Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 21.5.2003 > Kelly> Střelec na F4...
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 21.5.2003 > druhej hlas> Díky. Vida, když může pochopit jeden - a ještě, když píšeš tak sqelý básničky....Vážím si tvýho hodnocení.
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 21.5.2003 > Lian> Dík. Takže přístě temneji. Co když to ale pak nikdo nepochopí? Smí se to?
U příspěvku:Nela 2
St. Alphonso (Občasný) - 21.5.2003 > Chcete mě?
U příspěvku:Obrázky 88
St. Alphonso (Občasný) - 21.5.2003 > Rawen> A jak hodnotíš ty? Ve srovnání s tvou zdejší "kritikou" ta moje na náladě nezávisí ani omylem.
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > St. Alphonso> Jo a na radu opravdovýho kritika - Barlacha - jsem udělal ještě jednu úpravu. Učte se od něj. Díky Barlachu.
U příspěvku:Obrázky 88
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > probably> To říkáš ty, která kritizuješ "blicíma smajlíkama"???? Ale ne. Ne. Ne. Tak hloupá nejsi. Neblafuj.
U příspěvku:Obrázky 88
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > Rawen> Koukám, že všichni mají radost. To je fajn. Já jsem teda debil a tak mám radost pořád. Takže jsem vlastně pořád v afektu. Ale v tom dobrým, he? Sakra, co to tady melete. Jo a proč jsem vlastně debil? (tady všichni jen "hláškujou" a nikdo neříká žádný argumentyú.
U příspěvku:Emergency shutdown
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 >

Děkuji za udržování dobrých vztahů. Pokud se nebudeš zlobit, zapíšu si tuto tvojí větu: "Co se osobního pocitu týče, působí to na mě zbytečně hrubě, nevyjadřuje to ten pocit, který tím chceš vyjádřit" - přijde mi docela veselá a možná ji taky někde použiju.

 

Jsem rád, že - jestli jsem to dobře pochopil - vzhledem k tomu, že ti nědělá problémy oddělovat obsah a formu, chválíš taky trochu ten obsah. A to je důležitý, Myslím, že jsem do toho myšlenku dal...

U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > probably> A proč ne? Dyť je to net a baví mne využít taky tyhle možnosti. To musím bejt stejnej jako ostatní?
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > Buick> Aham takže tady to chodí tak, že někdo něco napíše a ostatní si z něj dělají legraci. Hm. Takže je to špatný, protože je to velký???? Nebo co?
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > barlach> To jsem rád, žes to odhalil - jen jestli ses trefil. Mě to jednoduchý nepřijde, ale můžu zkusit něco složitějšího. Nějakou tu metaforu jak psala Probably. Není něco jako slovník metafor? Jiank můžu zapojit slovník cizích slov, aby to bylo...moment...komplexnější. Díky.
U příspěvku:Obrázky 88
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > probably> Tak je mi líto, že hned jdeš do afektu a nedokážeš se smířit s tím, že se mi prostě tahle báseň nelíbí. A není to tím, že se tobě nelíbí moje. Je to pouhá a logická časová následnost. Přečetl jsem si tvojí kritiku a chtěl se podívat co píšeš a jaký máš kritiky. Toť vše. Jinak by mě zajímalo, jestli je to opravdu o nečem jiným než o tančících mrtvolách za svitu měsíce....
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > probably> Konečně. Teď opravdu děkuji. Zeptám se třídní na ty metafory a volný verš a uvidíme. Myšlenku to myslím má, ale ty asi nežiješ v paneláku. Ješte jednou dík.
U příspěvku:Obrázky 88
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 >

Hm. Tak tohle je poezie. Je to ještě děsivější než Noc oživlých mrtvol a Zloději mozků. Jestli jsem to dobř pochopil je to o tom, že v noci je tma a na krchově jsou umrlci. Interesting.

Ovšem jedničku máš za to, že barlach má v pátek stejný pocit. Jak krásné. Druhou pak za to, že Rawen má taky v pátek pocit.

Počkej až já půjdu v pátek v teplákách na dýzu. Za trest o tom napíšu Obrázek 89.

U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > probably> Aha, tak dík. Kdybych si myslel, že ta báseň není dobrá, tak bych ji nepublikoval. Čekal jsem kritiku. A od tebe se mi dostalo jen překladu z obrázku do textu, totiž, že  = děs. To si ale umím dát do hromady sám. Je dost možné, i když nevím proč. že má báseň není přínosná. Ovšem tvá kritika, a ješte známka, která snad tě trochu zavazuje, je k ničemu. Čekal jsem fakt víc. No nic.
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > Dommi> Ahoj. Dík. Jenže, já právě nevím jak na tom jsem. Jediný co vím, že se moje báseň nelíbí. Ale proč? Je moc jednoduchá nebo příliš složitá? Jsou tam snad špatná slova? Možná, že slovo "tepláky" budí nechuť, nevím.

Jediný co vím, že Probably se chce zvracet a ty mi nechceš dát známku kvůli nějakým památníku nebo co.

Čekal jsem víc. Jakože se třeba poučím, přiučím atd.
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > Dommi> Haha. Tak proč tu známku nedáš, když to tady hlásíš. Tyhle kecy nežeru.
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > probably> ....a vůbec: jaktože mě může beztrestně urážet pár zelenejch tenisek!!!! Kde je spravedlnost!? Halóoo!!!
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > St. Alphonso> Systém mi zakazuje známkovat. A to jsem si chtěl dát taky šťouru. Pod tíhou kritických argumentů od Probably.
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > Naty> Děkuji. Jsem rád za Váš názor. Pročež, jen pro vás, napsal jsem další svou báseň. Jestlipak i tentokrát odhlalíte základní stavební kameny mé tvorby. A už vám to nedám do nadpisu - to aby to bylo těžší.
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > probably> Trochu hlasitěji, prosím, pane kritiku! (a abys věděl, že tě respektuju tak taky známkuju)
U příspěvku:Nechce se mi zpátky!
St. Alphonso (Občasný) - 18.5.2003 > Vždyť víš, tady je tak krásně
můžu si psát svoje básně

...

ale ne, tohle se přeci nedělá. To už tam chybí jen krása - jásá a láska - páska.

Tohle bych teda nikdy ven nepustil.

Zbytek je lehce podpruměrný, zpracování slabé. Konkrétně:
Zapomeňme cestu na Zem
Co tam? Po kolenou tam lezem
- zkus to přečíst nahlas a neotřepat se.

Jo a všem anonymum: FUCK YOURSELF with a garden tool
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter