Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 29.6.
Petr a Pavel
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
risik

Občasný
Na Totemu: 969x
Napsat zprávu

Nezajímavý běžný šedivák, který v ničem nevyniká a ani už asi nevynikne.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Babiččino křesko
risik (Občasný) - 1.7.2006 > Quotidiana> Jasně že je Stephen King o několik úrovní výš. Proto se psaním svých věcí živí a dobře mu vydělávají. Já jsem jen koníčkář, který to dělá rád a uveřejňuje na serveru amatérského psaní, tak je víc než logické, že musí být vidětg někde rozdíl. A vidět pod výrazem "vamp" pouze sexy kočku, je poněkud krátkozraké.
U příspěvku:Zbyl jen list papíru
risik (Občasný) - 31.3.2006 > Jenže když někdo prostě umí, tak je těžké nechválit, že? Pro mě je důležité, napsat lidem, jeichž věci mě oslovují vše, jak to cítím a Krtice věci prostě čtu moc rád, protže mě oslovují. Mají skvělé rýmy, skvélé opisy a hlavně, nemusím několik dní přemýšlet nad tím, co se vlastně pokouší sdělit (jako často u abstraktních rádoby intlektuálních dílek) Takže Krti, tvoje věci nejsou chváleny protože patřím do "chváličského spolku", ale proto, že píšeš dobře, mluvíš mi z duše a proto, že jsme možná podobně naladěni. Takže jen tak dál a těščím se, až ti budu moci napsat další pochvalu, navzdory tomu, jestli se o tom povedou dohady či ne.
U příspěvku:Pobavený
risik (Občasný) - 29.3.2006 > Mě se líbí. Je fakt prima rozesmátý, tak mám dobrou náladu, když na něj kouknu. Šikula.
U příspěvku:Bílá se vytrácí
risik (Občasný) - 29.3.2006 > Kdyby už teď bylo tu, pro mě pozdě! Ale básnička povedená.
U příspěvku:Šmouhaté slunce
risik (Občasný) - 29.3.2006 > Jo. Parádní a někdy s tím bojujeme každý, proto mi to tak sedí.
U příspěvku:Zatím nesměle
risik (Občasný) - 29.3.2006 > Parádní, něžně jemná a hlavně, jarní.
U příspěvku:Tajemný
risik (Občasný) - 17.3.2006 > Je to dynamické a tím velmi dobré.
U příspěvku:Zvědavý
risik (Občasný) - 17.3.2006 > Líbí se mi
U příspěvku:Změť
risik (Občasný) - 17.3.2006 > Smutné, ale moc hezké. Jsi šikula.
U příspěvku:Snad z výšky
risik (Občasný) - 15.3.2006 > Krásně pocitová a náladová. Líbí se mi.
U příspěvku:Hravá
risik (Občasný) - 13.3.2006 > Pomohla, to je fakt dobré.
U příspěvku:Vnímavý
risik (Občasný) - 13.3.2006 > Je to moc dobré, tričko je skvělé, to je fakt povedené, ale obličej samozřejmě také.
U příspěvku:Zodpovědná
risik (Občasný) - 13.3.2006 > Mě se to líbí, myslím je dobře vystižená nejenom tvář, ale i tričko a pozadí. Je to prima.
U příspěvku:Hravá
risik (Občasný) - 13.3.2006 > Tak tohle je moc pěkné. To se ti fakticky povedlo. Pěkně rosteš, holka.
U příspěvku:Životní čáry a škrty
risik (Občasný) - 7.3.2006 > Je to hezké, něžné a plné zajímavých nápadů. Nesouhlasím s tím, že by věci byly už dost použité. Shledávám to svěží a povedené.
U příspěvku:Svítá na lásku
risik (Občasný) - 3.3.2006 > Mě se to tady líbí- Krásné a čisté vyznání a nevím proč by mělo být nudné. Ani klišovitě to na mě nepůsobí. Ty verše ve mě vzbuzujují zájem, tak proč nuda? Proč by měla být milostná poezie nudná? Věnovali se jí ve větší či menší míře snad všichni světoví autoři a pochybuji že to dělali jenom tak z nudy.
U příspěvku:Odměřená
risik (Občasný) - 3.3.2006 > Je opravdu dost odměřená. Jen tak někdo jí do oka nepadne.
U příspěvku:O muži, který uměl číst čárové kódy.
risik (Občasný) - 1.3.2006 > blondýna> Já si hlavně myslím, že v té povídce vůbec nešlo o to, co ten dotyčný (pan Břicháček) uměl a ani o to, jak ke svému umění přišel. Myslím jsem chtěl poukázat na takové dvě hlavní skutečnosti a to sice, že psané slovo se jako projev a kulturní dědictví, ztrácí, no a hlavně také na to, jak s námi manipulují média a co se nám pokouší vnutit s nálepkou, že je to ta pravá zábava. Takže kašlu na to, jestli se technicky dá napsat čárovým kódem nějaká věta a kašlu na to co psala pokladna ve filmu ať žijí duchové. Já v povídce sdělil to co jsem chtěl a to mi stačí.
Ale díky ti moc za reakci i za názor.
U příspěvku:Ona a její malej
risik (Občasný) - 1.3.2006 > To není až tak podstatné, že něco maličko sklouzne. Důležité je sdělení a myslím že to tu je. Chlapec se skutečně směje a jeho matka je na něj neméně skutečně hrdá a tak to má být.
U příspěvku:Malej
risik (Občasný) - 1.3.2006 > Já myslím že to mdlé není, že se jenom spousta čárek ztratí při fotografování. Dovedu si představit originál a je jistě bezva. Čtu ve tváři chlapce zájem o tvé kreslení.
U příspěvku:Nezřetelno
risik (Občasný) - 27.2.2006 > Je to dobré. Hodně zadumané, trošku depresivní ale jinak skvěle popsané pocity. Pro mě je to perfektní.
U příspěvku:Neúsměvný
risik (Občasný) - 27.2.2006 > Mě se zobrazení té tváře líbí. Řekl bych, že se v ní zračí i povaha, že není prázdná.
U příspěvku:Nevidoucí
risik (Občasný) - 27.2.2006 > Zapomněl jsem napsat komentík. Líbí se mi to, myslím že je to dobře provedený detail.
U příspěvku:Nevidoucí
risik (Občasný) - 27.2.2006 >
U příspěvku:Odraz světla...
risik (Občasný) - 18.2.2006 > Myslím si, že jde o dobrý pocit v mém nitru a ten po přečtení této věci rozhodně je, tak ti za něj děkuji...
U příspěvku:Zimní...
risik (Občasný) - 18.2.2006 > Parádní kousek.
U příspěvku:Když odchází sen...
risik (Občasný) - 18.2.2006 > Dobré, opakuji se v kontextu toho co je výše, vím, ale prostě nevím co napsat, když vše bylo již řečeno.
U příspěvku:Zůstal střep
risik (Občasný) - 18.2.2006 > Dobré.
U příspěvku:Nelituj
risik (Občasný) - 18.2.2006 > Milé a něžné, nepřipadá mi to zbytečné, protože to krásně popisuje pocit a rozpoložení a jestliže ke mě někdo přichází ze svou duší na talíři, hodlá mi ji věnovat, nebo alespoň kousek z ní, není to nikdy zbytečné, naopak nezýbvá než za to poděkovat a vážit si toho. Tak děkuji.
U příspěvku:Ty sám
risik (Občasný) - 18.2.2006 > Tvrdé, pěkné, výstižné - co napsat víc? Radši nic.
U příspěvku:Tyyy!
risik (Občasný) - 18.2.2006 > Nevidím v tom ani rezavý hřebík, ani nic jiného... Naopak. Je to dobře vyjádřené, plné pěkných opisů a vyjádření. Líbí se mi to.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter