Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 Tommo (Občasný) - 10.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.

Před delším časem mi uměle excitovaná mysl dala pohlédnout do pravé historie lidského vědění, možnostech mysli. Klíčů uvnitř.
Dva blbečci u PSI zařízení jsem hezky protáhl, vytáhl z nudy, roztancoval u svého ovládacího panýlku. Chvíli měli velmi křehké obvody. Trochu jim v tom zajiskřilo. Protože to prostě neuhlídali, nemohli a nakonec pustili s kecama, že to stejně nejsem schopen pobrat. Což měli do jisté míry pravdu.


Bylo mi řečeno i ukázáno, že vše potřebné najdu sám v sobě. Tedy hledám. Ryju a hezky si v tom plavu...


Nevím proč mi bylo odhaleno, že člověk je hvězdná bytost s neuvěřitelným potenciálem i schopnostmi. Proč jsem byl zasvěcen do možnosti prostoupit prostor. Nemám problém pojmout dimenze, kultická centra, které jsou vím reálné.
Ale na co mi to je, jak s tím pracovat. Nikdo mi s tím nepomůže.

Denně upírám pohled k denní i noční obloze, už dosti vyčítavě. Beznadějně, bez východiska.
Registruji jen spousty NWO sraček, doslova.
Občas se blýskne meteor padající k Zemi, kdy z pohádek pro děti svá přání přenechávám naší planetě - ať si přeje co potřebuje ona, pak snad budu šťastný i já.

Zatím to ale vypadá, že jsem se narodil do debilní kosmické hry, kdy nám byli schopnosti prostě, sprostě násilně odejmuty. Vlastními synteticky , externě galakticky.


Do toho ty opisuješ spoustu niterních pocitů. Spoustu pojmů. Taháš to z hlubin vědomí.
Své chybějící slova, pojmy a určení jsem v mnohém našel zde v tvých výkladech, popisech.
Jsem moc rád, že se máš čeho chytit (Fotky), jsem šťastný, že máš kontakt na vyšší sféru (GF).

Vůbec se nebojím o tvé práci zde říct, že je jedna s nejsmysluplnějších, zároveň nejpravděpodobnějších v CZ IT éteru.
Otevřeně, smysluplně, celostně nejen svůj zážitek, ale aktuální dění se snažíš max racionalizovat.
A jde ti to moc dobře !

K tvému nejnovějšímu počinu se můj koment, výkřik tematicky nehodí.
Tak snad dodám, že vyznavači víše popisované víry a jejich tisíce odnoží jasného, evidentního satanizmu. Pokroucené x krát dle potřeby elit editované nesmyslné knihy, která se ani nedá ve výsledku číst je pro vyloženě degenerativní kusy.
Svoji slávu, čest, oběti již měli. Promrhali 2000 let bez posunu. Zůstalo jen plno prolité krve. Ta blbost nikam nevede. Nových vyznavačů křesťanství je doufám poskromnu, kostely vesměs znějí prázdnotou. U nás v cca 30 tis. obyvatel městě tam v neděli nakluše zhruba 10 - 15 starších obyvatel, kteří přežili vakcinaci. Bohužel u nich je na osvětu, změnu již pozdě.
Před pár lety se tu provalilo, že náš letitý, dobrosrdečný p. farář z římskokatolické církve sahal na malé chlapce, je to zdokumentované - měl svého oblíbence :) Dobytčí klasika.
Potlačovat svoji přirozenou sexualitu v tradičním slova smyslu - muž/žena je nesmysl.
A tyhle prasata nakřivo raději chlapce.
Nechápu proč si nikdo nechce připustit ty reálné zvěrstva co ty lidi činí.
Vatikánská knihovna. Vatikánské podzemí. V knihovně zakázaná moudrost, podzemí nasáklé krví malých dětí.
Normálka, takhle si tady žijeme. Věříme, že je náš spasitel. Ortodox - kokot, promiň slušně to nejde.
Asi se budu smažit v pekle :) - už se smažím tady, mikrovlnka je docela hukot.

Nemá smysl cokoli říkat někomu, kdo nenávidí Rusko za r.68 a dále jen bezdůvodně - má nenávist medii implementovanou, naprogramovanou, ale milují a klaní se Německé říši za zavraždění 60 mil. obyvatel..., to je jako silná káva.

Mladí Jehovisti. Jsou temnější, vtíravější, mazanější. Pastýři si vermomoci drží svoje ovečky a zde na můj vkus hojně, potichu okupují celkem zajímavé pracovní posty a vytvářejí v nich komunity s vnitřní, navenek nepřiznanou přísnou hierarchií.
Trochu mě děsí, protože nevěřím že věří a tak jim jen ze srdce přeji Veselé Vánoce. Brožurku si v dobré náladě vezmu abych se seznámil více se svým nepřítelem, který má namířeno do propadliště dějin. Doufám.
Popř. po vykonání potřeby se mám čím vytřít.

Hezký den.

Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter