Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 18.6.
Milan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bez odpovědi
Petrax (Občasný) - 1.3.2004 > MZF> Díky. Ale já tím nemyslela, že chci mít klidný život bez radostí, smutku, strachu... Ale spíš rovnou cestu v rozhodování. Proto tě vidím někde před sebou a ne v zatáčce:) Ale jsem ráda, že jsi v tom našel něco vlastního-to je moc důležitý...
U příspěvku:Šílený vědec a jeho "chytadlo" na mouchy
Petrax (Občasný) - 1.3.2004 > Perfektní! Co ty dokážeš vybásnit o (obyčejných)lidech:)...
U příspěvku:Koupání
Petrax (Občasný) - 1.3.2004 > V pátek jsem byla taky zkoupaná ve fyzice. Nechala jsem se vyvolat a dostala 3-...:( A další hodinu nás seřvala profesorka a...ale to už jsi četl:)
U příspěvku:Rozbřesk
Petrax (Občasný) - 1.3.2004 > Saimone, musím souhlasit s těma dvěma nademnou. Prolog je ještě takový ucelený, ale ten zbytek prolíná něco krvavýho s hledáním odpovědí-nějak mi to nejde dohromady...
U příspěvku:Zamyslete se nad sebou!
Petrax (Občasný) - 29.2.2004 > Andulka> Ty mi mluvíš z duše. O tom jak dopadnu, když se nebudu učit a o nepříjemných nadřízených mám taky jeden fejeton-je to tam sice jen tak zmíněno, ale vlastně je to podstatou. Až někdy sesbírám odvahu, tak ho publikuju:) Dík za bodíky.
U příspěvku:Zamyslete se nad sebou!
Petrax (Občasný) - 29.2.2004 > Vilda> To nevadí, že bez déčka-já jsem ráda za každý vyjádření. Yfča píše poměrně nepřekonatelně:) A vidíš do životních příběhů mě to zařadit nenapadlo...
U příspěvku:Zamyslete se nad sebou!
Petrax (Občasný) - 29.2.2004 > MZF> Ale to nemá vypadat, jako že my jsme ti dobří a ostatní nás nemají rádi... Já dost dobře nevěděla kam to zařadit a fejeton mi připadal nejblíž... Kdyby jsi ji znal nejspíš se uválíš smíchy, ale je pravda, že takhle to odlehčeně nepůsobí:)
U příspěvku:Začni zase snít
Petrax (Občasný) - 28.2.2004 > Naty> Hmmm. A nenapadlo tě, že tímto nekonkrétním příspěvkem jsi daleko "nešetrnější" než těch ostatních čtrnáct? A proč to vůbec píšeš mně?
U příspěvku:Evoluce
Petrax (Občasný) - 26.2.2004 > Saimon> Nezemřel jsi!:)
U příspěvku:Začni zase snít
Petrax (Občasný) - 26.2.2004 > ouvej: No, vzhledem k tomu, že je to od autorky a není to určeno nikomu, tak nevím... Měla to být průvodní báseň k povídce-nevím jestli ještě pořád...

Šárko, tobě jsem už recenzi udělala osobně, takže jen má oblíbená výtka zčervenájí, ne zčervenaj!!:)
U příspěvku:Začni zase snít
Petrax (Občasný) - 26.2.2004 > ouvej> No, vzhledem k tomu, že je to od autorky a není to určeno nikomu, tak nevím... Měla to být průvodní báseň k povídce-nevím jestli ještě pořád...

Šárko, tobě jsem už recenzi udělala osobně, takže jen má oblíbená výtka zčervenájí, ne zčervenaj!!:)
U příspěvku:Evoluce
Petrax (Občasný) - 26.2.2004 > Tak tady je to slibované pěkné hodnocení od někoho, kdo do toho nemá co kecat:)

Dávám Ti 5 bodů a doporučení, prtože mi to nepřijde jako opsané téma-sci-fi moc nečtu, kdyby jsi nevěděl proč:) Líbí se mi ta zvláštní "nadřazenost" Markéty klukům , ikdyž to zrovna není v kladném smyslu. A do toho ta dětskost: "Zlaté prstýnky se roztomile rozhoupaly."...

Z toho "my jsme nová rasa , máme nové schopnosti, nové city nové názory" mám pocit zaslepené nadřazenosti celého dnešního lidstva- "západní společnost" má možná více znalostí než "země třetího světa", ale čím víc toho umíme, tím víc mám pocit, že se vzdalujeme tomu "normálnímu=správnému=lidskému" nebo jak to mám říct.

Dobře, končím s těmahle kecama. Máš tam takové kouzelné obraty jako "a ta schopnost mu připadá nejzábavnější pokaždé, když se pokouším močit"-to mě pobavilo:) V podstatě jsou to ještě děti...co dělají nemravnosti:) Popis sexu je opravdu jak od desetiletého dítěte nové rasy:)

Za další. "čtyři týdny po konci lidstva", "dva měsíce po konci lidstva"-zavedl jsi nový letopočet? Př.k.l. a Po.k.l.?...tohle má být další pochvala, aby jsi věděl:)

Teď technická výtka: Kdo řídí elektrárny, atd. když jsou všichni mrtví??

Ke konci se nedá nic dodávat, ten je nej. Rozhodně bych nedodělávala další část. Přihřívaný polívčičky už nikdy nejsou takový...čerstvý... Ale byla by zajímavá kolekce, něco jako "zrůdnosti desetiletých".

Tento příspěvek vyjadřuje názory autora. Autor doufá, že Tě neunudil k smrti a tvé jméno bude ještě někdy v přihlášených:)

Čau
U příspěvku:MAJA II
Petrax (Občasný) - 25.2.2004 > Saimon> Už mi nepřijde trapný vyjadřovat se k ní. Nyní nemám čas, ale čestný skautský, že už brzo něco vymyslím! (možná ještě dnes)
U příspěvku:MAJA II
Petrax (Občasný) - 25.2.2004 > Ten konec se Ti poved. Neudělal jsi z něho zbožnýho fanatika ani totálního zabedněnce-to se mi líbí. Výtku mám stejnou jako Lian-květy a zase květy..tvůj oblíbený časopis?:))) A ta první část byla taková opravdově drsná, tohle je...jako z jiný povídky... Neříkám horší, ale zkrátka jiný-víc mi seděl ten tvůj naturalismus (jako u koťátek).
U příspěvku:Soubor perel ...
Petrax (Občasný) - 24.2.2004 > :o)))
U příspěvku:80*58*82
Petrax (Občasný) - 24.2.2004 > Šariella> Děkuji Šárko, že jsi mi vylepšila můj průměr:) A tvé citáty vymýšlené těsně před nervovým zhroucením jen dokazují, že králíci jednají nejlépe ve stresu:) Díky
U příspěvku:80*58*82
Petrax (Občasný) - 23.2.2004 > Underworld> Děkuju za bodíky a pochvalu.
U příspěvku:80*58*82
Petrax (Občasný) - 23.2.2004 > toono> Děkuju za to zevrubné vysvětlení...
U příspěvku:nekonečné řešení existenciální otázky
Petrax (Občasný) - 23.2.2004 > noa> Já jsem od doby,co jsem četla Paměť mojí babičce (sice z Mongolska, ale to je hned vedle:) tak trochu uhranutá dálným východem... A teď Vám všem závidím, že jste se tam podívali, ikdyž to asi není moc veselé... Zaškemrám si-napiš ještě něco..:)
U příspěvku:nekonečné řešení existenciální otázky
Petrax (Občasný) - 23.2.2004 > Co říct, abych nepsala to co ostatní... Snad výborný? Nebo že se mi tyhle příběhy s Čechama v Číně móc líbí(nejlepší je Placebo)? Asi tak. Kde jsi nabrala všechny informace o Číně???
U příspěvku:Part I
Petrax (Občasný) - 21.2.2004 > Saimon> Zrovna jsem do toho minulýho příspěvku chtěla dopsat to od koho a opravit si tu čárku, co mi tam chybí a ty už jsi mě předběhnul s odpovědí!:)
No jo, trapný. Začala bych vypadat jako nějaká fanynka neschopná kritiky:))) Trošku si to promyslím, a pak tam napíšu nějaké rozumné hodnocení.
U příspěvku:Part I
Petrax (Občasný) - 21.2.2004 > To by mě zajímalo od jsi se naučil ten slovník. Tam je kurev, že na tebe musí být kventýn hrdý:)))
PS: Četla jsem evoluci a někdy tomu hodím doporučení, ale kdybych Ti dala třetí za tři dny-no uznej to už by bylo trapný...:)))
U příspěvku:80*58*82
Petrax (Občasný) - 20.2.2004 > Saimon> Děkuju!! Už jsem se bála, že jedinou reakcí bude ten můj první příspěvek... Na mě z toho taky něco dýchá, ale to bude proto, že je to moje rodina a jsou pro mě důležití, ale jsem ráda, že to nepůsobí lhostejně..
U příspěvku:80*58*82
Petrax (Občasný) - 19.2.2004 > Omlouvám se za nízkou kvalitu, ale je to jenom naskenovaný...
U příspěvku:MAJA
Petrax (Občasný) - 19.2.2004 > Saimon> Já taky díky. Něco si od tebe-nadaného autora určitě přečtu, ale jsem tady nováčkem, takže se zatím moc neorientuji.. Jsem spíš úvahářka a fejetonistka (až seberu odvahu, tak něco publikuju:). Pokusy o povídku taky byly, ale nic na uveřejnění. A nyní se pokouším fušovat do fotek-no uvidíme. Chceš znát tajemství? Je mi 17:)
U příspěvku:MAJA
Petrax (Občasný) - 19.2.2004 > Saimon> Tak 16 je Ti! Tak to jsi holt dobrej:)
U příspěvku:MAJA
Petrax (Občasný) - 18.2.2004 > Asi budu trochu mimo, ale kolik je autorovi? Mně se téma nezdá nijak profláknuté ani lidská zatvrzelost podle mě není přehnaná, ale to jak sedmiletý Maja mluví se mi nějak nezdá... Mám pocit, že je to spíš vyjadřování dítěte, který má, tak 9 až 10 let...
U příspěvku:Napětí vrcholového Sportu
Petrax (Občasný) - 15.2.2004 > To má být vtip? Jiná hlubší kritika mě nenapadá...
U příspěvku:Reality show
Petrax (Občasný) - 14.2.2004 > Ty jsi blázen. Ale moc dobrý blázen:)
U příspěvku:Bez odpovědi
Petrax (Občasný) - 23.1.2004 > stanislav> Hezky si myslíš-něco na tom bude (tím chci říct: "Ano, máš pravdu":). Dík za názor
U příspěvku:Strach
Petrax (Občasný) - 23.1.2004 > Konečně nová próza!! To těšení stálo za to..
Svět mrtvých v tom našem za "závěsem" neurózy-jsem unešena:)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter