Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.7.2023 >


Tak snad se osud křesťanské víry rozplyne v globalistickém rauši:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/papez-rimskokatolicka-cirkev-inkluze-diverzita-kardinal-krestanstvi.A230710_122400_zahranicni_jhr


" Narozdíl od svých předchůdců se František při výběru nových kardinálů méně zaměřoval na Evropu, zhruba polovina jím jmenovaných kardinálů v průběhu jeho pontifikátu je z Afriky, Asie a Jižní Ameriky.
Papež tím zvyšuje možnost, že příští papež bude právě z Asie či Afriky. Sám František je první papež z amerického kontinentu a první papež mimo Evropu od osmého století našeho letopočtu, kdy v úřadu působil Řehoř III. původem ze Sýrie."


Tzn. křesťanství, jakožto spirituální forma bílé společnosti definitivně dojela, už se to netýká nikterak Evropy, bělochů, už se z toho stala globalistická blbárna, rozemleté svinstvo.

Takže černoušci si pojedou bubny a gospel, Číňánci si menšinově pobudou v kyborg kostelíčku, menšiny mezi muslimy si užijí svoje no ... a v bělošském světě bychom se mohli od této idiocie konečně pohnout ke gnózi, jakože reálnému poznání, ne jen prázdným žvástům a bludným iluzím.

Pardon, ale jestli před dvěma tisíci lety nějaký blázen kohosi vyléčil a pak dobrovolně vlezl na kříž, je to sice dojemné, ale po dobu dvou tisíc let to léčení nikdo nebyl schopen zopakovat, ani chození po vodě, zato od kohokoliv, kdo se liší, se očekává, že se nechá bez reptání zabít, na popud Ježíše Krista a ještě těm sviním odpustí.

Tyto debility bychom mohli skutečně outsourcovat na barevný a sami to tady zrušit a začít s něčím, co má hlavu a patu.

Příští papež bude barevný, to předpokládám rasistickou dementní většinu křesťanů zabije. Chvilku se budou debilně přesládle usmívat a pak se začnou drolit.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter