Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.7.2023 > čtenář> 


Já píšu články, které čte jistý počet lidí.
Ty jsi jenom slovenské zfetované hovado, které mě napadá vždy, když něco napíšu Zeanddrichovi pod dílo.
Pervitinová troska, co si tu cokoliv anonymně nárokuje, mě opravdu nezastaví :-D

Takových vymetených debilů, jako jsi ty, s tím perverzním křesťanstvím na internetu dost řádí.
Vy taky nikoho nezajímáte a pro společnost jste absolutně nepřínosní.

Já píšu věci, které jsou aktuální pro spoustu lidí.

Je fakt, že to taky nezajímá všechny a vždy.

Ale pořád platí, že zfetované trosky na perníku, které židozednářsky kvičí nechutnosti o komkoliv, kdo nemilískuje tu jejich perverzní víru, notabene anonymně, mi nemají co poroučet.

Já odsud nevypadnu a Zeanddrichovi napíšu, že je nechutný a úchylný, když bude opět nechutný a úchylný.

A ty do toho budeš zase blouznit svoje píčoviny o tom, jak jsem stvora pekelná a jak mě nějaký MOSAD oddělá.
Ty jsi psychicky nemocné pervitinové pako a ty přestaň obtěžovat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter