Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jasmine, kurva doby Marihuanový
Fleur16 (Občasný) - 24.5.2006 > čtenář> Já to chtěla jen oddělit... Můžu tam dát jiný písmo, když ti to tak vadí
U příspěvku:Jasmine, kurva doby Marihuanový
Fleur16 (Občasný) - 24.5.2006 > Lenki> Mně přijde nejvíc srandovní, že tohle napíše někdo jako já...
U příspěvku:Jasmine, kurva doby Marihuanový
Fleur16 (Občasný) - 24.5.2006 > Kyra> Tak to jsme dvě, jak vidíš... Hehe... Víš, hodnocení bodový není tak dobrý jako to, že jsi se jako já nad tím smála:)
U příspěvku:Jasmine, kurva doby Marihuanový
Fleur16 (Občasný) - 24.5.2006 > Kyra> Já to radši před spaním nečtu... Jinak bych nemohla smíchy usnout...
U příspěvku:Jasmine, kurva doby Marihuanový
Fleur16 (Občasný) - 24.5.2006 > Bunny> To je hodně možný, že jsou tam překlepy. když se směju, blbě se píše a vlastně i potom blbě opravuje...
Inverze se tam dostanou neúmyslně...
Já se nesnažím nic napodobovat. Líbila se mi kritika u jednoho příspěvku (ne mého), že je tam samé klišé... Tak jsem si trochu pohrála a vytvořila kravinu nad kterou se má jen a jen smát...
Jestli si se zasmál, pak je to dobře:))) Bála jsem se, že se nad tím budu chechtat jenom já a moje kamarádka:))) A směju se i teď, když si vzpomenu, co jsem tam za hovadinu dokázala napsat...
U příspěvku:Jasmine, kurva doby Marihuanový
Fleur16 (Občasný) - 23.5.2006 > Lenki> No právě:) Já to mu říkám kravina všech dob.. hehe. Tak nad tímhle se smějeme s kámoškou celé hodiny... Je to jen pro pobavení...
U příspěvku:Osud
Fleur16 (Občasný) - 24.3.2006 > sibyla> No postupem času jsem to hodně měnila až jsem se do toho uplne zamotala a ted jsem uz na to asi od prosince nekoukla...
U příspěvku:Temná noc
Fleur16 (Občasný) - 17.2.2006 > sibyla> Jednou se k tomu chci ale vrátit. Vlastně ta dívka, Fleur, bude v bezvědomí, ale přitom bude někde v její mysli bojovat o přežití...Tak to mělo probíhat, ale nebyl na to čas:)
U příspěvku:Autostop
Fleur16 (Občasný) - 17.2.2006 > DondedoG> Zatím jsem od tebe nečetla nic špatného:) Jen dobrý a úžasný:) Nejvíc se ti povedl Andělův smutek nebo 3démoni to jsi se trefil do stylu, který já ráda čtu:)
U příspěvku:Temná noc
Fleur16 (Občasný) - 16.2.2006 > pavel surma> děkuji:)
U příspěvku:Autostop
Fleur16 (Občasný) - 16.2.2006 >
U příspěvku:Klíček a zámek
Fleur16 (Občasný) - 16.2.2006 > Krásné a upřímně napsané:)
U příspěvku:Temná noc
Fleur16 (Občasný) - 16.2.2006 > sibyla> Tohle je asi to nejhorší, co jsem napsala, přesto díky:)
U příspěvku:Osud 3
Fleur16 (Občasný) - 16.2.2006 > DondedoG> Díky:)Jako vždy dobře poradíš:)
U příspěvku:Třináctá komnata
Fleur16 (Občasný) - 15.2.2006 > zajímavá diskuze
U příspěvku:Osud 3
Fleur16 (Občasný) - 15.2.2006 > DondedoG> Co s ním zamýšlím??No v první řadě už ho tady nebudu uveřejňovat, protože by to bylo na hodně částí a to potom už jaksi není dobré. Je tam hodně postav a ještě jich spousta přibyde...
Byla bych ráda, kdyby jsi mi napsal, čemu jsi nerozumněl...Díky, že jsi si to přečetl:) Dobrou noc:)
U příspěvku:Když dva dělají totéž ...
Fleur16 (Občasný) - 13.2.2006 >
U příspěvku:Ještě že tě mám
Fleur16 (Občasný) - 6.2.2006 > krásné
U příspěvku:O Hvězdíkovi.
Fleur16 (Občasný) - 5.2.2006 > Když jsem byla mladší, taťka mi vyprávěl pohádky i teď bych ráda slyšela jednu z nich, ale jakmile se naši rozvedli...Pohádky vymýšlím jenom já. Jak často mi sliboval, že je napíše...Připomnělo mi to něco, na co bych možná zapomněla. Děkuji:)
Zasloužilo by si to víc než 5 bodů, protože jsi do toho dal srdce.
U příspěvku:12 vyprávění
Fleur16 (Občasný) - 26.1.2006 > nikdy nezklameš:)))
U příspěvku:Osud 2
Fleur16 (Občasný) - 29.12.2005 > DondedoG> Jo máš pravdu...jestě se nato kouknu, ale ted ne, protože jak si to mockrát čtu tak si neuvědomuji chyby;))Samozřejmě se to budu snažit opravit, ale nečekej zázraky:) Máš pravdu teprve připravuju půdu.. To je přesně vystižené:):):)
U příspěvku:krásné vánoce
Fleur16 (Občasný) - 25.12.2005 > Super;)
U příspěvku:Hořkosladký příběh
Fleur16 (Občasný) - 15.12.2005 > Tohle opravdu stálo za počkání:):):):):)
U příspěvku:Poprvé doma
Fleur16 (Občasný) - 4.11.2005 > Tohle radši nebudu hodnotit...
U příspěvku:Osud
Fleur16 (Občasný) - 31.10.2005 > Lamarski> Takže jsem se do toho pustila.
1) jak si psala že si odporuju...ona znala věštbu, ale nevěděla, že ji lidé nazívají spasitelkou atd...
U příspěvku:Osud
Fleur16 (Občasný) - 31.10.2005 > Lamarski> Dneska ale ne jsem nějak ze všeho unavená....dám ti vědět až to opravim:-)))
U příspěvku:Osud
Fleur16 (Občasný) - 31.10.2005 > Lamarski> Díky!!Konečně někdo se trochu rozepsal..Jo, budu se muset na to pořádně podívat .Nevím sice jestli to můj 13 letý mozeček vymyslí, ale bude se snažit:-)))))Jinak díky..jo já jsem si to taky řikala, že je to někdy docela krkolomný a trochu špatně vyjádřený...Díky moc, že jsi si to přečetla...Uvidím, co budu moc dělat. Ale u toho věštce nevim, protože mám důvody se tam tolik nerozepisovat, ale něco tam určitě změnim...:-))))
U příspěvku:Osud
Fleur16 (Občasný) - 30.10.2005 > Lamarski> jo jasně:-)))))))
U příspěvku:Milenci a Mor
Fleur16 (Občasný) - 30.10.2005 > DondedoG> No to ach si odpust...ja taky nemam rada kratky povidky ale delam je na tri nebo dve casti...to musis mit promysleny...jako ja:-)))
U příspěvku:Milenci a Mor
Fleur16 (Občasný) - 30.10.2005 > DondedoG> no měl by si být smutnej to je nejhůř jak tě hodnotim...:-)
U příspěvku:Milenci a Mor
Fleur16 (Občasný) - 30.10.2005 > takže jak jsem řekla....
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter