Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Je to tak, že "Bůh" je nehoráznost a zločin a je v naprostém pořádku jít proti tomu, chtít se vymanit z "božího pole", nebýt pod jakýmkoliv vlivem té odporné entity.

Protože to teď řeším, jak už mě nasraly dementní křesťanské žvásty uživatelů tohoto serveru, tak jsem se rozhodla si na "boha" víc posvítit a začala jsem se vyrvávat ze spárů té odpornosti.
Tím pádem mám psychospirituální pole v pohybu a dala jsem si do pohybu obrovskou strachovou vrstvu, na které jsou nabalená přesně ta prokletí, že "přijdu o boží milost", "budu prokleta", "postavím se proti bohu" a všechny tyto zasrané hovadiny, které zločinecké vrstvy udržovaly dlouhá staletí, aby ovládali lidskou mysl strachem.
Ještě jak ten V.K. začal s církevními prokletími a používáním Boha na zabíjení a tím, že je možné, aby nějaký panáček z církve někomu zavíral přístup k božským silám, nebo požehnání, ... tak se to ve mě všechno dalo do pohybu ještě více.
Hodně jsem to včera řešila celý den.

A odpověď přichází hned ráno, první pocit po probuzení, ve spánku se většinou najde odpověď a první dojem po probuzení je pravda.

Tak první dojem po probuzení byl pocit nehoráznosti, co si to kdo dovoluje s nějakým zasraným "bohem" a naprostý pocit absolutní správnosti směru se dokonale vymanit z obludária této chorobné entity a církve.

Křesťanství, církev a Bůh jsou prostě zlo.

Je to filtr, který nám brání prožívat správně realitu.
Žádná církev, žádný papaláš, kněz, ani jiný pedofil nemá absolutně žádné právo komukoliv jakkoliv ovlivňovat vztahy se sakrálními vrstvami kosmu, s vyživovacím napojením na Stvořitele skrze nějakou chimérickou entitu "Boha".

Bůh jako koncept oddělené entity, která bez jakékoliv zpětné vazby, projevu a důkazu ovlivňuje lidstvo a jeho osud, je lež, zločin, je to špatný program na ničení přirozeného šťastného žití.

Je v pořádku nenávidět Boha a snažit se vymanit z jeho vlivu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter