Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Serpentin
(muž)
Občasný
Na Totemu: 8459x
Napsat zprávu

Ale nedešifrujte to. Nechte být tu mou chvilkovou slabost tak, jak je, přečtěte si to znovu a potom se vydejte po tečně její odpovědi. (Leopardi, Dialog Básníka s výrobcem barevných magazínů)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:dědovi, též sobě
Serpentin (Občasný) - 22.7.2009 > cit-i-zen> Beru si z toho, že je třeba vyvažovat, resp. dlouho vážit než se řekne: Tak, a je hotovo. Mě vždycky fascinovala lehkost, až virtuozita některých básní nebo celých sbírek. Nejde (mi) to tak snadno a samo, nejde.
U příspěvku:křiknout z okna, to utišit psy
Serpentin (Občasný) - 22.7.2009 > paryb> To je ironické, ale vsadil bych si, že má pán recht. Pak bychom neměli tolik špatných textů, v extrémním případě žádné. Já vím, málokdo to dokáže - já ne, možná dříve, na začátku (a zcela oprávněně).

Jak říkal F. Hrubín: Když měsíc nenapíšu báseň, mám strach, že už to neumím, když napíšu tři za týden, mám strach, že už to umím .-)
U příspěvku:křiknout z okna, to utišit psy
Serpentin (Občasný) - 22.7.2009 > paryb> Ano, to byla zbytečná otázka. S tou nejistotou je to v naprostém pořádku, já to mám taky a jeden dobrý a školený pán mi vzkázal, že to má údajně být jedna z konstant psaní, já mu to věřím.
U příspěvku:křiknout z okna, to utišit psy
Serpentin (Občasný) - 22.7.2009 > Málo dávám, ale teď dám, a poněvadž to neumím říct tak pěkně, řeknu to normálně. To jak tam máš třikrát "vrátil jsem se" a "byl jsem", je záměrné? Právě zde to působí přirozeně, ale jinde bych si dával majzla...
U příspěvku:dědovi, též sobě
Serpentin (Občasný) - 22.7.2009 > paryb> Doufám, že jsi aslespoň zapisovatel otcovský lásky, to pak budeš brzy slavná a bohatá .-)
U příspěvku:dědovi, též sobě
Serpentin (Občasný) - 22.7.2009 > cit-i-zen> A co je to báseň, občane? :-)

skupenství metafor, dodržení metriky, grafický obrazec?

Pravda, tady to není výpověď zcela kultivovaná do zajeté škatule. Zajímalo by mě, co by udělaly tyto tři fragmenty v knížce (nechci říkat sbírce básní nebo povídek či v deníku). Narážím tady (na totemu) na nesoudržnost a nenávaznost - to hlavně u sebe, ale i u ostatních. Držet lajnu, to je věda. Tady se experimentuje.
U příspěvku:dědovi, též sobě
Serpentin (Občasný) - 21.7.2009 > druhý blok = perlička .-)

http://www.elpais.com/recorte/20070721elpbabens_4/LCO340/Ies/Bohumil_Hrabal.jpg
U příspěvku:křiknout z okna, to utišit psy
Serpentin (Občasný) - 20.7.2009 >
U příspěvku:Tančím...příběh
Serpentin (Občasný) - 20.7.2009 >
U příspěvku:šumění
Serpentin (Občasný) - 16.7.2009 > Ta metafora posledních dvou řádků je bezva.
U příspěvku:Opojení
Serpentin (Občasný) - 16.7.2009 > Helenko, Michale, Karle, my si tady žijeme svůj diskopříběh... promiň, připomnělo mi to právě tento film. Doporučil bych k přečtení nějakou starší českou poezii, vlastně jakoukoli skutečnou poezii, bude to tak lepší... Stmelíme se v kalužích? To už podobně zazpíval nějaký Bohouš, tuším :o)
U příspěvku:Dunění
Serpentin (Občasný) - 9.6.2009 > Zas bych se tolik nesmál, po skleničce červeného se ten citát hodí i opačně (a dá se kašlat na všechny podtexty a intertexty). Pěkný rytmus.
U příspěvku:--
Serpentin (Občasný) - 9.6.2009 > Mladí by furt jedli, na tu naší jedli, nosím všechno živé, hosenky a mouchy, všechno co se hýbe .-)
U příspěvku:veverka
Serpentin (Občasný) - 9.6.2009 > Pět bodů za trpělivost! Mně zatím vždycky zdrhla, aniž by zapózovala...
U příspěvku:smělé plány
Serpentin (Občasný) - 27.5.2009 > Taková prorocká pocitovka, je fajn, že tady píšeš...
U příspěvku:e Ziegen
Serpentin (Občasný) - 27.5.2009 > Některá slovní spojení mi tam přijdou až moc chtěná (rozhřešení penetrace) a ruší můj požitek z této jinak celkem pěkné bástničky.
U příspěvku:Po hladině
Serpentin (Občasný) - 27.5.2009 > Slovo hladina, krásné slovo, že? Skoro by se s ním mělo šetřit a neplýtvat jím jen tak...
U příspěvku:M
Serpentin (Občasný) - 14.5.2009 > Zajímavě nervní. Ten nožejk je třeba dobrousit a pak to budou teprv plátky.
U příspěvku:Čáry
Serpentin (Občasný) - 11.5.2009 > vpusť je s ť - ať tam dojdeš, ťapityťap .-)
U příspěvku:Dary bohům
Serpentin (Občasný) - 21.4.2009 > Bouřka s kapkou špiritusu... líbí se mi, jak se do toho deště vrháš a zapomínáš si pláštěnku.
U příspěvku:srnka
Serpentin (Občasný) - 19.4.2009 >
U příspěvku:Zápisky z nekropole
Serpentin (Občasný) - 17.4.2009 > Tahle asi váží hodně, víš proč? Já to nevím, ale už nějaký čas chodím po městě a na jazyku (v hlavě) se mi mele:

Praha, drahá, missa solemnis / z perspektivy dvou tří piv má říz ...

Nu, stává se mi to i s hláškami z amerických filmů :-)
U příspěvku:Pomalu
Serpentin (Občasný) - 3.4.2009 > spíš má mrazit, tuším...
U příspěvku:Vzpomínka
Serpentin (Občasný) - 1.4.2009 > Omlouvám se za to klonování. Chtěl jsem jen dodat, že bych tenhle "fragment" klidně taky zmnožil - do delšího díla - to by bylo fajn...
U příspěvku:Kavárna
Serpentin (Občasný) - 30.3.2009 > smithers> Človíčku, ty jsi fajn. Myšlenka přijde s věkem, o to se neboj. Zatím srš dál citem a nejen na papíře... Jdu spát, zítra se zas musím dloubat tužkou v uchu .-)
U příspěvku:Kavárna
Serpentin (Občasný) - 30.3.2009 > Tak nevím. Já v první chvíli (po prvním čtení) vůbec nepostřehl, že je přítomna žena, měl jsem jen takový matný intimní dojem. Jenže já jsem ohnutý kmet a ty mladý junák. Tak jen směle do toho!
U příspěvku:Volání Hermése
Serpentin (Občasný) - 30.3.2009 > Prořezal bych některá slova, jiná bych úplně vyplel a znovu zasadil - v takovém pěkném záhonku.
U příspěvku:Jakože zjara je to nářez
Serpentin (Občasný) - 30.3.2009 > kdy/kde to bouchne?
U příspěvku:Pluj, loďko pluj!
Serpentin (Občasný) - 30.3.2009 > to jsem se pobavil, už jen ten název, bravo!
U příspěvku:..
Serpentin (Občasný) - 30.3.2009 > vrků
U příspěvku:srneček..
Serpentin (Občasný) - 7.3.2009 > ... okamžik, prchavý moment, než zvíře odehnal dávno stanovený zákon. Zůstal jen zimní les. A otisk srnce v srdci přístroje, který dosvědčil, že jsme se v jedné chvíli nadechli na téže stráni.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter