Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.7.2023 >



Na tomto webu je doopravdy možné narazit na úplné archaismy, projevy vysoce hloupé společnosti, která je nábožensky zaměřená.

Rigidní náboženství se svou toxicitou vytváří duševně vyšinuté komunity lidí, kteří nesnesou nové myšlenky a jakékoliv projevy šamanismu.
Nebo propojení s jinými dimenzemi, na informační, telepatické bázi.

Když na někoho takového narazí, snaží se toho člověka nemilosrdně zlikvidovat.
Je to jev, který by tady zřejmě rádi prosadily, ty dementní anonymní nuly.

Tedy názorné, rituální, ceremoniální zavržení někoho, kdo jim narušuje jejich hloupočkou ideologii, jeho vyobcování ze společnosti, rituální vyhnanství, nebo rovnou zabití.
V tom se vždycky vyžívaly nejhorší sadistické povahy - inu "křesťani".

Čím víc demence, tím víc víra.

Je to nebezpečná komunita, celé to náboženství je nebezpečné a doufám, že do budoucna zanikne ve vědění a poznání a rozvoji.

Pokud se nám podaří sundat 5G, což je v inteligenčním prostředí, kde mohou být vysoce dementní náboženské komunity, které si nárokují, aby veřejný prostor sundal IQ aspoň o 30 bodů, aby se oni necítili špatně, pak to vypadá jako nemožný úkol.

Ale říkám, Vatikán nakázal očkovat.
To je naše naděje, jediná naděje na naše přežití je vymírání idiotů a náboženských blum, kariéristů, fanoušků západu - jmenovitě USA a židů - a dalších a dalších toxických skupin obyvatelstva.
Tím se bude vytvářet čím dál víc prostoru pro vědění, odvahu, poznání a taky konečně reálné činy.

Nakonec se spojíme s Galaktickou federací, sundáme 5G a zachráníme se jako civilizace.
A horory náboženských ideologií již budou navždy překonány.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter