kosmickým vědomím .... zatím to jakoby nejde, ještě je brzo.
Ale až nastane čas, určitě se to podaří.


Na kontaktní záležitost jsem už přestala tlačit, už je mi to jedno.
Mimozemská otázka byla rozdrcena, to že jsem vydržela já na okraji, NWO pochopitelně vadí.
I v malým, ale kazím jim plán. Extrémně se snažili, aby mě zabili, dovedli k sebevraždě, či jakkoliv umlčeli, abych v těchto časech už nic nemohla.

2022 měl být definitivně likvidační. On když si člověk všimne, jak se mimozemská otázka vyvíjela u nás, tak vše šlo do r. 2021, pak začaly všechny svině jít proti Galaktické federaci.

Nejdřív Swaruu, pak Válková, pak Namu, pak Křešová ...

No a co zbylo dnes?
Nic, prázdno, jenom Křešová a její lži.

Jinak, když si člověk dá do YouTube pojem "mimozemšťané", nebo "Galaktická federace", je všechno minimálně 1 - 2 roky starý.
Prostě to téma umřelo.

ONi jsou ale na nebi, v těch jemnohmotných formách. Asi to tak zůstane ještě dlouho.
Lidi jsou totiž úplně vyptlaný a NWO zobou z ruky, takže nechápou, co se děje, ani nevyvíjí nějaké extrémní snahy se osvobodit z područí úchylných elit.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter