Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 Tommo (Občasný) - 11.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Ahoj.
Děkuji ti za odpověd.

Nečíst tě a pár dalších, tak si myslím že to je jen halucinace či jen v mojí hlavě.
Bez jakékoliv spojitosti s reálným každodenním materialistickým světem.

Jenže halucinace byla jen rozšířené vnímání. Kdy se mi vyjevovala taková zvláštní věc. Popisuji jako ukázku, demonstraci teseraktu a jeho funkce.

Popíšu to důležité celé :

... nejdříve mnou prošli 2, 3, 4 vlny, bylo to jako dunění bubnu, jako když se hmota okolo mě, zvlní, zdeformuje 2, 3, 4. Začal jsem mít pocit , že není pouze jedna realita a jeden čas. Každé slovo, věta i myšlenka, která mě napadla. Jako by se už stala a to dříve než jsem na ni začal myslet. Zvláštní pocit. Dá se nejblíže popsat jako Deja-vu, ale mnohem víc intenzivnější, naléhavější. Vše už se stalo, čas najednou nebyl lineární, ale překrýval se, vrstvil na sebe. Po chvíli mrazivého šoku, jsem si s tím zkusil "hrát", hledat situace který se stali, děli právě teď, nebo se teprve stát měli. Všechny "časy" najednou byli právě teď. Ale začalo to být mnohem, mnohem složitější a já se v té dynamice začal ztrácet.
Dostávalo mě to poměrně do úzkých, protože že se v tomto novém světě absolutně nemohu spolehnout na své vrozené smysly, nemohl jsem se chytit žádného člověku vrozeného, každodenně používaného smyslu. Takže jsem okamžitě přestal do toho zasahovat. Jenže už jsem nedokázal identifikovat v nekonečném prostoru sám sebe, natož místo – bod, kde se právě nacházím.
Nějaká entita mě vrátila k výchozímu bodu a vlídným hlasem říkala : Jen se dívej. Tvoje
zaryté zvyky a nutnosti při vnímání a interakce s okolním světem zde nefungují. Toto místo není pro tebe.


V tu chvíli jsem začal cítit ještě něco dalšího. Do teď to bylo v souladu-harmonii s přírodními zákony. Tohle bylo těžké, plíživé a měl jsem se začít bát. Začali mi do toho skákat obrazy dvou postav, kteří se snažili vyvolat stihomam, zavřít "dveře", které se přede mnou otevřeli. Snažili se trhat odkrytý svět a mě deptat. Rozhodně však jsem je neměl vidět na žádné úrovni. Měl jsem cítit jen strach, který měl přebít předcházející zážitek. Nějak jsem se nenechal. Začali měnit taktiku a v tu chvíli jsem "chytil" jejich realitu, místo, čas odkud na mě posílali svoje bludy, strachy. Ocitl jsem se v temné, chladné, vlhké, malé místnosti a měl možnost vidět vzhledově poměrně starou technologii. Připomínalo mi to 70-80 léta. Velikosti menší kuchyňské linky do které celkem mlátí, snaží se nahodit, zprovoznit systém, který by mi měl zabránit vidět, cítit, uvědomovat si předcházející "vize". Nadávali u toho, bylo s toho cítit, že jsou obyčejný pěšáci a tohle nemůžou od reportovat. Nic jim nefungovalo a do toho to začalo jiskřit. Stál jsem za nimi, nevěděli o mě - ještě si mě nevšimli, měli spoustu práce s nějakými ovladači, jističi, kteří se jim nedařilo nahodit, nebo po nahození okamžitě s výbojem elektřiny spadli. Byli středně velké postavy, celkem dost umazané bílé pláště. Doktoři, vědátoři?, nevím. Byl jsem za nimi, měl jsem trochu strach, nevěděl jsem co si mám myslet. Jeden z nich mě koutkem oka až teď zahlédl a já ucítil, že se v ten moment strachy skoro podělal.
V tu chvíli jsem zmizel a vrátil se na místo, čas, kde to vše začalo. Ještě jsem zaslechl větu : Že to stejně nemám šanci pobrat, pamatovat, či být opět normální.
Byl jsem opět ve svém čase, dost rozhozený, ale v klidu. Myslel jsem na tu vlídnou entitu, která mi ukazovala, demonstrovala teserakt ?, další dimenzi, nebo jak to popsat. A spoustu dalších věcí, který jsem bohužel ve své mysli neudržel, zapomněl.

Sedí to na to co říkáš. Když máš nějaký podobný zážitek, okamžitě se na to nalepí NWO.


K tobě tyto věci chodí "jinak" a sami. Já se k takovým to zážitkům dostal skrze přírodní léčivé látky - rostliny. Nejsem feták v pravém slova smyslu. Neberu nic syntetického. Bojím se vzít Brufen, natož LSD. Příroda je mocná sama o sobě...

Od mala jsem měl menší i větší psychické problémy, které velice zásadně souviseli s pochopením / nepochopením nastaveného systému a jeho bytostního odmítnutí. Nelíbila se mi ta nerovnost, agrese, lhostejnost,... Měl jsem s toho pocity méněcennosti, neschopnosti. V dospívání mi byli nabízeny psychofarmaka, ale to jsem odmítl. Pomohlo mi THC, možnost utéci. Poté přišli první knihy, informace o energetických centrech v těle o šamanizmu, přírodních lécích apod.
Psylocibin v mikrodávkách mě vytáhl z depresí, lítosti, vzteku nad světem. Samozřejmě jsem zkousl i regulérní množství pro trip. Tam se mi pomalu otvírali oči. Rostliny typu Bobinsana mi ukázali, že nejsem nějak divný, retardovaný, či psychicky nemocný, méněcenný, ale naopak. Začali semnou "mluvit", ne léčit, ale skutečně uzdravovat, ukazovat pravé věci, hodnoty.
To jen tak ve zkratce, ale důležité vědět.
Chyběli lidi, kteří by smýšleli alespoň podobně. Nad světem, nad civilizací, hodnotami apod. a stále chybí... Pozor, nefňukám. Nebyl a nejsem chudinka do které je možné kopnout.

Dále doplním, protože mám pocit, že to dlužím.
Předposledně jsem popisoval svůj lucidní sen, kdy jsem to ukončil celkem dramaticky, bez východiska. Ale tak to neskončilo.
Úplný konec byl takoví, že mi matka příroda zaklepala na záda a beze slov řekla: Podívej, rozhlídni se, nadechni se.
Já se s toho ač se ti to momentálně zdá jakkoliv nemožné dostanu - ukázala obraz daleké budoucnosti, opět kousek pomalu zelené louky. Ale Vy už ne !!!
Tady máš vysvědčení. Ano, je nepopsané. Známky jsou stále otevřené, pracuj na sobě. Tohle je obraz budoucnosti, který se již brzy stane tvou realitou, tam se řítíte. Máte to v rukách, pouze Vy a nikdo jiný. Mysli na to.

(To že ti to popisuji, neznamená že si jsme blíž, nebo se známe. Vím o tom, mám to stejně.)


No ale zpět k tématu. Jehovisti a Křestani jsou v globálu to samí. Já to jen psal s pohledu své mikro bubliny, lokální postřeh z mého města. Nic víc. Osobní zkušenost s pár pokřivencema od Jehovy. Kdy mě děsí, že ani nevěří - jen se za to schovávají.
Ty to bereš ze široka, správně.

Mě se ta víra nějak nedotýká, beru jako debilitu. Ale ve světle tvého posledního odstavce a nepochopitelně světového uznávání, to může být opravdu hrozba, kterou snad nikdo normální nechce. A to co popisuješ se lehce může stát.
Tzn:
(Křesťanství musí být drženo dole, na dně, nesmí se dostat nahoru, protože tu vůbec nejde o lidi a jejich víru, ač je to samo o sobě černá magie, ve své podstatě, z hlediska normální psychologie. Třeba je to poškodilo, nebo zpomalilo ve vývoji, ale ty duše satanistické neudělá, je to zastavovač myšlení a znemožňovač k odporu proti NWO, no ale kdo si té ptákovině chce věřit, tak ať si tomu věří. Jde ale hlavně o to, aby bezvěrecké svině neměly šanci se pohodlně upsat církvi a tím vznikla povinnost je označovat jako "morální a duchovní lidi"

Si opět o krok napřed Přilítli.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter