|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whispermoonlite (Občasný) - 20.7.2009 > no, ty bláho, to je tak úžasný, že se musím ptát sám sebe, jestli je to tím, že sem ztratil soudnost, nebo to takový fakt je. doufám, že na to odpověděj ostatní. ovšem tady v tom je tolik světla, prostoru, svobody a smyslnosti, a skrz to všechno taková neuřvaná, spíš sálající radost, takový rozklenutí mezi zemí a vesmírem, že půjdeš-li dál touto cestou, budu muset korigovat svá slova o seifertovským stylu a přimíchat do nich něco z Březiny. Ona už ta básnička O duši byla takhle nasměrovaná.
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
| whispermoonlite (Občasný) - 22.7.2009 > Mbonita> to jo, publikování každýho textu je dobrý si pořádně rozmyslet. aspoň já z toho mám takovej pocit, že se zbavuju kusu sebe, za kterej zas musím najít náhradu. to nejvíc u aktuálních textů, který ani moc nepublikuju, jen když cítím, že už sem od nich nejmíň na krok stranou, a že je na místě po nich zanechaném alespoň zárodek něčeho dalšího. a taky záleží, jak veřejný to je místo. na blogu, kterej je jen můj a kde se cejtím doma a kde se utěšuju, že mě tam stejně nikdo moc nenačapá, tam si můžu komunikovat sám se sebou o něco volněji.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g morr (Občasný) - 25.7.2009 > Kdysi dávno sem chodila psát jedna, říkala si ouvej. Tenhle text mi ji připomněl. Je "podobným způsobem ženský" (ovšem s rozdílem desítek let a mateřství a tak). Ale měla podobné nasazení, podobně zdůrazňovala ženskost – okraj spodničky by mohl být právě od ní(někdy ale měla nasazeno až k fěrtouškům :)) Stejnou důležitost, řekněme symbolickou, přikládala rovněž všelijakým aktům jako je tanec a tak. Schválně na ni mrkni, jestli by tě bavila. A schválně si zkus představit, co budeš psát za 15 let.))
Osobně nesdílím všeobecné nadšení z textu, ale chápu, proč se líbí. Osobně mám za to, že mnohem víc je to dojímání se nad tím, jak bych se chtěl vidět, než psaní o tom, jaký je mi být, jestli si teda můžu dovolit takhle vulgární zkratku.
| | | <reagovat |
|
|