Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 3.7.
Radomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Boj dobra se zlem?
Aenica (Občasný) - 28.7.2008 > Souhlasím s autorem. Na vyšších úrovních neexistuje dobro a zlo, tam už je jen láska. Ovšem v té naší stále jaksi přetrvává etický a neetický záměr...
U příspěvku:Hypnotická regrese
Aenica (Občasný) - 28.7.2008 > Připomíná mi to jako úsek z Detzlerova Osvobození duše :) Alespoň mám ujištění, že i počítač může mít svůj světlý účel, když se tak dívám na tvůj článek. Inu, z vlastní zkušenosti dodám, že podobně nakydáno máme každý - více či méně. Jsem ráda, že už pominula doba, kdy jsem musela také podstupovat onen proces odkydávání, teď už beru vidle sama na druhé :) Ale je dobře, že píšeš o těchto věcech, protože je nutné je neustále připomínat a jak se dívám na tvé další články, bude to nejspíš stejně podobné počtení. Takže to mám chápat tak, že jsi sám terapeutem?

No, dala bych známku, jenže jsem na totemu už velmi dlouho nebyla a už si ani nepamatuji, jaký je zde systém hodnocení, ale někomu jako jsi ty na tom nejspíš záležet nebude :)
U příspěvku:Posel války - 1.část
Aenica (Občasný) - 27.5.2006 > Efča> Některá jména si vybírám z historie, ale Gydeon mě napadl jen tak sám, vůbec jsem o něm předtím neslyšela... Ale v poslední době se mi stává, že jména která jsem vymyslela, nosil už někdo předtím...
U příspěvku:Výňatek ze Školního slovníku vesmírného
Aenica (Občasný) - 24.2.2006 > Pěknééééé... tohle mě vážně pobavilo. Zvlášť ta druhá část (tam mi stupnice nestačí).
U příspěvku:Harém
Aenica (Občasný) - 24.2.2006 > No fíha... Pro mě byla zlomová tato slova: "já se modlím ke svatému Amonovi". Mým tělem prošlo ono obvyklé mrazení, které se dostavuje pokaždé, když v mé blízkosti padne zmínka o starém Egyptě. Napsané je to tak dobře, že mi nezbývá než jen citovat z Hymnu na Slunce: "Jsi působivé, mocné a třpytivé, vysoko nad všemi zeměmi." Právě takový na mě tvé dílo udělalo dojem. Stojí vysoko nad všemi ostatními.
U příspěvku:Siréna
Aenica (Občasný) - 11.2.2006 > Siréna jak vyšitá:)
U příspěvku:Hvězdě - Má hvězda zhasla
Aenica (Občasný) - 10.2.2006 > Trochu mi to připomíná Saturnina, má to takový ten starosvětský styl. Krásné. Nemám víc co dodat.
U příspěvku:Harfa
Aenica (Občasný) - 29.1.2006 > Haricot> pravda... má to svoje kouzlo
U příspěvku:Harfa
Aenica (Občasný) - 29.1.2006 > Haricot> Taky jsem k tomu měla melodii:)
U příspěvku:Harfa
Aenica (Občasný) - 29.1.2006 > WhiteShadow> Díky moc:)
To s tou fantasy je mi moc líto... lidi by se měli víc odpoutávat od reality...
U příspěvku:Harfa
Aenica (Občasný) - 29.1.2006 > Evangel> Díky moc za komentář, vím, že celé to přečíst musí být únavné...
U příspěvku:Země Lásky
Aenica (Občasný) - 26.1.2006 > Já k tomu nemám absolutně co dodat... Vlastně jakobych se v tom viděla já samotná... opravdu působivé

P.S. Sama vím, jak musí můj anděl máchat křídly, aby všechno to moje řádění ustál:)
U příspěvku:Harfa
Aenica (Občasný) - 25.1.2006 > Bell> Tak dobře, vzdávám se! :) Vlasy a moře nechám radši už na pokoji.
A co se týče těch soutěží, pro mě je těžké poznat, co opravdu má nějakou cenu... třeba tohle dílko jsem zrovna považovala jen jako oddech od toho vážnějšího, takže jsi mě docela překvapila:) Když tu povídku nevidí nikdo přede mnou, nemůžu posoudit, jestli je to skutečně dobré...
U příspěvku:Harfa
Aenica (Občasný) - 24.1.2006 > Bell> jo, s tím lukem a láskou máš pravdu.. popsala jsem to špatně. To moře v poledním slunci - přece když je slunce nad mořem nejvýš, nádherně se leskne... mně to aspoň tak připadá.
Jo a díky za takový komentář. Je to totiž teprve mé čtvrté dílo, takže moc díky... tohle mě opravdu povzbudilo...
U příspěvku:To chce klid!
Aenica (Občasný) - 22.1.2006 >
U příspěvku:Inspirační šotek
Aenica (Občasný) - 4.1.2006 > Díky Morin, za pochopení. Ve skutečnosti to tak bylo opravdu myšleno:) a jsem ráda, že to aspoň někdo nebral doslovně... ale nechme už hodnocení obličejů princezen...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter