Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A je úplně jasný, proč je tahle nemocná společnost vysazená proti ženám čarodějkám, vědmám. Protože jejich nástup je konec této zparchantělé odporné společnosti.
To co je teď, je drakoniánská společnost. Násilná, úchylná, perverzní, vykořeněná, nespravedlivá. Bez soucitu s přírodou a vším živým.

Když přijde Galaktická federace a vědmy získají moc, taková společnost končí.

Zdánlivě by se řeklo - no jupí, tak přece budou mít radost.
To je zase naivní, ne nebudou mít radost, oni jsou dobytek, který chce drakoniánskou společnost.

Jenže tahle planeta už je naše, Galaktické federace a my ji z paciček už nedáme.
Tím vzniká nový konflikt, kdy vlastně na této planetě, která už nám patří, je dobytek, co nás odmítá respektovat a chce tu planetu zničit.

Takže se budou dít příšerné věci a ne kontakt. Kontakt může být, až ten dobytek nebude. Až tu budou jenom lidi, kteří chtějí žít s Galaktickou federací. Až nebudou oponenti.
Protože tohle nejsou normální oponenti, kteří by se dali brát na stejnou míru, nebo kteří by se dali respektovat.
Ne, je to dobytek.

Chtějí upalovat čarodějnice pořád. Prostě jakmile se vyskytne vyšší frekvence a je to ženská, tak se naježí a začnou dělat všechno proti té osobě. Chovají se tak absolutně všichni, nebo drtivá většina.
To je prostě podvědomí, které dokáže vyhodnotit nové nároky a svoji neschopnost jim dostát, tak se vždy snaží zničit čarodějnice, vždy, za všech okolností.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter