Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jistota
zmichaela (Občasný) - 8.11.2005 > Máš obavu, abys neuletěl??
stačí pomyslet, či chtít opravdu chtít a pak jde všechno,jen se nebát!!!
U příspěvku:Tváří se nevině...
zmichaela (Občasný) - 7.11.2005 > volím RIPPER!
U příspěvku:Něco sladkého
zmichaela (Občasný) - 7.11.2005 >
U příspěvku:Navždy tvůj přítel, s láskou…
zmichaela (Občasný) - 7.11.2005 > bez ona a on.....je to dost zvláštní..ale jinak pěkné, je to ze života???
U příspěvku:Láska je jako čokoláda...
zmichaela (Občasný) - 7.11.2005 > něco na tom je!!! Vystihla jsi malinký střípek lásky.
U příspěvku:LOVE
zmichaela (Občasný) - 7.11.2005 > Souhlasím s Claw. Láska je silnější než si spousta lidí myslí.
U příspěvku:LOVE
zmichaela (Občasný) - 7.11.2005 >
U příspěvku:Něco zamilovaného
zmichaela (Občasný) - 20.4.2005 > Dotklo se mě to,až jsem zalitovala, že nejsem tou dívkou....rámus, kamiony, to je v tuhle chvíli vedlejší..........skoro jsem opravdu pocítila ten pocit, nečekaného polibku...vau....líbí se mi to a je mi šuma fuk co si o mě ostatní pomyslí.
U příspěvku:O plachosti
zmichaela (Občasný) - 3.11.2004 > Možná bys měl sní mluvit o své plachosti.Jinak se mi to velice líbí, nevím čemu ostatní nerozumí je to srozumitelné.
U příspěvku:Leto #23
zmichaela (Občasný) - 10.3.2004 > Docela vyvedená fotka.
U příspěvku:Ajka #6
zmichaela (Občasný) - 10.3.2004 > Kdyby bylo to zrcadílko o kousek větší, bylo by to možná lepší.
U příspěvku:Stejné a nové
zmichaela (Občasný) - 10.3.2004 > Já když jdu někomu otevřít tak mám tedy většinou obavy, když nikoho neočekávám. Tvé básně se mi líbí a ani nevím vlastně proč...je v nich zvláštní kouzlo.
U příspěvku:Pevná zem
zmichaela (Občasný) - 24.2.2004 > Myslela si, že se jako by rozcházíš? Nebo máš na mysli ambivalentní pocity?
U příspěvku:Pevná zem
zmichaela (Občasný) - 19.2.2004 > Jak e může člověk křížit v pocitech?
U příspěvku:Síla ozvěny
zmichaela (Občasný) - 19.2.2004 > Je to velmi zajímavé. Zajímalo by mě z čeho čerpáš inspiraci.
U příspěvku:Štěstí
zmichaela (Občasný) - 17.2.2004 > Je fakt, že člověk může být štastný jen když si předtím šáhne na pomyslné dno,ale kde přesně to dno je? Možná Bys ke štěstíčku neměla být tak zlá.
U příspěvku:Cestou spojeni
zmichaela (Občasný) - 16.2.2004 > Moc dobře vím co si myslela tím domovem ten pocit moc dobře znám.Tvé básně se mi moc líbí.
U příspěvku:Ani/voda
zmichaela (Občasný) - 20.1.2004 > Líbí se mi to stím háčkem je opravdu povedený, co takhle víc metafor? Bylo by to lepší.
U příspěvku:Slzy děště
zmichaela (Občasný) - 20.1.2004 > Copak nemáš ráda déšť?
U příspěvku:Bez odpovědi
zmichaela (Občasný) - 20.1.2004 > Napadá mě jediná odpověď na tvé otázky, protože jsme lidé.Život není lehký a není lehké dodržet předsevzetí snad jednou nejdeš i ty v sobě samé ty správné odpovědi.Život je jeden velký otazník nemáme to hold lehké.Jinak se mi báseń líbí, protože si myslím, že lidí kteří se pídí po odpověďích už asi moc není.
U příspěvku:Absolut Ripper
zmichaela (Občasný) - 20.1.2004 > Proč to nemá tradiční tvar láhve,ale utíká ti?
U příspěvku:Zimní výprodej autorských práv
zmichaela (Občasný) - 20.1.2004 > Beru za 199,- a 2krát.
U příspěvku:Paradentóza
zmichaela (Občasný) - 20.1.2004 > Nebylo by lepší teče mi krev z dásně?Je to snad záměr?
U příspěvku:O lásce
zmichaela (Občasný) - 20.1.2004 > Super!!!!!!
U příspěvku:Proti-směr
zmichaela (Občasný) - 20.1.2004 > Četla jsem si pár tvých věciček a příjde mi,že píšeš občas dost složitě.
U příspěvku:Básníci kteří cestují autostopem
zmichaela (Občasný) - 14.1.2004 > Myslíš si, že jazyk jako takový vymyzí a lidé si budou povídat tímhle způsobem?
U příspěvku:TV story
zmichaela (Občasný) - 12.1.2004 > Docela mě to pobavilo je však smutné, že to tak dnes bohužel opravdu je, teda až na ty trakaře.
U příspěvku:V den zvolení prezidenta
zmichaela (Občasný) - 12.1.2004 > šťoural se v nose?
U příspěvku:Neděle
zmichaela (Občasný) - 27.11.2003 > Docela fajn.
U příspěvku:O egu
zmichaela (Občasný) - 24.11.2003 > Myslím si, že toto dílko má něco do sebe.Donutilo mě trochu popřemýšlet o světě ve kterém žiju.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter