|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Nestačím balit, a už mě kamarádi zvou do rychlého auta, abych s nimi odcestoval na nejpříjemnější destinaci světa. Nasedám do luxusního vozu, zároveň hledám svůj pas, kontroluji osobní věci, ale už je pozdě cosi přibalovat, hledat a nalézat. Naše auto začíná couvat závratnou rychlostí. Couvá ulicemi měst a obcí, couvá rychlostními dálnicemi.
Najednou se ocitám pro změnu ve škole v přírodě, kde je chaos a nepořádek. Němečtí turisté odnášejí do mého pokoje špinavé nádobí. Chtějí, abych jej umyl a odnesl zpátky do společné kuchyně. Mí spolužáci mi přitom dělají naschvály, a tak unikám do místnosti akvarijních ryb. Relaxuji při pohledu na rozmanitosti a krásy přírody.
Otevírám neznámé dveře, a ejhle, z neznámého důvodu jsem dorazil na Seychely! Nepotřeboval jsem ani pas, jen ty peníze chybějí. Rozhodl jsem se je získat ze své platební karty, v níž mám jen Koruny. Budu muset podstoupit „bolestivou“ bankovní transakci převodu na Dolary. Nakonec z bankomatu vybírám 200 Dolarů, což mi stačí na poznávání tohoto zemského ráje.
Odpočívám na pláži pod palmami, koupu se v průzračném moři. Ani nepřemýšlím, jak jsem se sem dostal. Mám všeho dostatek, tak co mi chybí...?
Václav Kovalčík
|
|
|