Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:řetězení
Petrax (Občasný) - 12.10.2004 > noa> Ráda bych dodávala více, ale vždycky si tvoje povídky vytisknu v knihovně a při příští návštěvě něco rychle naťukám... Výtisky pak půjčuji kamarádkám a mamce a všichni mají stejné reakce: "To je na mě trochu síla.":)
U příspěvku:řetězení
Petrax (Občasný) - 11.10.2004 > Je co dodat? Asi není:) Já už ty svoje doporučení ani nikomu jinýmu nedávám...
U příspěvku:Kamarádka do nepohody
Petrax (Občasný) - 20.9.2004 > Snad jen dodat, že jsi z fronty udělal hotovou zoologickou. Koukni kolik tam máš zvířecích přirovnání. Pořád jsem měla pocit, že je to schválně a nakonci z toho bude vtip:)
U příspěvku:spolužáci
Petrax (Občasný) - 7.9.2004 > Nevím, jestli to víš, ale máš ve mně obdivovatelku:) Moc se mi to líbí.
U příspěvku:Malý-Velké
Petrax (Občasný) - 29.6.2004 > Saimon> Tak tohoto krásného doporučení jsem si ještě nevšimla, děkuji:)
U příspěvku:Diera v plotě
Petrax (Občasný) - 5.5.2004 > Děti při focení necukaj..:)
U příspěvku:Bačkory do vězení
Petrax (Občasný) - 29.4.2004 > Ježišimane:) Kam na tohle chodíš...? 
U příspěvku:Svoboda v pangejtu
Petrax (Občasný) - 28.4.2004 > MZF> 

Pěkně prosím, rozesmálA. Člověk by se až divil kolik lidí mu chce změnit pohlaví:)

U příspěvku:Svoboda v pangejtu
Petrax (Občasný) - 26.4.2004 >

Ty houby mi připomínají v prosinci vytaženého Sadáma ve stínu obsypaných palem, které mají plody v červenci:) Myslel jsi to takhle?

U příspěvku:Tak bacha!
Petrax (Občasný) - 26.4.2004 >

To je dobře, že ses dal na fotografování. Zvláště tohohle psiska:)

U příspěvku:Chemická
Petrax (Občasný) - 24.4.2004 > Nebo pětivaznej uhlík:)
U příspěvku:Divnej chlap
Petrax (Občasný) - 22.4.2004 > Jejda...
U příspěvku:Bez odpovědi
Petrax (Občasný) - 17.4.2004 > three mile smile> Já nemůžu jinak, než říct taky díky..
U příspěvku:Malý-Velké
Petrax (Občasný) - 17.4.2004 > three mile smile> Díky. Protože tohle o sobě nečtu každý den, něco Ti o té fotce povím:) Je to focený v Louvru, turistických dětiček i dospělých s papírem a tužkou  tam bylo víc, ale tenhle klouček byl zvláštní. Měl vlastní židličku a to co namaloval nebyla žádná dětská patlanina, i ti dospělí by se za to nemuseli stydět a hlavně mu za zadkem nestála maminka, dokonce to vypadalo, že je tam úplně sám... To se často nevidí.
U příspěvku:prosívání
Petrax (Občasný) - 7.4.2004 > Začala jsem (občas) číst poezii a právě kvůli takovým kousků nelituji:)
U příspěvku:víceméně stejní
Petrax (Občasný) - 25.3.2004 > Tak jsi se konečně zase ozvala a stojí to za to:) Ču An je opravdová žena strany...
U příspěvku:Kočičí rákoska
Petrax (Občasný) - 23.3.2004 >

Nebuď z těch fejetonů smutný, to jsme nechtěli, ale říkáš přece, že máš zájem o (hlubší) kritiku, ne?:)

Tohle se mi líbí. Jenom jsem na začátku měla pocit, že se z hlavního hrdiny vyklube větší hajzl...

U příspěvku:Velký bratr tě vidí
Petrax (Občasný) - 23.3.2004 > quentinbubakoff> nebo chlap. Viz "proč by ženy neměly mít vztah po internetu":) Tuším od Simonky
U příspěvku:Velký bratr tě vidí
Petrax (Občasný) - 23.3.2004 >

Nějak mi nesedí ty začátky. "Máme hodně druhů dopravy",  "Technologie jdou kupředu"... Průměrný čtenář Totemu ví, že jsou televize prakticky všude a v Praze jezdí autobusy, tramvaje i metro. Mám pocit, že oznamuješ známé... Vypadá to jako ze slohovky: začátek-úvod do problému, prostředek-popis problému, závěr.

 

nebo se seznámit po internetu s překrásnou dívkou. To, že se z ní poté vyklube vaše sestra, je chyba lidská, nikoli technická.-Ale tohle se mi líbí:)

 

 

U příspěvku:Časopisy pro ty druhé
Petrax (Občasný) - 18.3.2004 > tfuj, tfuj, tfuj:) Jako žena musím říct, že je to odporné a zároveň uznat, že máš v některých věcech pravdu... Já sama se ti představuji jako osmý div světa, protože tyto časopisy (pánské ani dámské) nečtu a naposledy, když jsem byla mamce koupit nějakou Viky, jsem se málem propadla do země:) Ovšem nedělám si moc velké naděje, že mi uvěříš..
U příspěvku:Zamyslete se nad sebou!
Petrax (Občasný) - 17.3.2004 > stanislav> Chvála potěší...
U příspěvku:Nech padat slzy
Petrax (Občasný) - 15.3.2004 > Asi začnu číst poezii:) Tady jsem na doporučení tvý sestřenky:)
U příspěvku:Co bychom si daly, kdybychom si nedaly
Petrax (Občasný) - 13.3.2004 > Taky jsem si ježíška představovala jako ježka:)
U příspěvku:A wo tom to je
Petrax (Občasný) - 8.3.2004 > líbí! Ale je to takový zvláštní...
U příspěvku:Pohádky a dnešek
Petrax (Občasný) - 3.3.2004 > BlueSky> Jo, jo Krausové-na ty jsem zapomněla. Ty nemáš ráda Vaculíka a Klímu? Ti jsou moji nejoblíbenější...
U příspěvku:Roudnický Rumcajs
Petrax (Občasný) - 3.3.2004 > Zajímavej, ten tvůj Rumcajs. A pěkný drbny, ty paní v autobuse:)
U příspěvku:Pohádky a dnešek
Petrax (Občasný) - 3.3.2004 > BlueSky> Tak jsem si pracně dohledala, který autory jsi mu dopuručila:) Já mám zase ráda Vaculíka, Klímu, Dědečka, Tomáše Baldýnskýho, Romana Lipčíka, když se chci naštvat... A Komárka a Křesťana, že:)
U příspěvku:Josef a jeho bratři
Petrax (Občasný) - 2.3.2004 > Nějak nevím co mám říct:)
U příspěvku:Zamyslete se nad sebou!
Petrax (Občasný) - 1.3.2004 > Saimon> Já se hlavně chtěla smát, protože mi kamarádka asi 2 minuty před tou scénou říkala: "Není tak nasraná, že?":) Jinak já měla zrovna nějaký pominutí mysli-cestou ze školy jsem to vymyslela, doma napsala, a pak dostala ten praštěnej nápad to publikovat:) Mamka trne hrůzou, že se to dozví. Dokonce jsme se vsadily, ale mě to příliš netrápí... Dík, vážím si tvého názoru (vážím si zní divně, ale nenapadá mě jiný ekvivalent:)
U příspěvku:Šílený vědec a jeho "chytadlo" na mouchy
Petrax (Občasný) - 1.3.2004 > S tím doporučením mám nějaký potíže, tak doufám že teď už se to povede...
U příspěvku:Bez odpovědi
Petrax (Občasný) - 1.3.2004 > MZF> Díky. Ale já tím nemyslela, že chci mít klidný život bez radostí, smutku, strachu... Ale spíš rovnou cestu v rozhodování. Proto tě vidím někde před sebou a ne v zatáčce:) Ale jsem ráda, že jsi v tom našel něco vlastního-to je moc důležitý...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter