Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.7.2023 >


Bůh, vnucované křesťanství a velice propracovaná metodologie zastrašování je v naší kultuře všudypřítomné, jako toxický rozlitý jed.
Tento kolosální podvod na lidské duši, která má potřebu se přirozeně evolučně, pomocí spirituálního vědění a zkušeností rozvíjet, byl podvázán démonem Bohem.

Neustále probíhá paraziticky pozastavená a hloupá společnost, která pasivně posílá svoje lepší části myšlení do rukou pasivní, neexistující chiméry a veškerou výkonnou moc dávají do ruky proradným zločincům, kteří na žádné takové ptákoviny nevěří a proto jednají podle Stvořitele.
Tedy živě, velice jasně a naplno v hmotné realitě využívají svůj potenciál, který jim byl dán Stvořitelem. Sice zločinně, ale oni jednají rozumněji, pragmatičtěji, rychleji, efektivněji i pravdivěji.
A přírodní zákon (kosmický zákon) je nezastaví.

Od toho jsme tu my, zhlouplé, ceremoniálními debilitami zastavené muly, které o každé své emoci, myšlence a pocitu pochybují, ve strachu, že se zpronevěřily démonu Bohu. Velice znejistělé, jestli svou opovážlivostí něco dělat s realitou světa nezasahují do velkého rybníčku moci samotného Boha.

"Bůh" je zlo. Stvořitel je jiskra života a ducha.

Spirituálně naladěný, duchovní člověk je z drtivé většiny případů ceremoniálními debilitami zastavená mula, která si uměle blokuje zdravý rozum a vitalitu a životní energii poskytnutou od Stvořitele, zatímco běžný zločinec je těmito debilitami si nelámající hlavu dobře prosperující šmejd, protože si síly Stvořitele bez nějakých strachů prostě bere, "štístko" jedno.

Přitom je třeba spirituálně smýšlejících lidí, tedy lidí plně vnímajících etiku i zákony vyšších sfér, emocionalitu, lásku, soucit atd.
Ale je potřeba je krutě oddebilizovat.

Dnešní křesťanství vyznávají jen velice hloupí lidé, podle reakcí na tomto serveru jsou to skutečně lidé na prahu debility (dnes se říká mentální retardace).
Nikdo jiný tomu není schopný uvěřit, pochopitelně.

Ovšem drtivá většina lidí je křesťanskou satanistickou ideologií na podvědomé úrovni silně zasažena a s myšlenkovými formami tohoto zhoubného typu se potýká.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter