Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky 4. kapitola z kolekce Z té noci mezi světy
Autor: Sakora (Občasný) - publikováno 15.7.2009 (16:39:59)
další>


the_dark_side_of_me (Občasný) - 21.7.2009 > takže... abych zkritizoval svou oblíbenou autorku :)

spoustu věcí tu již napsali přede mnou. první díl naprosto skvělej, druhej a třetí jsou podlě mě trošku mimo. jak špatným popisem, který ty jinak umíš skvěle, tak vystavěním děje. styl "dovnitř a zase ven" mi není zrovna blízký.

nadávky a zlost na černovlasého, které pokračují až do čtvrtého dílu, jsou taky mimo. za a) to hlhr (thx to Lamarski:) ) chtěla, byť si to odmítá přiznat, a za b) černovlasý s tím - aspoň z mého pohledu chlapa - nemohl nic dělat :)

co je dobře je, že jsem to opět přečetl "jedním dechem", bez nějakých výhrad ke slohu či použitým frázím. máš prostě styl vyprávění, který mi naprosto sedí. "technické" věci neřeším (jako těhotenství), pocitově jsem se do toho v celku vžil a snad i "pochopil" :)

quoti a lamarski v podstatě většinu špatného vypsaly za mě, takže já můžu hodnotit zbytek a ten hodnotím jako velmi dobrý :)

dík za pěkné čtení ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli the_dark_side_of_me
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter