Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ztratila

Občasný
Na Totemu: 192624x
Napsat zprávu

"Od člověka jako já nemůžete čekat, že bude vyprávět plynule. Mám co dělat, abych to na'tukal do počítače." ELW/SF

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 17.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Barvy interpretace
ztratila (Občasný) - 1.4.2007 >

stejně přiblbá jako užitečná, jak jsme si oba všimli, ej to legrační, ale nestravitelný.)

U příspěvku:Barvy interpretace
ztratila (Občasný) - 1.4.2007 >

sem myslela, že pochopils, když doporučils...

U příspěvku:Barvy interpretace
ztratila (Občasný) - 1.4.2007 > Já mám pocit, že to má bejt sranda.
U příspěvku:Zásadní věci
ztratila (Občasný) - 1.4.2007 > Skoro si tě představuju v bílým pláštíku, s pinzetou v ruce!:)
U příspěvku:Trny nevinnosti
ztratila (Občasný) - 1.4.2007 >

Ale obojí píšeš česky a v obou případech děláš podobné chyby. Nejde o to ti nadávat, jde o to, aby sis to uvědomila:)

 

U příspěvku:Trny nevinnosti
ztratila (Občasný) - 31.3.2007 >

Teď nevím, jestli myslíš, že jsem toho vůbec nečetla dost, nebo jsem nečetla dost tvých věcí... Koukala jsem na texty i na básničky, když mě na ně upozornilo opárno. A z toho, co jsem četla, mám vážně takovej pocit, že se pokoušíš o vysoké, ale máš občas problémy se základním. Třeba se skloňováním, vazbami...

U příspěvku:Trny nevinnosti
ztratila (Občasný) - 31.3.2007 >

Jinak těžko říct.

Próza to jistě je. Taková etudka. Dračice vyleze na scénu a pronese monolog k postavě vypravěčky.

Říká klišé.

V tvém případě bych hodně četla a hodně psala, aby ses vypsala, protože zatím máš jazyk zabalený v tlustém igelitovém obalu a nějak moc k němu nemůžeš.  

Zkoušíš vysoký věcia  přitom máš trochu problém s tím úplně základním.

U příspěvku:Trny nevinnosti
ztratila (Občasný) - 31.3.2007 >

Zvedla jsem hlavu a mlživý zrak zaostřila na červeno-růžovou blanitou chocholy na čele.

 

Pokud si odmyslíš přívlastky, zaostřila postava zrak na  chocholy na čele.

Podle přívlastků jde o cosi ženského rodu, jednotného čísla.

Hned mě napadne, co to je, taková chochole (/-a).

Taky to je podivně napsáno. 

Slovo se skloňuje podle vzoru růže, ale pravopis odpovídá vzoru žena.

Já tu každopádně vidím chybu jak hrom.

Kterou by sis měla, autorko, ve vlastním zájmu uvědomit. Pokud jde o novotvar, potom o nějaký krkolomý novotvar, který minimálně dvě tvé čtenářky nepochopily.

Bylo by hezké, kdybys ho uměla nějak srozumitelně a česky vysvětlit. Nebo to prostě změnila.:)   

 

 

U příspěvku:Cesta na severozápad VII
ztratila (Občasný) - 25.3.2007 > to působím jako kulturní barbar... přesto mě to moc nenadchlo.
U příspěvku:Cesta na severozápad VII
ztratila (Občasný) - 25.3.2007 > chci říct - ten hudební dobrovod to sráží.
U příspěvku:Cesta na severozápad VII
ztratila (Občasný) - 25.3.2007 > mimochodem, ty zvuky, to je co?
U příspěvku:Svoboda
ztratila (Občasný) - 24.3.2007 > mimochodem, asi to zkusím...
U příspěvku:Tanec opárna
ztratila (Občasný) - 24.3.2007 >

MÉNĚ VŠELIJAKÝCH BOMBASTICKÝCH FRÁZÍ, VÍCE PROSTÉ, VŠEDNÍ PRÁCE! (Lenin) - to mám z deníčku brigády údernin Karla Jaromíra Erbena a Kláry Zetkinový...

U příspěvku:Svoboda
ztratila (Občasný) - 24.3.2007 > třetí sloka odspodu, první dva verše, to je rap. Ale je to zajímavý, přečtu si to eště jednou:))
U příspěvku:Tanec opárna
ztratila (Občasný) - 24.3.2007 > No na mě nekoukej, já ti ho nedám:))) - třeba v těch motivech amapoezie máš mezery... co třeba kosti, krev... samota, bolest...
U příspěvku:Roznožka
ztratila (Občasný) - 24.3.2007 > Takový výlev nějakého klímisty...
U příspěvku:Tanec opárna
ztratila (Občasný) - 24.3.2007 > i sis to koukám zmanažerovalo:)
U příspěvku:Bílá agonie
ztratila (Občasný) - 23.3.2007 > ocenila bych jonášovu poznámku.
U příspěvku:V děloze deště
ztratila (Občasný) - 18.3.2007 >

Připomíná mi to W.W.W., ty praštěný mladý Japonečky a Cyrana.

Ty W.W.W. si najdi, líbit se tio to asi nebude, ale něčím zaujme.

Mně se to líbí.

Na druhou stranu bych od tebe docela ráda četla něco, co je doopravdy.

U příspěvku:Zdeněk Burian k Bimbovi
ztratila (Občasný) - 17.3.2007 > Inspirativní poznámka:))
U příspěvku:Zdeněk Burian k Bimbovi
ztratila (Občasný) - 12.3.2007 > No, to sice jo, ale můžu ti i říct, že si myslím, že říkáš blbosti:)
U příspěvku:Zdeněk Burian k Bimbovi
ztratila (Občasný) - 11.3.2007 >

A já jo, ale zvláště Bimba.

 

A komu to vadí? Mně tvoje řeči nevadí, ale mám pocit, že jsou trochu mimo mísku:)

U příspěvku:Zdeněk Burian k Bimbovi
ztratila (Občasný) - 11.3.2007 >

Dobytka je dost.

 

Zdenka bych mu asi neříkala. Prostě Zdeněk Burian, Lovec mamutů a tak.

U příspěvku:Kvaska
ztratila (Občasný) - 5.3.2007 >

Je-li snaha, lze se domluvit. Tady bohužel probíhá magorovo kolečko, kdy Oplatla píše slabé a hloupé texty a cítí se ublížena negativními reakcemi.

U příspěvku:Cesta na severozápad VII
ztratila (Občasný) - 5.3.2007 > By mohlo. Byli-li byste kapři. A já tipuju, že kapři nejste. To byste totiž byli regulérně neuvěřitelní:))
U příspěvku:Cesta na severozápad VII
ztratila (Občasný) - 5.3.2007 > Dojem zmatený. Nemám na tohle rozmístění textu vhodnou obrazovku. Ale - pravda je, že i místy češtinu vyloženě taháš za uši (mlačí - to se fakt jeden musí snažit), překvapuje mě, jak je to čtivý na takový množství pouřek a mouder o životě a rozdílu mezi českoua  německou realitou. Ale konec, poslední 2 - 3 věty, povedený:)
U příspěvku:Kvaska
ztratila (Občasný) - 3.3.2007 >

Opíječ to definoval přesně.

Nedělám ramena. Hele, taky jsem někdy shopná napsat připitomělý text plný frází, ale  nejsem tak sebevědomá, abych se cukala, když mě na to někdo upozorní.

Oplatka mi v reakci na tento názor (protože jinak jsem s ní v poslední době nepřišla do styku) toto: "Říkala jsem si, že už nebudu na tvoje poznámky reagovat, ale protože si nedáš pokoj, tak ještě jednou, naposledy: Přestaň už plivat svoje jedy, a běž otravovat vzduch někam jinam. Nikdo tady na tebe není zvědavý. Hovořím dostatečně jasně? Nepiš mi, tvoje zprávy budu mazat bez čtení. Nevidím bohužel jiný způsob, jak se tě konečně zbavit."

Obecně nemám ráda, když mi někdo vyhrožuje. Dokonce i když mi vyhrožuje někdo, z koho nemám žádnej respekt. A pevně doufám, že se nezačnou na Totemu mazat názory uživatelů jen proto, že se někomu nelíbí.

Zveřeňovat soukromou poštu bývá nahlíženo sporně - ale v tomto případě mi to přijde konstruktivní.

 


U příspěvku:Měsíční povídky 06-07
ztratila (Občasný) - 2.3.2007 >

Místy vypsaný, místy vtipný, místy  prvoplánový až lacině. D3-4

U příspěvku:Kvaska
ztratila (Občasný) - 27.2.2007 > Fascinuje mě, že tě za tohle někdo platí. Psát neumíš, o filmu víš houby.
U příspěvku:Marné, kakání
ztratila (Občasný) - 20.2.2007 > papírová bílá prostěradla. to se nevylučuje. jako by to odněkud přeložil svatopluk kadlec.)
U příspěvku:Marné, kakání
ztratila (Občasný) - 20.2.2007 > papírová bílá prostěradla. to se nevylučuje. jako by to odněkud přeložil svatopluk kadlec.)
  <<< předchozí 
17.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter