Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:vÁnOCE
Wizard (Občasný) - 17.1.2006 > mam rad takove depresivni blaboly!;)
U příspěvku:Zamyšlení
Wizard (Občasný) - 17.1.2006 > nic moc, ale jako intro by to slo pouzit
U příspěvku:až budu zase sám
Wizard (Občasný) - 17.1.2006 > Honziku, uz dlouho jsem ti sem nic nenapsal... a vis, proc? nemam rad tve silacke posledni sloky... Mozna jsem hrubian a zitra toho budu litovat, ale ted proste NE! Pusinu na cumak! A at zije Vraata!
U příspěvku:Má deklarace lásky
Wizard (Občasný) - 24.6.2005 > Honziku, podle me je to hodne dobre, nekde by to sice chtelo pouzit jina slova, ale jinak je to trefne (ale podle toho mala reakci mozna jen pro nektere nevyvolene;)). Diky, stala za zamysleni.
U příspěvku:***
Wizard (Občasný) - 14.1.2005 > Fea> Ahoj Feae, tak ti nevím, jestli se s tím dá vůbec souhlasit; ani se nedivím (občas si totiž přečtu příspěvky pod Rawenkovými díly), že se k obsahu nikdo nevyjádřil. Asi neni podstatný. Nebo na Totemu chyběla srozumitelnost (jinak si to hodnoceni bez jakýchkoliv připomínek neumím vysvětlit)?;)
Pro své hodnocení využiju své oblíbené ironie, tak se prosím nelekej; není to nic proti tobě.

Nejprve si i já dovolím malou hříčku (čekám, že budu minimálně taky tak úspěšný - takže bodíky a doporučení, ať se hrnou!); věřím, že ti bude dostatečnou nápovědou.

Moudrý ten
kdo tiše jde,
plytký ten
kdo bojuje!

E. W. Budín

Myslím, že tomu pan Puškin sám nevěřil a tebe tak jen svedl na falešnou cestu, revolucionář jeden vykutálený! Současně dodávám, že proti revolucionářům, však víš sám, nic nemám, naopak.:) Možná to napsal v momentálním poblouznění, které by mohlo vzniknout snad při návštěvě Vatikánu, kde by při návštěvě zahrad, potkal moudře se tvářícího dědulu, kterak uvážlivě váží každý krok při své pravidelné nedělní procházce...

Přeji ti odvahu a nezapadnutí do kolektivu.

E/W/A
U příspěvku:Ufoni na koních
Wizard (Občasný) - 25.8.2004 > chachacha, ty vyhulence!;)
U příspěvku:Domeček z karet
Wizard (Občasný) - 23.9.2003 > Fakt dobré, pravdivé, pěkně zachycené!
U příspěvku:Tleskej mi
Wizard (Občasný) - 11.9.2003 > To jsou dojmy z Tvého vztahu s T.?;-)
U příspěvku:T
Wizard (Občasný) - 29.8.2003 > Naty> Velice výstižné hodnocení! Co dodat?! Náš starý dobrý R. (v té době možná ještě jen H.)!;-)
U příspěvku:Chvilky
Wizard (Občasný) - 1.8.2003 > Ahoj R. alias H., nakonec jsem si přečetl ještě jeden Tvůj příspěvek, ke kterému Ti však těžko napíšu něco, co nenapsal už někdo přede mnou. Zdá se mi, že máš nyní to "lepší" období ve svém životě - na těch posledních dvou básních je to docela znát! Atmosférické, poetické, myšlenkově završené. Prosím, o ten seznam autorů - velkých kluků, kteří Ti z výšky čůrají na Tvé milované království písku - bohužel nemám čas se k nim celým Totemem prokousávat... A pozor na Přáníčkovou vílu! Je to tajná agentka; čeho to Ti prozradím raději až v soukromí!;)
U příspěvku:Komunitní
Wizard (Občasný) - 1.8.2003 > Ahoj, po delší době jsem se rozhodl zareagovat na Tvé "dílko" (jak by řekl "prof." A. B.). "V jednoduchosti krása jest!" platí v tomto případě hlavně pro pěkně úspornou formu Tvé básně - fakt paráda! Obsah trochu jednodušší, až moc podbízivý; tak jednoduchý ten svět zase není! (to je jen takové rýpnutí;)). Ale je to tak krásně poetické, že nemohu jinak a za skandování "Honzo!, Anežko!, Petře!, Petře!"; "tentokrát je to za dva body pro modré!" Ti uděluji nádhernou čtverku a tvé další tvorbě přeji spoustu neotřelých, překvapivých nápadů!:-)) Doufám, že se dnes večer uvidíme!
U příspěvku:Zabíjím Sáru
Wizard (Občasný) - 14.5.2003 > Ahoj, dávej si pozor, ať se Ti z toho nestanou krvavé horory - "náznak" viz:
maličkou hlavičku
o kámen
obnaženou kostí
strkám a přikládám
do kamen.

Ale působivé to je, což o to...;)
U příspěvku:(neforemná) existence (ospalá)
Wizard (Občasný) - 6.3.2003 > čtenář> pubertálního závanu??? co to jako má být?
U příspěvku:O původu lidstva
Wizard (Občasný) - 19.2.2003 > Vtipný nadhled!
U příspěvku:Papiňák II.
Wizard (Občasný) - 19.2.2003 > S kýmpak jsi mluvil? No, hlavně je ta báseň výstižná - slovy se v ní rozhodně neplýtvá... a to je u takovýchto postřehů dobře.
U příspěvku:V kapsičkách
Wizard (Občasný) - 19.2.2003 > Rawen> co na to říct...?
U příspěvku:V kapsičkách
Wizard (Občasný) - 19.2.2003 > Rawen> Ahoj! Reagoval jsi dřív bež já - chtěl jsem Natymu napsat, že náš Rawík je idealista. Jinak pěkná melancholická poezie, teda až na "dosti bylo splínu"; navíc tím následujícím "a navíc, co ti zbývá" si to ,podle mě, trochu kazíš (jako by to, o čem píšeš předtím bylo vynucené). "Dobrý den, %firma%, Brno, mohu se informovat na dostupnost obvodu CP000620-AJ pro notebook Fujitsu Lifeb........." Nashledanou!
U příspěvku:Když vás ráno vzbudí...
Wizard (Občasný) - 14.1.2003 > Ty můj Rawíku...;)
U příspěvku:Volný prostor
Wizard (Občasný) - 17.12.2002 > Rawen> Rawe, to jsem od Tebe fakt nečekal, fakt ne... A víš ty vůbec, jak je v poslední době těžké ty Tvé příspěvky hodnotit? Třeba zrovna ten viz výše.;) To mám jako hodnotit osobní dopisy nebo snad Tvé sny?? Nevím, ale literatura, pokud se nejedná přímo o deník, zápisky ze života apod. už by asi tak osobní a tak viditelně svázaná s autorem být možná ani neměla. "Viditelně" zdůrazňuji - nechci totiž říct, že by snad autor neměl mít ke své tvorbě vysoce osobní vztah (to je naprosto v pořádku), prostě se mi začíná dost připadat, že nevyužíváš Totem jako prostředek pro prezentaci svého díla, nýbrž jako prostředek pro prezentaci sebe sama, jako jakousi zpovědnici. Fakt se Tě vůbec nechci dotknout, jen jsem Ti chtěl napsat svůj soukromý postřeh... Ahoj v HO.
U příspěvku:Volný prostor
Wizard (Občasný) - 13.12.2002 > Rawen> nezajedem...?;)
U příspěvku:Mokrá litanie
Wizard (Občasný) - 10.12.2002 > Dommi> Neboj, mé reakce se dočkáš... opravdu, teď ale nemám tu "správnou náladu"...;)
U příspěvku:Vyber mě do časopisu (NO TAK, DĚLEJ)
Wizard (Občasný) - 27.11.2002 > :))) Vynikající satira! Chachá, Honzi, kdo by to byl od Tebe čekal!;-)))
U příspěvku:Mokrá litanie
Wizard (Občasný) - 27.11.2002 > Dommi> upřímně si myslím, že vůbec nechápeš... ale co já na tom asi tak změním, že...
U příspěvku:Loutky
Wizard (Občasný) - 18.11.2002 > čtenář> CTRL + A
CTRL + C
WINDOWS KEY + R
notepad
CTRL + V

To bájo, drahý Ráďo!:)))
U příspěvku:Momentky
Wizard (Občasný) - 18.11.2002 > Hodně dobré, opravdu! Všední momentka s nevšední hloubkou... (snad budeš vědět jak to myslím:)) Obsah vynikající, formální nedostatky bych našel (vzhledem k útvaru jsou však druhořadé, nepříliš významné).
U příspěvku:V metru (Automaticky)
Wizard (Občasný) - 18.11.2002 > Rawen> Ahoj R., problémky s Pražandou?;-( Pěkný postřeh - co dodat víc...
U příspěvku:Paradigma nevyhnutelnosti
Wizard (Občasný) - 4.10.2002 > Kapucín> miloučká poznámka...
U příspěvku:Pro Tebe
Wizard (Občasný) - 1.10.2002 > !!! PORNO RULEZ !!!
U příspěvku:Světlo v srdci
Wizard (Občasný) - 1.10.2002 > čtenář> móc pěkné!
U příspěvku:Světlo v srdci
Wizard (Občasný) - 1.10.2002 > Ráďo, máš úspěch! Gratuluju!
U příspěvku:Strom v prázdnotě
Wizard (Občasný) - 1.10.2002 > LionR nemá zájem o hlubší kritiku svého příspěvku!:)))
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter