Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ztratila

Občasný
Na Totemu: 192624x
Napsat zprávu

"Od člověka jako já nemůžete čekat, že bude vyprávět plynule. Mám co dělat, abych to na'tukal do počítače." ELW/SF

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 21.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bubáci nosí rohy
ztratila (Občasný) - 20.12.2006 >

http://209.85.129.104/search?q=cache:IJxTDsALA2QJ:www.agroweb.cz/projekt/clanek.asp%3Fcid%3D22312%26pid%3D2+kanadsk%C3%A1+plemena+skotu&hl=cs&gl=cz&ct=clnk&cd=3

 

taky zajímavý článek. poetický i poučný.)

U příspěvku:Bubáci nosí rohy
ztratila (Občasný) - 20.12.2006 >

http://edu.zstravnickova.cz/gallery.php?akce=ukaz&media_id=1012

 

a co tohleto? Bos taurus, co?:)

U příspěvku:Bubáci nosí rohy
ztratila (Občasný) - 20.12.2006 > A bylo-li by to u vás, v těch zelených lesích mezi cyklostezkami, vypadalo by to jako bitva!:) 
U příspěvku:Pravidla lži
ztratila (Občasný) - 20.12.2006 >

Baví mě to. Fascinuje mě představa, že se opravdu živíš jako novinářka, že ti opravdu dávají peníze za to, že píšeš takové články.

 

Nestojím o žádné ovace. Pokud nejsi úplně hloupá, ty poznámky si přečteš a třeba tš to k nčemu nasměruje. Pokud si tvůj článek a moje poznámky přečte někdo třetí, kdo viděl tentýž film, dá jedné z nás za pravdu.

U příspěvku:Pravidla lži
ztratila (Občasný) - 19.12.2006 >
  •  
    • opět klišé: vzlety a pády.

    • stylistické neobratnosti: neviděl svou dceru od batolete (jako by tuto větu nekonstruoval rodilý mluvčí), Zamilovaná dvojice se snaží vydobýt si v prostředí, kde jsou intimní kontakty zakázány, vydobýt své právo na vztah.

    • S nadbytečností kriminální zápletky částečně souhlasím. Vedle ní se ovšem tvůrci snažili co nepřesněji, nebarvitěji vykreslit prostředí a zalidnit je plnokrevnými, zajímavými typy. Detektivní motiv nikdy úplně neustupuje, naopak napomáhá k přesnější charakteristice postav i situace uvnitř komunity.

    • To, co ty (trochu úsměvně) nazýváš hlubokým milostným vztahem, je ve skutečnosti spíš spojením hajzlíka se zálibou v ovládání slabých laní a ženou, která jednu závislost (na zakázaných preparátech) mění za druhou, méně zjevnou (na lidech) - o čemž svědčí i její další osudy. Tenhle moment se naopak ve filmu myslím pěkně povedl. Všimni si: jinak v komunitě dominantní Milan nechá všechny věci ohledně legalizace jejich vztahu řešit samotnou Jolanu (jeho pozdější jednání je jen součástí jeho strategické hry v rámci celé komunity, jeho vztah s Jolanou je tu pouze nástrojem). A Jolana do toho jde odhodlaně, upřímně, ačkoli v zásadě ví, že si jedině rozbije hubu. Trochu pragmaticky potom zmanipuluje výsledky hlasování o legalizaci jejich vztahu - chce aby Milan odešel. Ale proč? Aby se pověsila na dalšího chlápka. Petra Jungmannová to zahrála výborně. Langmajer nemá působit zajímavě nejednoznačně – on je prostě hajzl a manipulátor, chytrej, dominantní. Proto se kamera více než u jiných soustředí na jeho obličej, výraz očí. Což musí nutně působit trochu schematicky. Ve filmu není nezajímavých herců (Plesl, Dulava, Vrbková, která zaujme svou pouhou přítomností), jenže ne všichni dostanou prostor – postava Kláry Issová nemůže takto nepůsobit nevýrazně, tváří se pozitivně, neutrálně a klidně a vstřícně odříkává: Máš u sebe nějaký peníze? Bereš nějaký léky? Nechtěl bys nám o tom něco říct? Z toho se moc vykouzlit nedá. „Upřímná terapeutka“? - K tomuto trichu ironicky vyznívajícímu přívlastku nevidím důvod, to ej tak postavené: terapeuti musejí být upřímní, otevření, přísní – a proto jsou takoví i ve filmu.

    • Neuvedlas, v čem přesně zůstal Sedláček na půl cesty.

U příspěvku:Usmolené zápisky
ztratila (Občasný) - 19.12.2006 >

Souhlasím, pořád se lepšíš, čím dál líp ovládáš jazyk, tohle je kultivované, má to nápad - ale neskutečně monotónní, nudné, jednotvárné. Přemýšlej o dynamice.

U příspěvku:Dnů chod s lenochodem
ztratila (Občasný) - 19.12.2006 > dva moji oblíbení muži se hádají. a je inspirativní a krásné je pozorovat ;))
U příspěvku:Cvičiště
ztratila (Občasný) - 19.12.2006 > nějaká jako kampa-táta, jo?:))
U příspěvku:Cvičiště
ztratila (Občasný) - 19.12.2006 > zajímalo by mě, jak to zní, když se to říká
U příspěvku:Praha ženským objektivem
ztratila (Občasný) - 18.12.2006 >

Omlouvám, vyjádřila jsem se nesrozumitelně. Já nevím, jak ty věci tvoříš, nestojím ti za zadkem. A podle toho, jak se projevuješ, zdá se, že si na tom dáváš hodně záležet a že si za tím hodně stojíš. Nemyslím si o tobě, že jsi křívák, nebo líná. Ale často se ukazuje - například v posledním čísle časopisu - že si stojíš za prací, která je velice špatná. Na Alešových slovech je jistě hodně, přesto si myslím, že srozumitelné články pro většinového čtenáře nemusejí být nutně tupé. V téměř všech tvých článcích mi chybí jakejsi talent, esprit, švih, osobní názor - prostě všechno to, co donutí čtenáře, aby si tvoje články nacházel a rád je četl a něčím byl jimi obohacen. Ty to bereš jako jakousi formu osobního útoku - ale já to tak vůbec nemyslím. Nechci tě nijak deptat, ani ponižovat, fakt ne - ale tohle by tu zaznít mělo, myslím, že pokud nejsi úplně hloupá, posune tě to někam dál, snad.

U příspěvku:..nt.
ztratila (Občasný) - 17.12.2006 > první kus mi připomíná silný kafe, tu první egyptsko-finskou školu na moravě, nebo co to jako mělo bejt:)
U příspěvku:Praha ženským objektivem
ztratila (Občasný) - 15.12.2006 > netvrdím, že to přímo opisuješ. Ale vypadá to tak, to je ten kámen úrazu.
U příspěvku:Komentář k dílku Stvořitel a my od milovníka moudrosti romanna
ztratila (Občasný) - 13.12.2006 > To, co říkáme, prosazujeme už tím, jak to říkáme.
U příspěvku:Noc romantikova
ztratila (Občasný) - 13.12.2006 >

Ano, existují určité floskule, které předem varují. Tahle báseň je opravdu konina. Nebo taky přeslazená, křečovitá opičárna. O vložení do časopisu jsem samozřejmě polemizovala s Martinem, myslím, že takhle slabé věci tam nepatří. Samozřejmě je to vizitka Martinova vkusu. Druhá věc je, že mi to přijde nevkusný s tím entrée.  

 

U příspěvku:Noc romantikova
ztratila (Občasný) - 13.12.2006 > Hrozné. A hrozné, žes to vybral do časopisu.
U příspěvku:Jak kočička s pejskem spolu hospodařili
ztratila (Občasný) - 13.12.2006 > frustrující
U příspěvku:fotografie
ztratila (Občasný) - 12.12.2006 >

jsem ta druhá zprava. miluju vodu. ;))

U příspěvku:Komentář k dílku Stvořitel a my od milovníka moudrosti romanna
ztratila (Občasný) - 12.12.2006 > Odpuzující už formou. Vůči každému, kdo použije dobrovolně slovo "dílko" mám nedúvěru. Autor se tu staví za poučenějšího staršího bratra Romannova, ale neřekla bych, že ho v něčem převyšuje.
U příspěvku:kapr à la válečný zajatec
ztratila (Občasný) - 12.12.2006 > tak na tuhle nálož se vyloženě těšíme!:)
U příspěvku:kapr à la válečný zajatec
ztratila (Občasný) - 12.12.2006 > Časem by bylo pěkný doprovodit alesp. malinkatým klavírním třeba doprovodem. Abychom si udělali představu. Nebo nahodit nápěv nějak.
U příspěvku:Kindrštúbe
ztratila (Občasný) - 11.12.2006 >
U příspěvku:Někdy klíště
ztratila (Občasný) - 11.12.2006 >

výborné!

U příspěvku:Praha ženským objektivem
ztratila (Občasný) - 10.12.2006 > :))
U příspěvku:Praha ženským objektivem
ztratila (Občasný) - 10.12.2006 > Navíc mám u takových textů velice často pocit, že Oplatčin autorskej přínos je nulovej, že jen opisuje z různých promomateriálů, příbalových letků a tak.
U příspěvku:Praha ženským objektivem
ztratila (Občasný) - 10.12.2006 >

To je názor proti názoru. Já si nemyslím, že text, kterej překypuje frázema a floskulema, kdy zavřeš oči a můžeš opakovat tisíckrát zopakované, je známkou toho, že autor umí zacházet s jazykem.

U příspěvku:Markétě když dýchá bez těla a jí cmoll
ztratila (Občasný) - 10.12.2006 > Já mám pocit, jako by tohle napsal born to be child, ale bez charismatu -
U příspěvku:manifest nepoesie
ztratila (Občasný) - 9.12.2006 > řekni mi to, nevím:)
U příspěvku:manifest nepoesie
ztratila (Občasný) - 9.12.2006 >

Narážím na tvůj někdejší opus, který měl být manifestem Virválu. Byla to taková zmatená snůška slov, zaujalo mě tam jen těch 20 bílých penisů - možná jich bylo jich deset, ale míň ne :) Pokud hysterce pomůže penis, co podle tebe pomůže hysterikovi?

U příspěvku:manifest nepoesie
ztratila (Občasný) - 9.12.2006 > Tak já jsem ráda, že se odtama zposledka ztratilo těch dvacet bílých penisů... nebo jak to vlastně bylo.)
U příspěvku:Dvakrát Ota Kárek
ztratila (Občasný) - 9.12.2006 > !
U příspěvku:JEŠTĚR v hrášku :-)
ztratila (Občasný) - 9.12.2006 > líbí se mi to, ale provokativněji by fakt znělo "ještěr na hrášku":)
  <<< předchozí 
21.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter