Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ony ty změny přijdou, jde to kousek po kousku, zkrátka jde o rozkládání masivně odporného prolhaného systému, plného satanismu a zločinu a to tak, aby se všichni okamžitě nepoblili a souvisí to jednoznačně i s lidmi jako takovými, tedy s jejich vymíráním.

Kupř. za covidu mohutně zemřela starší generace, která pamatovala ještě souvislosti z dřívějších dob, staříci byli bezmocní vůči odporné zločinné masírce, psychologické manipulaci ke smrti strachem a samotou a následnou vakcinací byli dovedeni ve větší masové míře ke smrti.
Okamžitě na to konto se v naší zemi utužil naprosto bezskrupulní nacismus, jen nepřiznaný, krytý liberální demokracií a nenávist k Rusku.
Protože vymřela generace, která tomu bránila.

To stejné bude s křesťanstvím, atd.
Jakmile vymřou vrstvy lidí, kteří vyznávali nějakou ideologii, věci se okamžitě mění.

Takže to půjde po takových vlnách a politicky to bude zřejmě o islamismu v západní Evropě a vzrůstající moci Ruska, což doufám u nás povede k přepólování se na východ, protože budou umírat prokapitalistické a prozápadní vrstvy na následky vakcinace a také díky slabší podlomené psychice, když se jim zbortily jejich iluze, tak jako mně minulé dva roky, když jsem ztratila iluze o populaci a dovádělo mě to do špatných psychických stavů.

Prostě to přijde, pomalu, ale jistě.
Kupř. křesťanství v Polsku je perverzní, je mnoho všelijakých odhalených pedofilních zločinů, extrémní množství Poláků jenom chlastá a přitom chodí do kostela a jsou vedení jako "křesťané" a polské ženy nemají vládu nad svým tělem, protože mají státně zakázané interrupce. Jak dlouho to vydrží? Přesně do doby, než rupne nějaká megaúchylná pravda o Vatikánu a v Polsku vymře stará generace tupých ožralých křesťanů.
Pak přestane být křesťanství "in".
Už nyní se daří tuto vyšinutou morbidní nekrofilskou a v pravdě že nenávistnou ideologii dostat na úroveň jedné sekty, už pomalu, ale jistě ztrácí to renomé, co mělo dřív, když se respektoval jenom materialistický ateismus a křesťanství a vše ostatní bylo dehonestováno a zpochybňováno.
Jakmile přijde pedosatanisitický velký skandál, křesťanství získá pochybnou pověst a pro svou ukrutnou nesmyslnost zanikne.

O tom, jak je to náboženství nemocné, mluví hysterie věřících, kteří často někde otravují v diskuzích s Ježíšem kristem, křížkem, výroky z Bible, ale nejsou schopni jakéhokoliv vlastního myšlení. Žádné náboženství, nebo hnutí nemá tolik kazatelů a hysterických obhájců, jako křesťanství.
To proto, že to nefunguje, jako náboženství staré údajně 2 000 let by mělo mít daleko lepší a kvalitnější projevy a známky nějakého vývoje.
Jenže ona je to prostě jenom morbidní satanistická prolhaná úchylárna, tak to dělá lidi nešťastné a duševně nemocné.

Všechny tyto vyblitosti a nechutnosti se musí převrátit, vyjevit a zaniknout.
Křesťanství je jen a jen jedna věc, jsou další, korporáty, misogynie, psychotronika, spiknutí 5G proti všemu živému, vesmírné podvody, manipulace dějinami, nebo další šílené náboženské směry, kde třeba upřímně doufám, že muslimové narozdíl od nás nebudou muset řešit morbidní pád svého náboženství do žumpy, ale jejich náboženství zanikne transformací v galaktické poznání, když budou moct konečně zjistit, že Alláh a vůbec jejich božstva vyhrála svatou válku a jsou fakt hezký džinové z hvězd.

Těch na blinkání věcí je strašně moc a nejdřív musí vymřít ti, které by odhalení pravd stejně zabilo a ti se vyseparovali hlavně očkováním.

Přičemž, netřeba zdůrazňovat, že Vatikán očkování doporučil.
Stejně tak by zabilo drtivou většinu populace zjištění, že nejsem blázen. Ta populace žije jen kvůli tomu, že já mohu být beztrestně šikanována jako blázen, což se mi nelíbí. Já chci, aby to nebylo možné, aby se prokázalo, že nejsem blázen. Kdyby k tomu došlo, většina rozjívené primitivní populace by byla v neseřiditelném šoku a stejně by chcípla. Takže já si počkám, až to chcípne i tak a pak budu mít pokoj a ještě za to nebudu jakkoliv mít zodpovědnost :-)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter