Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Annunacká hysterie, DNA a proč to
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.11.2022 (00:51:38)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.11.2022 >



Včera před spaním jsem získala zajímavý vhled do stavu obludária a chimérických zrůd.

Na něco jsem myslela a bylo to dobré, dostávala jsem se do pozitivních, dobrých stavů. Uslyšela jsem posměch, od nepřátel. Naštvala jsem se, protože mi to zkazili a po té existenci jsem se psychicky vrhla, že ho chytím a vyřídím.

Viděla jsem tam hnusnou obludu a SSáka, mimozemšťan, co mi pomáhá, mě nějak chytil a zabezpečil a pak ty šmejdy vyřídil za mě. Strašně mi cukla hlava, trhla jsem sebou, je to jako při vymítání démonů.

Dostal je úplně na kolena a oni začali kňučet, co chce. Normálně jsou strašně agresivní, působí jako SS a prý to je SS.

Mimozemšťan ty existence přivedl do stavu upřímnosti, a oni vypověděli toto:

Nechtějí žít, chtějí zemřít, protože jsou znetvoření a jejich život je nesnesitelný. Jsou napůl kyborgové, mají vyměněné části těla, jsou polo-mechaničtí. Narodili se ale jako lidi, v podzemí, v těch SS tajných podzemních komunitách. Jejich duše jsou z těl vystrnaděné a ze všeho nejvíc si přejí zemřít. Ale pořád nemůžou. Ví, že je mám právo nenávidět a psychoticky na ně útočit v animální sebeobraně, oni vědí, že jsou zrůdy a ve skutečnosti je jejich největším přáním vlastní smrt. Evidentně k tomu byli donuceni vyšším SS vedením.

Pak se ten SS kyborg probral a začal vyšilovat "To že jsem řekl?!" a byl zase agresivní.

Potom se mi k tomu dostal výklad od GF.
Oni mají v mozku čipy, třeba i 5ks, které naprosto striktně formátují a ovlivňují jejich mentální operace. Zlepšuje jim to určité funkce, ale oni úplně ztratili svobodnou vůli a dělají i něco, co nechtějí dělat, dělají to proti vůli svého svobodného vědomí, proti duši a ta duše se z těla vystěhovala a chce ukončit tyto jejich inkrarnace.


Oni jsou navázáni na systém 5G, jedná se o techniku, nikoliv archetypální kosmickou realitu "přírodního" původu. Skrze systém 5G tyto SS kyber bytosti díky svému "zdokonalenému" mozku nějak promítají technicky "svoji vůli" do informačních vln, které se šíří skrze to 5G a odčerpávají energii a ovlivňují myšlení a do energetických těl to implantuje nějaké postroje, jak na krávy. Je to primitivní a brutální techno-okultní projekt, celé 5G.

Jejich největší přání je zemřít, ač v bdělém stavu s mozkem zpracovaným čipy si tu myšlenku nejsou schopní uvědomit.
Ovlivňují neuvěřitelné množství lidí a protože sami žijí v nesnesitelném stavu bolesti a zvrácenosti a jsou na konci a prohrávají, pnou svoje aktivity a budou dělat čím dál větší úchylnosti, očividné debility, nehoráznosti, čím dál větší.

Čím dál víc rozhoupaná loď, čím dál víc rozhoupaná houpačka atd.

Proto se dějí čím dál divnější věci. Zvířata se na světě točí v kruzích, klerofašisti vyvádějí, jak by si snad za dob středověku nedovolili, člověk má pocit, že je v jiném století.

Zřejmě to tedy dopadne tak, že nakonec se v těch kruzích budou točit lidi a klerofašisti začnou na náměstích znovu budovat hranice pro ezoteriky, na upalování, prostě svět třeba úplně zešílí.

Protože se dostal do další fáze dynamiky dimenzionální vzestup, tento proces nakonec vysmaží všechny nízké existence z tohoto světa a zároveň v tom monumentálně překáží 5G.

A lidi nechápou, co je 5G, že je to techno-okultní projekt.

Takže protože chtějí SS kyborgové co nejdív umřít, musí se snažit, aby lidi co nejdřív pochopili, co je 5G. Tam je jejich vysvobození, to je podmínka jejich smrti.
Že lidi pochopí, co je 5G, co to umí.
Proto do toho čím dál víc mlátí, čím dál větší úchylárny.

Až si toho lidstvo jako hodlá všimnout a jejich hlavinky a natvrdlé a prolhané a zbabělé existence budou muset přiznat, že 5G je zrůdnost, tak tam teprve můžou SS kyborgové zemřít a dojít vysvobození.

Oni to vědí a tak se snaží, velice se snaží.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter