Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí V. Den a noc podruhé z kolekce Labyrint světa, ráj duše
Autor: tomesune (Občasný) - publikováno 10.12.2007 (10:42:48)
další>


damika (Občasný) - 10.12.2007 >

"Sluší se upozornit, že nároky typu chci být B-htý se u pána B-h" ...- proč je vynechána samohláska v těchto dvou významově odlišných slovech? Nebo snad mělo být "Bůhatý"???

"AVŠAK dopisem do těchto míst s časovým odstupem mi je již známo pojmenování.."- dopisem kam?

"V tomto stavu si projdeme všemi životními událostmi, nejen jak jsme je prožívali, ale především jak jsme jimi působili na své okolí"...K čemu pak vnitřní hlas, když nejspíš stačí pár jednoduchých předpisů chování. Co když budeš souzen za tento text, protože na okolí zapůsobil negativně?

Představa, že jednou budu takovým soudcem z lidu a budu sedět u nejvýkonnějšího kompu na světě mě pobavila. :) Ale docela mě naštvalo, že na Zemi soudit nesmím, ale tam jo - viz poslední odstavec Soudu. A vůbec, mám pocit, že ten poslední odstavec je vlastně o manipulaci. Chci být přímočará jako pračlověk.

Paragrafy ještě prostuduji.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli damika
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 13 14 15
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter