Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A když člověk "čaruje", tedy zachází s dimenzionálním prostředím jako aktivní prvek, což se mi děje, protože jsem v de facto bojovém nasazení a pozici, kdy působím v dimenzionálním poli a vyháním zlo, bojuju proti němu, ladím kultické síly, vnímám tok kosmického zákona a co vyžaduje a tak podobně, tak jako čarující schytávám i protitlaky pochopitelně.

Tedy vlastně klestím cestu k něčemu novému, zakázanému starým systémem a ve vlastním informačním poli vnímám odpory proti tomu.
Tupé unavující tlaky a znejisťující pole, negativní emoce atd.

Beru to ale tak, že se tím věci čistí, že to je právě ta práce, protože vím velice dobře, že nic zlého nedělám, že se naopak snažím prosadit a v dimenzionálním prostředí udělat místo, které není ohrožováno pro úplně normální, běžné věci, které jsou na tomto světě znesvěcovány a hanobeny a říká se tomu "etika", "duchovno", atd.

Prostě starý omezený věk se starými omezenými, křivdícími ideologiemi musí ustoupit a to je ten příšerný protitlak.

Proto jsem ve věčném neviditelném konfliktu se společností, protože ta je jak říkám dobytčí, jede postaru.

Materialisti se utěšují tím, že jsem blázen, křesťani se utěšují tím, že jsem zatracená a posedlá ďáblem, zločinci NWO se utěšují tím, že populace je debilní jak je řečeno v předchozích dvou bodech.
Jenže, bez ohledu na to, čím se utěšují, jsou tu jasné reálie, tedy zločinné globalistické nacistické spiknutí, dále přítomnost mimozemských ras, které se dokážou domluvit telepaticky s lidmi, se kterými potřebují a dále tu pořád stojí gigantický mikrovlnný pražící kolos 5G, který nám limituje dobu dožití všem, nejen očkovaným s magnetizující elektrovodivou vakcínou.

A proto je třeba rychle chápat a připravit se na novou éru a etapu lidského vývoje, která bude prostá černomagických ideologií na dobré ovládání mas.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter