Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2022 (18:38:08)


V reakci na poslední politické události vznikly změny v informačně – kultickém podloží našeho
planetárního systému, nebo naopak vznikly ty politické události v reakci na změny v kultickém
podloží.

Silně se aktivují a čistí slovanské kulty a dochází k jejich vzájemné spolupráci. Velice intenzivně
začal být aktivní hlavní ruský – sibiřský kult a jeho energie je oproti minulým letům daleko více
čistá a silná. Sibiřský kult je typicky „čarodějnický“, je to přírodní struna, spirit Sibiře a politicky
Ruska. Je mocný, zaťatý až křečovitý, rozhodně však neústupný, velice rozsáhlý, je to nejsilnější
přírodní kult, který „hlídá“ nejmocnější planetární procesy a aktivuje se, když je nutné a není zbytí.
Není čistě ani „ruský“ kult, je to zkrátka spirit, duch Sibiře.

Nicméně Rusko je pochopitelně s tímto kultem nejsilněji spjato.

Podzemní systém pod Ruskem je samozřejmě ovšem i technologicky vyhloubený a jak jsem to
poznala, v podloží Ruska byl i nějaký jejich vlastní „CERN“, zkrátka nějaká technologie, která
byla ovšem stará, víc než byl CCCP a její původ byl ovšem nekalý a negativní. Zatěžoval a ničil energii
sibiřského kultu.
V současnosti vnímám, že podloží Ruska, kultická energie, je již čistá, nezkalená. Vnímám ji jako
ryze sytě zelenou, různé varianty pozitivních tónů zelené, od hlubinné smaragdové, po jitřní
světlezelenou a v současnosti intenzivně spirituálně sílící.

Další menší slovanské kulty se nachází, jak jsem je poznala v předchozích letech v dimenzionální
válce, v Bělorusku, na pomezí Polska a Ukrajiny, ve Slovensku v Tatrách jako energie Karpat
a u nás kult Bohemia, to jsou ryze slovanské kulty.
Další se k tomuto systému částečně vztahují, kulturně i geograficky – např. Krym, který má velice
nezávislého ducha, je již přechodnou fázi k islámským formám kultur, Karpaty v Rumunsku,
které se částečně ke slovanským národům také vztahují, ale tyto kulty se již nedají považovat
za čistě slovanské, spíš kulturně, či přírodně blízké.

Běloruský kult jsem navnímala jako nejčistší, nejsvobodnější slovanskou duši v její nevinné,
jiskřivé podstatě, která je ale v hrubém, násilném prostředí slabá.
Polský kult, který výrazně zasahuje na ukrajinské území, jsem viděla jako Bohyni úrody,
archetypální postavu, klidné, ovšem velice hrdé a nezávislé podstaty.
Slovenský kult jsem viděla v Tatrách, jako čisté jiskřivé a radostné, bílé světlo.
A náš kult Bohemia je místo, kde prochází kosmická struna nezávislosti myšlení a jsme brána
východu na západ a opačně, silné programovací místo v planetární kultické soustavě.

Celá slovanská soustava kultů zesiluje, jak jsem získala vhled do tohoto procesu, nejedná
se o nějaký výkyv, ale jde o proces velice z hlubin jdoucí a bude dlouhodobý. To znamená,
že slovanský duch bude sílit a jeho podstata bude mít vzestupnou tendenci.
Věřím, že dojde k pozitivnímu vyústění dosavadních událostí.

Ve slovanských zemích, na všech kultických územích, je obrovská vnitřní vůle lidí po smíru a idea
přeposílání světla a sil mezi kulty ke prospěchu všech zemí žijících na tomto území, je obrovská.
Slovanské kultické podloží má naštěstí tendence chovat se jako kořenový systém a my, lidé,
kteří žijeme na těchto územích, v sobě máme napsané slovanské záchranné programy v DNA.
Srdce lidí chtějí něco úplně jiného, než co nám cpou mainstreamová média, plně sloužící
propagandě jedné strany.
Která nemá se slovanskou podstatou nic, kromě konfliktů.







Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3.2022 >



U probouzení tohoto spirituálně super silného slovanského kultického systému dochází k velice zvláštnímu efektu. Je supersilný a jakmile se začně rozvíjet, už ho nic nezastaví, což se právě děje. Věřím tomu, že jednotlivé slovanské národy nepropuknou ve vzájemných válkách v chaos, ale brzy se začnou podporovat.
Velký vnitnří potenciál toho je ve skutečnosti nevyhnutelný. Slovanský živel, či síla, je stabilizační budoucnost. Neznamená to, že Rusko bude velet celému světu, ale začne se dít dejme tomu "přirozený kultický etnicko-kulturní nový řád světa".

Ve skutečnosti jsme před několika dny, už si nepamatuju, jestli předevčírem ? ... prošli jakýmsi časovým patníkem, mezníkem v časoprostoru této planety, který by se pro nás dal nazvat právě "Novým světovým řádem" - v angličtině neblaze známému NWO New World Order. Prostistraně Drakoniánů šlo o to, abychom v této době byli pevně zamknuti jejich pro USA NATO ideologií a definitivně porazili Rusko.
To se ovšem v tomto časovém bodě neděje.

Což je velká výhra v tomto procesu přechodu do nového světa.

Zdaleka nejsme tak zpracovaní, kolektivně a všichni, jak by si NWO přáli.

Nový řád světa je něco, co přichází přirozeně, je to organická záležitost.
Ve slovanské linii uvažování dochází k přirozené touze návratu ke kořenům, k přírodě, planetě, ve skutečnosti bez kořistnických snah uchopit svět.

Ovšem křivda ze strany NWO páchaná, na Rusku, vyvolává "hlad propuštěného z gulagu", což vyvolává agresivní reakci Ruska a možná až zbytečnou snahu obhájit svoji pozici ve světovém prostředí - chce se najíst, ale vše je nutné udělat pomalu, aby medvěd nezemřel. Kult bude nevyhnutelně sílit.
To je trochu problém sílícího slovanského kultického systému.
Ve skutečnosti není třeba bojovat, ale nechat si svět zvyknout na nové podmínky, kde rozhoduje Rusko a nikoliv NWO.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2022 >



Naše děcka chodí ze školy a opakují, že "putin patří za mříž", nádherně zpracovaný od pani učitelky a od Tv a rádia. Věřím, že kreslí ukrajinské vlajky se srdíčkem.

No jo, jsou to malý děti a ti dospělí jsou očkovaní, mají otrockou mentalitu a stejně za pár let umřou, tak co.

My tu zůstaneme.
Veškerá tato idiocie, kdy se naše vláda a naše média chovají, jako kdyby Český stát v životě neviděli, že nechápou, co to byl doopravdy "Hilter" a "fašismus" a že nějaká slovanská krev a etnicita je nebere, protože jsou NWO, tak všechno toto brzy skončí.
Ne brzy, jako zítra, ale věřím, že za rok bude situace úplně jinde.


Po zátahu na Ukrajině odpadl další velký kus úchylného a bolestivého okultního obtěžování, v informačním poli už není skoro proti komu bojovat.
Ukrajina byla vyloženě hnízdo zla, opravdu se to tam muselo vyčistit, evidentně se velice ulevilo všemu.

Tedy, pokud si člověk odmyslí děsivou reakci našich "lidí".

Hlávka se diví, jak někdo může s takovou prasáckou cenzurou souhlasit. A Zelenka mu odvětil že dřív to bylo horší, že udávali a věděli, že dotyčný půjde do koncentráku. Má pravdu - my idealisti, co děláme pro lidi, na to zapomínáme.

Tak tento udavačský materiál je očko kočko.
Pár let a budeme moci v klidu přejít geneticky očištění do nového věku - věku, kde tito trotlové nejsou.


No ale teď vlastně západ "sesazuje" Putina a my čecháčci tomu jakoby tleskáme.
Modří ptáci se vyzpívají a pak se změní podmínky.

Jak dlouho budeme ještě v NATO a EU?
Opravdu naše vláda přežije kolaboraci našeho národa proti Rusku?
Opravdu všichni jsou jak malý děti a zpívají tu písničku o Putinovi za mříže?

Kolik nás je, co nemáme v hlavě jen nasráno a nechceme být další zdevastovaný a rozvrácený region ze strany NATO????




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2022 >


Náš kult Bohemia a mysl našich lidí se snaží NWO zpracovat dlouhodobě.
Daří se jim to.

Je fakt, že jsem nezažila Rusko, ale když disidenti říkají, že teď je situace horší, tak už to asi něco znamená.

A i kdyby byla situace jako za reálného socialismu, tak radši budu pod Ruskem.

Nenávidím USA.
Už to poslouchám 30 let, ty lži.
Kdo chce obhajovat NATO, je zločinec a patří mu smrt.

Žádný 3 roky vězení - smrt.
Tu zařídí očko kočko.
Lidi se odsoudili sami, tak je fakt, než chcípnou, ať si ještě zahajlujou.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


My budeme koukat na spiknutí ve vlastní zemi a na ty hajlující oočkované otroky, jak to táhnou ve prospěch Drakoniánského USA NATO systému pro naši zemi do totálních pekel.

Za pár týdnů může být situace úplně někde jinde.
Pak bude stačit zatleskat na tyhle "Putlery", jak na slepice a oni oočkovaně zalezou.
Nebude nutné je pronásledovat, chcípnou strachem a na trombozy.


Stejně by nepřežili odtajnění, přílet mimozemšťanů, fakt, že existují mimozemšťani, co jsou hezčí a chytřejší, než oni, by je stejně zabil.
Stejně tak by nepřežili, že jejich idol Adolf a G.W.Bush nebyli lidi.

Stejně tak by nepřežili, že reptiliáni fakt žrali děti.
Atd. atd., ...... atp atp.

Rok, dva?
Hm. Rozhodně ale to nebude tak, jak si hajlující očko milánci vlaze přejí - aby NATO zabilo Putina.
Toho se bohdá nedožijó.
Stejně tak si nemusí myslet, že ruský lid chce sundat Putina.


To je pouze klamavá propaganda.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2022 >




Celé je to o tomhle:
NWO NATO byla mimozemská organizace, sestávající z reptiliánů a šedivců, hodně zjednodušeně, kterým střídavě pomáhala Galaktická mafie - skupiny odpadlíků, všechny řídili a manipulovali Drakoniáni, což jsou eminence temnot, mají spirituální strunu skrze veškeré dimenze, kde se nachází temnota, tzn. vědomím neuchopená skutečnost.

To celé je už škrtlé.

Mimozemské zlé rasy jsou poraženy.

Zbývá sorta poskoků NWO - vládnoucí vrstvy, všelijací politici, bankéři, armádní vyšahanci, vědci, novináři atd. atd. atd.
Ti mají spirituální hodnotu hovnivála a často mají duševní rychlost hroudy bláta.

Je to pasivní zlo, které jen naplňuje příkazy, jsou bezvládní.

Ti houfně manipulují stádem oočkovanců, co se upnuli k mainstreamu.
Celé je to akce NWO, vojensky je to informační tah a manipulace obyvatelstva ze strany NATO, která se vydává za "naši stranu".

Prakticky jsou to zájmy USA a západní Evropy.
Jestli má někdo pocit, že tato republika je povinná se celá řídit jejich zájmy, tak se hluboce plete.

Zbývá poslední část obyvatelstva - my, neočkovaní, imunnější vůči mainstreamu a děti.
My jsme povinní se chopit vlády a sundat ty hroudy bláta dělající pro NWO.

Jsme manipulováni vlastním strachem!
Vláda oznámila, že varuje občany, ať si neotevírají hubu, že by to mohlo být posuzováno jako schvalování genocidy na Ukrajině.

Veškeré jiné genocidy schvalovat můžete.

Jestli mají lidi pocit, že něco vyhrajou tím, že teď budou držet hubu, tak ne, tím nic nevyhrajeme.
Jde o příliš moc, než abychom nesměli říct:

VYPADNI NATO Z VÝCHODU, ZE VŠECH SLOVANSKÝCH ZEMÍ !!!

Je to odporná válečná zločinná organizace, která zabila miliony lidí a nikdo ani nepípnul.
Tak jakým právem si vy totalitní politický svině nárokujete, abychom teď drželi hubu ve prospěch této zrůdné organizace, jejíž špinavé plány jsou vidět, na první dobrou.






<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Sprostá vlastizrádcovská Fialova vláda, která nechává zpívat proNWO modré ptáčky na internetu, ponižuje a zastrašuje české lidi, ignoruje národní cítění a zájmy, naprosto totalitním způsobem cenzuruje opozici a ze všech snah za posledních 30 let udělala frašku a podvod ... tak tato vláda nedožije svého konce.

Aktivuju veškeré síly této země, i veškeré slovanské síly, veškeré národní zabijácké obranné síly, i ty ze Sibiře, aby je zničily.

Jsou to vlastizrádci, nesmí nám vládnout.


A i kdyby nějací Rotschildové a jiný mrzácký židi vlastnili veškerý náš národní majetek, všechnu naši zemi, všechny naše lidi - tak kosmický zákon si nekoupí a jakmile přistane GF na zemi, peníze nebudou, budou jenom reálie a know-how.

Peníze nic neznamenají a znamenat nebudou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


To, čeho jsem byla svědkem za poslední roky a vyhroceně posledních 14 dnů, o cenzuře a propagandě a zastrašování obyvatelstva a navádění k tomu, aby chtěli popravit Putina, je pro mne rovno Heydrychovu gestu, kdy si nasadil na hlavu Václavskou korunu.

Už bylo toho ponižování celého slovanského prostoru až až. Už je těch rozjívených hejsků se žvejkající držkou, prohnilou duší a nekalými záměry, jejichž jedinou devízou je opovrhování východem a slovanskými hodnotami, víc než dost.
A je mi jedno, jestli se jim říká "fašisti", nebo "antikomunisti".

Posledních 30 let se objevuje obrovské množství prohnilých, prokroucených, slizkých hadů, divných fousků se šálečkou, s pokřivenými iluminátskými hodnotami, kteří táhnou veškerý náš národ k opovrhování veškerou minulostí a globalistické hodnoty vyzdvihují jako správné.

A to, co si tato NWO globalistická klika dovolila v posledních týdnech, to už je za hranicí nehoráznosti.

Jakmile se to prokroucené svinstvo, špína NWO vyžene, slovanské kulty zesílí ještě víc a my, lidi také.
Naštěstí se celá tato věc dala do pohybu.

Smutné je, že kvůli destabilizaci vztahů s Ruskem, kvůli tomu, jak se naše NWO vlastizrádcovská vláda jednoznačně přidala na stranu divného hejska Zelenského, budeme muset vyžrat ekonomické poryvy kravské politiky.

Situace eskaluje. Galaktická federace říká, že Rusko bude sílit a že pokračuje operace, při které zabíjí nepřátele na veškerém slovanském území.

Nepřáteli se myslí NWO, SS, fašisti, globalistické zrůdy, "Deep state", okultní skupiny soustředěné kolem mimozemských technologií, atp. atp.
Kdo s tím nesouhlasí a sympatizuje s těmito NWO, je sám zrůda a přeju mu smrt.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


No jo, co chceme.
30 let tu ty globalistický zrůdy prodávali naši zemi, aby z nás udělali otroky.
Takže se mám připravit na chudobu a otroctví západním státům, s cenzurou a bez možnosti diskutovat pravdivě reality?

Dobře, lepší je válka v tom případě, tam můžeme jedině získat.
Na straně Ruska.


Zelenký vyzval svoje obyvatelstvo, aby bojovalo proti Rusku.
To je geniální nápad, že jo?
Tak je to komik.
Třeba ho konečně někdo zastřelí, ovšem konspirace říkají, že ten pán komik je někde na americkém velvyslanectví v Polsku, takže hanebně utekl a lidi vyzývá k boji.

V 1968 naše vedení aspoň lidi nevyzývalo k boji.
Asi nebyli komici.


Ekonomicky věřím, že Evropa je na Rusku závislá extrémně, kdežto naopak to tak horké není.

Takže se připravte, budeme chodit pěšky, nebude benzín, nebudou práva, nebude společnost.

Kam se řítíme probůh?
Určitě ale nevydrží tento systém, tomu věřím.
Padne vláda, padne EU, doufám že padne i NATO.
A půlka oočkovaného lidstva - překáží.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Zdá se, že všechny aktivity, které se v současné době dějí, vygradují nečekanými způsoby.
Umírání očkovaných, změna mocenského prostředí, vše se to sejde.

Aktivace slovanských kultů souvisí s planetárním vzestupem a zvyšujícími se frekvencemi, dochází k plnějšímu uzdravování kultického planetárního systému a k odstraňování všeho, co brání volnému průchodu energií a tokem spravedlivosti harmonizuje vnitřní, kultické stavy planety.

Slovanské kulty jsou velice silné a drží specifický druh lidské spirituality, která stojí na cti a tom, čemu říkáme "zdravý rozum", sociální rovnosti a spravedlivosti, nezávislosti, je v nás zapsaný silný odpor k otroctví.
To všechno strašně moc vadí zlým silám NWO, proto dokázaly slovanské národy zadupat a dlouhodobě terorizovat. Nyní se však celý ten kultický systém probouzí a jde do síly, přestává se hrbit, což je pozice, která mu nepatří.

Kultické vlivy západní Evropy jsem během dimenzionální mimozemské války navnímala jako slabé a v problémech. Nejvýraznější problém je s francouzským kultem, který jsem navnímala jako křehkou, povznesenou a nezávislou, bezstarostnou princeznu. To je duch Francie, je to strážkyně, která se vtělila do jakési zkoušky, jestli ji francouzské politické vedení obětuje při tajném satanistickém rituálu a oni ji obětovali. Navíc mají příšernou karmu a valí se kvůli tomu na ně Islám.
Kvůli kardinální chybě se tato strážkyně vzdálila a opustila kult Francie - stále ho má pod patronací, ale zkrátka se odtáhla.
Proto jim vyhořel Notre-Dame, to byl "magický" projev tohoto faktu.
Vrátí se, až budou moci být ženy ve Francii opět bezstarostné a svobodné, což je otázka, kdy se jim toto dokáže splnit.


Německý kult je poměrně pragmatický, kultickou strážkyni jsem viděla víc na západě, má pod patronací i Belgii a Holandsko, tam jsem neviděla v podzemí nic kromě zločinu a prasáren. Tato strážkyně je ovšem osamocená a poměrně slabší.
Stojí mezi třemi výraznými kulty, Francie utekla, Bohemia je slovanská a třetí je Velká Británie. Tam jsem viděla jako kult černou díru vesmíru, kosmologickou reálii, je to "černomagická" oblast. Souvisí s Atlantis, není ani dobře, ani špatně, prostě je to "krutý kult", nutí myslet.

Proto je západní Evropa kulticky velice oslabená.

A nerovnováha dosavadního rozložení mocenských sil, kdy se po nás vozí západní Evropa EU a chce nakazovat očkování a zakazovat "dezinformační weby" a používá na nás umělou inteligenci a údajně má na nás už připravené sběrné tábory pro nepřizpůsobivé, jak říkal prof. Staněk... a my, slovani, když máme být podle kosmického zákona naopak suverénní a svobodní a místo toho se tady necháme kibicovat - tak veškerá tato nerovnováha se rovná.


Dokonce se oproti minulým stavům kultického systému v dimenzionální válce natolik změnily podmínky k lepšímu, že dochází k masovému čištění obrovského konfuciánského čínského kultu, který dlouhé roky těžce ležel a nedalo se s ním skoro hýbat, protože tam jede NWO úplně natvrdo a číňani nemají individualistickou duši.
Tak teď se ten kult začíná čistit.


To všechno bude mít následky, projeví se to v naší realitě.
Věřím, že slovanské kulty budou sílit a že události budou probíhat tak, aby se zabránilo NWO systému.
Nechce se mi do tábora pro nepřizpůsobivé živly, aby se měl pan Fiala mocinky dobře.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Dále prý existuje západní plán pro Anglo-saské budoucí vedení světa.

Tomu podle mně odpovídá mimozemská agitka Eleny Danaan a Dr. Sally, kdy předpovídají USA, Velkou Británii, Austrálii, Německo atp., jako nejvyspělejší státy světa s tajnými zločinnými vesmírnými programy, .. jako budoucí vůdce našeho světa, který převezme globální řízení a bude určovat nakládání s prostorem Sluneční soustavy.
O tom mají být nějaké Artemidiny dohody, v čemž se producírají miliardáři Bezos, Musk, či Branson jako pozitivní postavy, kterým máme věřit.

To je jednoznačně agitka NWO.

Probíhá transformace naší planety do vyšších sfér frekvencí a lidská populace s ní.
Ve všem nám pomáhá Galaktická federace, která podle mých vjemů podporuje Rusko, o Putinovi říká, že je od r. 2011 vyměněný, že je to jiná osoba, která spolupracuje s nimi.
Pohyby Ruska na mezinárodním poli slouží i k naplnění programů, které zaručí klidný průběh civilizací tak, aby se vše usadilo podle přirozeného kultického systému.

Tzn. slovani k sobě a budou vládnout k sobě.
Nikoliv, že budeme jako naše země s anglo-saskou, francouzskou, USA, či jinou "cizí" kulturou.

Stejně tak Turecko nebude v EU, ani v NATO, ale bude v civilizačním celku muslimských zemí.

USA bude naprosto sama pro sebe, jak jsem viděla budoucnost, měla by být jednou jakási ekologická velmoc, v pozitivním slova smyslu "ekologie", zájem o planetu.

A západní Evropa kvůli své příšerné karmě a ještě příšernějšímu duchovnímu úpadku, kterým nás tady moří, propadne Islámu, protože k tomu vše naprosto směřuje.
Zároveň však by mělo přeci jen dojít k civilizačnímu kontaktu s mimozemskými rasami Galaktické federace a mělo by dojít k otočení směru uvažování na celé planetě.

Proto zdánlivě propadlá západní Evropa může v pozitivním slova smyslu zažít velice prudkou výměnu myšlenek a najít nový dech.

Nic se neděje nadarmo.

Lidi by se měli probrat a uvědomit si, že když přistoupí na hru "bojím se mluvit", směrujeme NWO do náruče.
Nikdo slovanským národům do budoucna nebude zakazovat myslet a vládnout na svých územích.
A tohoto směru je nutné se držet hned teď a nečekat s jakoukoliv odvahou na zítra.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Myslím, že je v současnosti příhodné dělat screeny obrazovek ze zpravodajských mainstreamových médií dnešní doby, budoucím učitelům dějepisu poslouží tyto materiály k příhodné poučení mládeži o propagandě z let 2022, kdy probíhal zásadní boj lidstva proti NWO.
Ukládejte si to.







Navzdory chmurným předpovědím o vzniku nové Železné opony mohu radostně konstatovat, že skutečná okultní Železná opona, která naprosto otrocky šla po skutečné Železné oponě, padla.

Už přes ní vesele na západ frčí znovu probuzený sibiřský kult, který když se protáhne a narovná, sahá přes půl planety, od půlky Atlantiku po konec Sibiře na východě. Je trochu větší. I než Rusko, což je útěcha pro budoucí poražené strany.

Železná opona v kultickém poli, která mne svírala 7 let, je v čudu.
Už mne unavovalo pořád držet obranné linie na západ, abych se nezamotala do jejich kultických vlivů uvažování a nemusela se vůbec bavit s politiky.
Vždy jsem se tam bavila jen s kultickými strýžkyněmi a s těmi jsem v pohodě i teď.
Jen jak se rozmáchl Duch Sibiře, tak ulétla ta opona a už ji nedržím v kultickém poli.

Budeme veselá Euro-Росси́я, obohacená kulturně z jihu.






<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Výběrem českými, spíš "czechia" médii, která jsou v současnosti plně ovládnuta USA a EU, zejména německým, pohledem:

"Co píší v Rusku: Celé je to ukrajinská hra s cílem destabilizovat Rusko
...Neděle 6. března večer

Černá je bílá, bílá je černá a rozhodně nevěřte ničemu, co by se k vám snad mohlo dostat z jiných než ruských zdrojů. To je hlavní poselství médií ovládaných Kremlem. ...

(mimochodem, proč mám obdobný pocit, který odpovídá Václavské koruně na Heydrychově kebuli?... )




Očima byznysu: Která banka je zdravá? Jsme zataženi do hybridní války

(zdravá znamená západní? Já jen, že tady jsou slovanské země s trochu jinou, než iluminátskou historií)





Foto: Irpiň je symbol zoufalství. Prchající civilisté se ocitli pod ruskou palbou

(Na fotografiích je vidět proud odcházejících lidí, některé fotografie vypadají jako aranžované a hrané a "nejkrutější moment" je fotografie, kde se lidi vrhají na zem, když slyší střelbu, z fotografie ovšem není patrné, že střelba nejde odněkud z dálky a že jakkoliv skutečně směřuje proti nim.)




Trump by při znovuzvolení opustil NATO, Putin na to čekal, řekl exporadce

(to nemohu posoudit, z titulku je však jednoznačně vidět americký zájem perspektivy nahlížení. Opět opakuji, tady je území slovanského národa s historií, která nepotřebovala USA 1500 let)





Putina si Západ vypěstoval slabostí, hloupostí a naivitou, tvrdí politolog

(-to samé- jen EU pohled na věc. Francie, Anglie, Itálie a Německo nás zradilo kdy děti naposledy --- nejtradičněji se udává 1938, 1939)






Na Ukrajině USA, EU a NATO nemají, co dělat.
Tento ruský úhel pohledu nikdo nezohledňuje, protože nám, slovanskému národu, běží německá a americká agitka.
Nevěřím, že je vůle skutečného ukrajinského lidu taková, že chtějí sloužit NWO.
Že chtějí ztratit zemi a stát se jen levnou pracovní silou západu, tak jako se to stalo nám.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Vidět starou paní v důchodkách, jak otřeseně sedí v kolečku je samozřejmě věc, která normálního člověka nenechá klidného, ovšem KDE MÁME JISTOTU, že to celé není zinscenované divadýlko a že tam skutečně někdo doopravdy umřel?
Když používají i záběry z počítačových her?

Vždyť to válečné zpravodajství je taková prasárna, že se v tom nikdo nevyzná.

Reálně se děje to, co říká Rusko, protože to vidím na vlastní oči:

"V textu se do podrobna rozebírá, že viníkem je ukrajinské Středisko pro informační a psychologické operace ozbrojených sil, které se nechalo proškolit britskými specialisty. Pak spustilo nejprve operaci „Voloďa“, jejímž cílem bylo podkopat důvěru ve vojensko-politické vedení Ruska v oblastech sousedících s Ukrajinou. Následovala operace „Trouble“ rozdělená do dvou fází. Fáze 1: „Zhoršení nestability, nárůst počtu protestů a neposlušnosti na pozadí nespokojenosti s jednáním úřadů.“ A fáze 2: „Ztráta kontroly, ekonomické šoky, změna pozic Ruska na světové scéně.“ „Další možností morálního nátlaku na ruské občany jsou falešné zprávy o ztrátách ruské armády na Ukrajině. Jak již dříve napsala RT, na sociálních sítích jsou zadávány příkazy k šíření nepravdivých informací. (…) Nejtypičtějšími úkoly jsou výroba falešných bannerů, zpráv, foto a videomateriálů.“"


Takže akce Voloďa, vedená ukrajinskými šmejdy, co se naučili lhát od britských šmejdů.
Haranti ve škole chtějí zabít Putina.


Kolik lidí u nás spáchalo sebevraždu, když zjistili, že náš národ je fašistická zrůdná organizace a že je nyní povinnost nenávidět Rusko a že lži, dvojí metr a nečestnost a nesnesitelné pokrytectví bude naším novým standardem?


Na tohle dojedou, modří ptáčci, fašisti v naší zemi, fanoušci NATO a EU a SS a NWO.
Tohle vám jen tak neprojde, vy špinavý svině.


Už chcípněte na svou druhou a třetí dávku.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



"Speciální jednotky USA a Británie se připravují na riskantní záchranu Zelenského "

"V okolí Kremlu se začíná rodit myšlenka, která může změnit válku. Likvidace Vladimira Putina je každým dnem bližší, říká vojenský a bezpečnostní analytik"



Naše média se dala jednoznačně na jednu stranu.
NWO NATO EU, Amíci a germáni.

Je to vlastizrada, velice upřímně doufám, že za rok už nebudeme ani EU, ani NATO.

A nechápu, proč je nutné zachraňovat Zelenského?
On je ten židovský komik něčím cenný?
Stejně je podle menších důkazů už dávno ten hrdina na USA velvyslanectví v Polsku.


I v USA si dovolí mluvit odvážněji a na rovinu a jak to je, než co si na nás SSáci zkouší na našem národu.
Hanba, hanba, hanba.
Máme kolaboranstkou vládu, která patří za mříže.
Věřím, že na ně dojde.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 >



Vlastníci českých médií, různí podnikatelé podporováni NWO, víc na východ různí oligarchové, všechno zaprodanci NWO, odpůrci lidu, nám jedou na férovku otevřeně fašistickou agendu, která má ve výsledku vést k našemu fatálnímu zotročení.

Řídily je mimozemské zrůdy a teď ta špinavá verbež naplňuje vůli poslední zlámaných a zřícených satanistických zrůd.
S lidmi se jedná jak s onucí. Lže se a legalizuje se fašismus, otevřená nenávist k Rusku a s post-sovětskými zeměmi je tady otevřeně destruktivní záměr.

Největší tlak je činěn na nás - lidi v post-sovětských zemích a extrémní tlak je vyvíjen zrovna na náš národ.

Jenže náš národ už spočívá pouze v neočkované alternativě, která více inklinuje k Rusku, ke kmenovýcm kořenům.
Očkovaní jsou tu již jen dočasu.
Nejhorší genocida všech dob je dodneška nepřiznaná, zatímco nějací ukrajinští prolhanci, ve spolupráci se západními zájmovými NWO skupinami, nám tady vymývají mozky otevřeně válečnou falešnou propagandou.

Jejíž zájmy jsou fašistické, západní NWO.

Naštěstí se kultické systémy nepodřizují nějakým spadlým SS z dimenzionální války.
Rusko bude sílit.
Naše země se musí rozhodnout.

O nás, lidi tady žijící, jde těmhle sviním úplně naposled.

USA a Německo a západní Evropa nás, Českou republiku a Slovensko, ve skutečnosti nepodporuje, pouze nás otevřeně zneužívá, jako levnou pracovní sílu a užitečné idioty proti Rusku.

Věřím, že se brzy Rusko zachová tak, že EU začne brečet.
My budeme brečet s těmi kolonizátorskými agresory, co si ten nářek vyloženě zaslouží?
Ne, musíme být chytří. Jak vidím zesílený slovanský kultický systém a Sibiřský kult narovnaný do své správné rozlohy, slovanský element bude už chytřejší, v info-poli je to na emoční a racionální úrovni cítit jako odkýčování, odslazení, méně chaosu a návrat k rozloze krajiny, celostnímu vnímání, víc klidu a soustředěnosti.
Proto se snad v naší zemi najdou odpovědní, vzdělaní, neočkovaní, kteří dají té rozjívené partičce fašistických a kolaborantských hejsků normální tipec a vrátí naši zemi do důstojných kolejí, v dobré návaznosti na naši dřívejší historii.









<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 >


wikipedie:
"Fašismus je označením typu politické ideologie, jejímiž typickými rysy jsou zejména autoritativní a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, sociální darwinismus, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu chápaného korporativisticky, v němž soukromé vlastnictví musí sloužit kolektivnímu prospěchu."
...
Sociální darwinismus nebo společenský darwinismus je teorie, která se snaží aplikovat Darwinovy úvahy o přírodním výběru a „přežití nejschopnějších“ (survival of the fittest) na lidskou společnost, její vrstvy a jednotlivce.
...
Vyskytuje se zde omezený počet hierarchicky uspořádaných monopolních organizací (korporací), které při vyjednávání se státem při dodržování základní ideje lidské pracovní sounáležitosti zastupují zájmy svých členů a současně se podílejí i na uskutečňování státní politiky.
"""



Takže mladí, vykroucený šmejdi bez morálních hodnot, kteří jsou "schopní", hlavně všeho-schopní, i poslat národní hrdost do pekel a sloužit prohnilým klanům černé šlechty a zločinecké NWO USA NATO.
To jsou fašisti.

Tak proč si hrajeme na národy a nějakou demokracii, když nám prakticky velí nějací Cukrbergové?

Co se stalo na Ukrajině 2014 si asi každý pamatuje. Pak už jsem je taky pustila ze zřetele, jen jsem mlhavě tušila, že se ten stát rozpadl, nefunguje a řádí tam nějaká oligarchovská úpadková klika a že za politické vedení si zvolili někoho ze show-businessu.
Jsem absolutně v šoku, že je náš národ nucen zaujímat ochranné postoje vůči takové špíně.

Tady už přestává všechno.
Tohle je finální bitva Armageddonu.
Jestli si tohle necháme líbit, skončili jsme jako národ i jako lidské bytosti.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Když se naše vláda postavila proti Rusku a vysmála se jejich naprosto rozumově pochopitelným požadavkům, že nechtějí NATO na Ukrajině a začala pronásledovat vlastní lidi, jsme na tom stejně, jako za protektorátní vlády.

Jenže, tehdy lidi věděli, že je jejich zem okupovaná a že nacistická vláda z logiky věci NEBUDE na JEJICH národní straně.
Nyní o tom naše obyvatelstvo neví, že naše vláda zastupuje fašistické nadnárodní zájmy, které nenávidí suverénní stát Rusko.
V dnešní době je situace horší, psychologicky je to útok na podstatu naší národní idey.


„Fanděte Rusům. Snad dojdou až do Česka.“ Policie stíhá prvního dezinformátora
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-fandete-rusum-snad-dojdou-az-do-ceska-policie-stiha-prvniho-dezinformatora-192320#dop_ab_variant=1&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=xIW2Z6vTihT-202203071350&dop_id=192320&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest183_vzhled_vyh_pole_na_tel_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


Někoho stíhají, protože doufá, že Rusko dojede tanky až k nám.
"...,V posledních letech se prostředí internetu stává doslova alternativním světem ke světu fyzickému,“ popsal mluvčí Cimbala."

Ano, protože ve světě fyzickém vládne korporátní fašismus, nadnárodní ideologie a většina stáda dělá poslušně to, co se mu řekne, proto neeexistuje mezi lidmi pravdivá výměna názorů.
Internet je prostředí skutečných názorů.

No a ty skutečné postoje, které se nesmí vyjadřovat, veškeré národní strážcovské vědomí, ty mají sílu v poli.
No a síla v poli si vydupává vztek někde uprostřed Atlantiku.
Takže se naši západní kamarádi mají určitě na co těšit v rozmarech počasí.










<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Útěšné je, že lidi jsou odhodlaní utéct na západ a čekají ve frontách na úřadech, čekají na svůj nový krásný pas EU.
To znamená, že všichni moc dobře vědí, že Rusové mají obrovskou sílu a také jsem potěšená, že je tolik lidí odhodlaných utéct.

Já jsem rozhodlá v této zemi zůstat a bránit ji, je to moje země a odcházet z ní nebudu, i když to vypadá, že tu budeme mít fašisty, dokud neumřou na následky svého debilního rozhodnutí očkovat se.
Tudíž je naděje, vymře Praha, zůstanou lidi u hranic, nastěhujeme se do vnitrozemí a tím definitivně ukončíme protektorát SS v našich zemích.

Ale i kdyby to nedopadlo, já nikam nejdu. Nenarodila jsem se do této země, abych odcházela. Zůstávám.

Emigranti už nikdy nejsou Češi, už nikdy to tu nechápou.
Pokud tihle proEU lidi ze strachu před Ruskem odejdou na západ, je to pro nás výhra.






<reagovat 
 čtenář Exfanynka Křešovky - 7.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> Docela bych ocenila, kdyby ty rozmary počasí ušetřily našu PlackoHanou ...loni jsme dělali novou střechu a úplně si to nechci hned zopakovat😃. Btw četla jsem, že loňský tornádo na Moravě taky nebyla náhodička ale útok.
Jinak lidi myslej jak myslej, protože čuměj na ordinaci a výměnu manželek, což občas proloží zprávama na cnnprimanews, čt24, pročtou novinky.cz a seznam ...musej být ve všem nějaký podprahovky a psychomanipulace, protože nic z toho nesleduju a nikdy mě nenapadlo se očkovat nebo nesnášet Rusko.
Co je to Grálová povolenka?
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 >



Sibiřský kult se plně zaktivoval a naplno se "protáhl" po tisíciletích, kdy byl pochroumaný a "zkopaný".
Je to plná aktivace hlavní přírodní síly této planety, která je na severní polokouli, celý tento kultický systém zodpovídá za jakési kardinální procesy, které vyžaduje planeta.
Planeta je z toho procesu šťastná, celé to vypadá, jako když praskla a odlétla svírající obruč. Ten proces je poněkud bolestivý a energeticky náročný, protože se musí uvolnit tisíce let mořené extrémní síly přírody a lidského ducha. Výsledkem je ovšem utužení statečnosti, odstranění debility a růžové kýčovité idiocie, návrat ke zdravému, rozlehlému myšlení.
Připodobnit se to dá k tomu, jako kdyby člověk jedl jenom bonbony a měl rozleptaný mozek a pak dostal kůru, kdy jí čočku a do tří měsíců se vzpamatuje.
Vše, co obnáší Sibiř a Rusko, ten kult je nejmohutnější na celé Euro-Asii, rozhodně z této západní strany, když se zaktivuje, tak jeho kořenový systém vlastně nese všechny ostatní kulty, až do půlky Atlantiku.
Je to ovšem přírodní síla, nikoliv Rusko jako takové.

Jinak Rusko jako takové má želízko v ohni.
Tajné biologické laboratoře USA na Ukrajině, jedna z nich měla být v tom Charkově.

To, jestli je pravda, tak to by docela mohlo ohrožovat prestiž a neposkvrněnou tvář USA, že?
A to po vymyšlených laboratořích, zbraních v Íráku, v kontrastu s reálnými laboratořemi na Ukrajině si myslím, že by jim to mohlo poškodit prestiž takříkajíc navždy.

Naše SS media naplňující operaci "Voloďa" (kupř IDnes Premium:
KOMENTÁŘ: Záhada ruské menšiny v Česku. Jsou nebezpeční?), naprosto etnicky i národnostně šikanující Rusko a popírající a negující všechno, co říká Rusko... nám samozřejmě pravdu o biologických laboratořích USA v Charkově popřou, i kdyby to byla pravda.

Jestli to je pravda, Rusko bude mít důkazy.
A to bude skandál.






<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3.2022 >


https://aeronet.news/video-nacelnik-radiacni-a-chemicko-biologicke-obrany-ruske-federace-obvinil-usa-ze-na-ukrajine-vyvijely-zakazane-biologicke-zbrane-se-zamerenim-na-dna-slovanskych-narodu-vice-nez-30-laboratori/


Toto vypadá nadějně.
Pak by se ukázala holá pravda, jak naše SS média naprosto nezákonně šikanují pravdivé zdroje, tzn. ruské tvrzení o skutečnosti a jak bylo blokování aeronetu a svobodného vysílače naprosto nezákonné a jak pronásledování lidí podporujících Rusko byl válečný akt, ve válce, o které nám neřekli. Kdy na nás aplikují speciální psychologické operace od nějakých bestií z Velké Británie.


Moc doufám, že si to ten generálporučík Igor Kirillov jen tak nevycucal z propagandistického prstu a že tato kauza zamává s mezinárodním náhledem na Rusko a na NWO v USA a hlavně, že sejme naši SS vládu, úplně do němoty a jednou provždy, běž ty modrá ptáčková zrůdo už do řiti, i komunisti jsou charakter proti vám vy ksindlové.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2022 >




V.K. v článku píše o vyhlazování Rusů na východě Ukrajiny:
"Proti tomu byla Srebrenica v Jugoslávii jen slabým odvarem. Tam to probíhalo alespoň tajně a potichu, zatímco tzv. protiteroristická operace na východě Ukrajiny byla vedena veřejně, s mediálním pokrytím a hlavně s nadšením a podporu od západních politiků a médií. Západ tleskal vraždění etnických Rusů na východě Ukrajiny. To byla ta nejděsivější zkušenost, kterou jsme všichni zažili."

Toto asi taky vyleze na povrch, když to probíhalo, tak se u nás o věcech určitě neinformovalo.
A je otázka, jak by veřejnost reagovala, kdyby měla pravdivé informace, to i ta na západě.
Ten efekt, že dav tleská zločinu, znám v malém tady z totemu.cz, je to děsivý pocit.
Nedá se to srovnávat s genocidou na východě Ukrajiny, ale ten princip je stejný - nelidské zrůdy, tady židovské, tleskají nespravedlivosti a protilidským činům.
Jestli západ nenávidí Rusy tak, že schvaluje jejich genocidu, tak dopadne zle, pokud jsou i jejich lidi tak zlí a špatní, zkažení, tak je nic dobrého nečeká. Ne kvůli Rusku, ale kvůli jim samotným.
Ta Rusofobie a povinnost nenávidět Rusy, co se u nás rozjela, to je neskutečné hrůzné SS divadlo.


A co se týká laboratoří, které USA má na Ukrajině, nebo měla, údajně v tom jede nějaký příbuzný současného prezidenta Bidena... já věřím, že to tak je.
Dělat takové skandální podvody, vymýšlet si, vlnit nehoráznou sprostotu, to je americký, nikoliv ruský styl.
Proto věřím, že Rusové nelžou a že tam ty laborky doopravdy byly a děly se tam přesně ty prasárny, o kterých se mluví.

Teď aby to uznalo mezinárodní prostředí, které pořád velice intenzivně utváří USA - hlavní viník, SSácké zrůdy. Dále západní Evropa, SS poskok USA.
Co se bude dít, když to SS státy odmítnou uznat, protože jsou mezinárodní prostředí?
Uzná to Čína? Indie?
A jaký to bude mít dopad?

Co se stane, když Rusko tuto informaci podá do mezinárodního prostředí a zločinecké státy prostě odmítnou uznat, že jsou zločinci?
Bude nutné právo vydobýt prostou silou, tzn. bude nutná skutečná světová válka?

To jsou otázky do budoucna.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Naše média jedou podle jednoho střihu, stejně jako západní.
Že Rusko oficiálně oznámilo, že našli laboratoře USA, které sloužily k nekalým biologickým výzkumům, to nikdo nepíše, ticho po pěšině.

NY Times, The Guardian, BBC, CNN, stejně jako naše média ticho po pěšině, západním zájmem je samozřejmě takovou prasárnu zatajit, hlavně před vlastními lidmi.
USA je navíc v situaci, kdy se z toho nemůže případně vykroutit s tím, že jako o ničem nevěděli a že to není záležitost USA jako státu, protože v tom je namočený Biden a jeho rodina.

Jediný Daily mail o tom píše, ale s obrovským titulem, že je to další "ruská falešná vlajka", tzn. odmítá se tím jakkoliv zabývat, pouze bez důkazů okamžitě tvrdí, že jde o podvod.

Je to hra nervů.
Bohužel, dokud budou lidi věřit médiím, budou bezmocné loutky, diváci hrůzných divadel, nad kterými zdálky jásají a tím sypou sůl do ran.

O důležitých věcech nám prostě naše zaprodaná média stranám temnot neřeknou.

Myslím si, že si to Rusko nevymýšlí. Po všech těch hrůzách, co USA na celém světě způsobili a po otevřeně prolhaném jednání EU, už není čas si lhát a tvářit se, že je věc jinak, než že západní Evropa a USA jsou zločinci, zlo.

Jejich vedení je hrůzné, bohužel naše taky.
SSáci.

Ale můžeme se zabývat samozřejmě i ženskými právy, ne doopravdy, koho zajímají nějaký ženský, můžeme se zabývat kundovinami SS hodnostářek:

"Lingvistka: “Mít koule” jako měřítko úspěchu? Putin taky nemá vaginu ukončit válku"

By ta paní mohla jít řídit Rusko, když má tak schopnou vagínu.





Jo, ono je vlastně MDŽ.
Den o slizu a sliznicích.
Den určený k urážkám žen.
Mám s kryptožidy výročí :-D





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Protože se nedá našim médiím vůbec věřit, protože naše vláda s dalšími "podnikateli", v rámci nadnárodního korporátního fašismu, ve kterém jako lidi nic neznamenáme, ... , spustili v naší zemi nějaké informační psychologické operace zaměřené proti Rusku, které naše vláda podporuje a pravda je nezajímá, tak se mohu více spoléhat na informace od Galaktické federace, která mi říká, že Rusko určitě nemá žádný vojenský problém na Ukrajině a že všechny ty zprávy o tom, jak prohrávají, jsou falešné. A že boje a údajné schválnosti v podobě zabíjení civilistů jsou naprosto přehnané a ze skutečných incidentů, které proběhly když už, tak úplně jinak, se dělají masově nafouknuté mediální bubliny plné halucinací.

Tomu bych i věřila.
Že je ve hře mnoho jiných okolností, o kterých určitě nemám ani ponětí, je znatelné.
VK předkládá docela dobrou hru "Najdi 10 rozdílů" mezi dvěmi scénami Zelenského, myslím si, že to jasně prokazuje, že ten komik skutečně někde statečně hraje blbečka, někde v klídku USA velvyslanectví v Polsku.
Já se nedivím, že zrovna ten aeronet, že ten jim iluminátům tak strašně vadí.
Když vidí člověk tuhle hru "Najdi 10 rozdílů" mezi mainstreamem a ruskou pravdou, tak už fakt jako ale už přechází humor.

Ono jde o hodně, evidentně.
jedna strana totiž kurevsky lže a když si mám říct, kdo je větší lhář - Rus, nebo Anglán a Amík, tak jednoznačně, dlouhodobě, suverénně větší lhář je AaA.
Rusové moc nelžou, zatím všechno, co tak nějak říkají, dává smysl. A vysvětluje to, co se děje v našich médiích.

To je fakt křeč umírajícího západu SS, co tady řádí.
Kdy to odpadne?

Uvidíme.
Slovanské podloží se čistí do hlubin, začínáme křesat o nejvnitřnější podstaty, což dlouhou dobu nebylo dostupné. Věřím, že celá věc souvisí i s akcemi Galaktické federace v podzemních útrobách slovanských zemí, celkově s čistkou.
V současnosti dochází k odstraňování iluminátů a nejhorších poskoků NWO v Rusku a dalších slovanských národech. Třeba zmizí někdo, o kom veřejnost ani nijak neví a přitom je to jeden z těch, co mají skutečnou moc. Většina viditelných, veřejnosti známých, jsou jen zástupné figury a ty skutečné SS NWO zločince veřejnost nezná.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Jakože, že když takoví umřou, tak se to veřejnost stejně nedozví a nebo jim to nic neříká.
Teď kupříkladu umírají lidi hodně podobní G.W.Bushovi.
Nehodlám z toho nic vyvozovat, ale když jsem viděla nedávné úmrlce, že se o nich píše, tak jsem si srovnala jejich sympatické tváře a ta podoba tam prostě je.
Taky až tak, že by se dala hrát hra "najdi 10 rozdílů" a kdekdo by na to mohl skočit, že to má na férovku zkusit, protože jsou si fakt hodně podobní...

Těžko říct, co, kam šli.
De pekla, či do nebe, to je loterie.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A to jsou umrlci z různých oborů, umělci i zelené mozky. Vypadají, nebo zamlada vypadali jako G.W.Bush, tzn. typologie čistokrevná zrůdná svině s křivou hubou.
Údajně už jsou NWO vůdci v naší zemi mrtví, bylo jich málo, prý 3.
Tzn. naše země je už bez vedení.
Věřím, že se vespod začínají utvářet úplně jiné vazby a kliky moci.

Na sto procent to jsou prozápadní demokrati, kteří se z ideologických důvodů, jakými jsou demokracie a dobře rozběhané války po celém světě, rozhodli, že obětují veškeré své podniky, které rozvíjeli několik desítek let, protože spolupracovat s Ruskem? Ne, to radši položí svůj život i podnik, demokracie je pro tyto businessmany vším.

Takže to asi brzy dopadne tak, že polovina trhu bude obchodovat s Ruskem potají, bude se jim dařit daleko lépe, než prozápadním vocasům a do roka a do dne budou evropské trhy v podstatě ruské, jen se budeme ze zvyku ještě jmenovat "EU" a tuto cedulku slouneme o pár let později, až budeme dostatečně ovládat azbuku.

Protože když si představuju, jak asi funguje realita, se vší tou ropou, silnicemi, stavařstvím, těžkým průmyslem a výrobou, zemědělstvím atd., ... , tak si velice živě představuju, jak tam na prvním místě stojí "politická ideologie".

Biden zakázal dodávky ropy z Ruska do své země a teprve teď se šel zeptat do Saudské Arábie, že chce ropu a oni ho poslali do hlubokých nedůstojných míst.
Pragmatický obchodníci, co v tom umí chodit, si už určitě dělají vrásky, jak dál budou pokračovat ve svém demokratickém průmyslu, že....


Takže se dá předpokládat, že vznikne jedna oficiální realita pro blbečky, kde si budeme myslet, že ještě existuje EU a pak bude ta druhá realita, která doopravdy funguje, kde se obchody dějí s Ruskem, jen potají a podniky prosperují.


Jo, ví tady většina těch napapaných čecháčků, že Ukrajina je obilnice Evropy? A že jejich zájem, aby tam nebyla válka, protože jinak se nedemokraticky nevypěstuje vůbec nic?
A jak se děti docílí toho, aby na Ukrajině nebyla válka?
Ano, přestaneme se nasírat do Rusů a posílat na Ukrajinu lidi, vojáky a zbraně!
Správně děti!
:-D


Ale né, naše vláda je stupidní, ta nechce mír na Ukrajině, ta chce hlad v českých zemích.




Jak odpadla okultní železná opona a došlo i k mísení ideologického podloží, ty tlaky ze západu byly tak silné, že jsem se dnes probudila s pocitem, že jsem třeba fakt divná, když tak inklinuju k východu a dimenzionální válku jsem prožila na straně EuroAsia spolku.
No, ale už mne to zase přešlo.
Jsou to dva světy - jeden je pravdivý a za skutečné hodnoty a ten druhý je prolhaný a iluminátský, za hodnoty zlých mimozemských potvůrek.




Definice:"Hodnoty západní civilizace
V souvislosti se západní civilizací se někdy hovoří o jejích židovsko-křesťanských hodnotách či kořenech, především v kontextu odmítnutí náboženských minorit a multikulturalismu obecně"



Křesťani a židi? Ty se tady ukázali jako ty nejhorší svině. A jejich zrůdné hodnoty jsou příčinou, proč jsem tak ráda a rychle ve své mysli zaplula do Euro-Asia spolku, civilizačního konglomerátů společností, které nechtějí lhát a chtějí vytvořit svět, ve kterém člověk duchovně prosperuje.
S východním, nezápadním světem úzce sousedíme, třeba Bulharsko, nebo Řecko už nejsou západ a taky žijou.

A věřím, že lépe, než my, zvláště my, co nechceme sdílet iluminátské žido-křesťanské hodnoty o správnosti zabíjení nevinných lidí, vykořisťování duchovně bohatších kultur a skvělosti korporátního fašismu a drancování přírody.



Zhebni západe, zhebni ty zrůdo a už se nevracej.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A dokonce i "ženská práva", největší lákadlo západního světa, jsou mi už úplně šumák.
Muži ještě nemají lidská práva, jak by je mohly mít ženy?

Ženy padají na držku, jsou jen otrokyně, dělají dlouhé hodiny denně, aby pak šly domů na druhou šichtu, ve veřejných médiích se s nimi nakládá jen jako s dobytkem a kusem masa a náš stát nedělá nic proto, aby zavřel držku misogynním hulvátským zrůdám na internetu a obnovil úctu k ženám.

Zato budeme řešit "gender" pičoviny nějaký lingvistky.

Tak to si strčte ženský práva hluboko do prdele-
NWO ženy vždycky nenávidělo a západ je NWO.
A Arabama a Rusama nám bude lépe a radostněji.






<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Jak jsem poznala problém "ženských práv" s Galaktickou federací, tak realita je taková, že veškerý feminismus, který vznikl na území západní Evropy, byla zprzněnost, která vznikla kvůli extrémnímu útlaku ženských bohyň a útlaku ženského elementu.
Feminismus rozkládá západní společnost, je to experiment, který naprosto destruuje naše lidi.

Misogynní hulvátství a neúcta vůči ženám je NWO. Pochází od rohatého.
Drakoniánů.

Ovšem feminismus je cesta do pekel, která definitivně rozleptává společnost a ničí ji.
Není skutečná vůle tyto otázky řešit.
Lidi jsou otroci - stále se tak chovají, pracanti a samice na rozmnožení, které jsou v současnosti ale nuceny plnit obě role, proto ztrácí plodnost.
Nejsme lidská společnost. Ještě jsme toho nedosáhli.

Do budoucna budou ženská práva upadat, zmizí. Společnost se musí naprosto ozdravit, uhnízdit a usídlit od prvopočátku, dostat se ke zdravému jádru. Jsme totálně vychýlení, mizí plodnost, protože zanikla jiskra lásky, vzájemné úcty a obdivu.
Navíc to do nás pere mikrovnka 5G a hází na nás z nebe toxické látky, které jsou úplně všude.

To, co je v současnosti feminismus, je čisté toxické zlo.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Celá ta hezká verze, jak přilítnou mimozemšťani z GF, pozabíjíme infiltraci a dáme se do cilizačního pohybu po spirituální cestě vzhůru, vzala za své.

Takže běží záložní, mocenská verze, kde "ženská práva" neznamenají vůbec nic, protože v této hře je nutné "mít koule", v hmotné realitě.
To, co dělám já, je informačně-magická práce ve spolupráci s Galaktickou federací, práce vědmy, čarodějnice, práce pro ženy.

Bezpečnostní verze může mít mnohé podoby, co já vím, co se bude dít.
Jedna verze je pozitivní, říká, že se podniky ve skutečnosti na sankce v pudu sebezáchovy vykašlou, otočí proti západu a budou spolupracovat s Ruskem, protože potřebují suroviny. Bude to tichý ekonomický převrat, zatímco se bude dále hrát na "hodnoty EU" a USA, ale jen do času.
Vlastně je to ten stejný scénář, co udělali nadnárodní USA a EU s naší zemí - teď je pro nás, slovanskou identitu, ta fáze "do času".
Toto bezvládí a chaos nakonec ukončí vlna umírání očkovaných, což bude fáze extrémně namáhavá pro společnost, kdy všechny staré teze, včetně "genderu", "feminismu", "misogynismu", "patriarchátu", "kapitalismu", "socialismu" ... zkrátka všechny tyto idiocie vezmou za své a na troskách staré společnosti vznikne nová společnost, alergická na debilní -ismy a lži.
Přičemž by bylo milé, kdyby tou dobou byla na zemi oficiálně GF, ale kdo ví, jak tohle dopadne.


Druhá verze je naprosto negativní a to, že NATO se bude cpát na Ukrajinu, propukne válka a chaos v celé Evropě a celý tento zmar ukončí vlna umírání očkovaných.
Ti, kdo přežijí, utvoří novou společnost.
V jakému ale budou stavu, to opravdu netuším.


Samozřejmě se naplno nestane ani jedna tato verze, protože realita se skoulí vždy podle principu "to nevymyslíš".
Ale řekla bych, že všechny případné scénáře ukončí velká krize masového umírání očkovaných.



A výsledkem bude očištěné lidstvo nového věku.



Na faktu, jak západní média odignorovala ruskou zprávu o biologických laboratořích na Ukrajině, je vidět, že nepřítel USA se nevzdá a nebude hrát čistou hru.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 




Rusko obvinilo USA z přípravy biologické války na Ukrajině
Dnes 13:46 – Moskva
Alex Švamberk, Novinky

https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/rusko-obvinilo-usa-z-pripravy-biologicke-valky-na-ukrajine-40389778



To je propagandista, takhle se to dělá.
Igor Kirilov oznámil, že na Ukrajině našli laborky s narychlo odvezenými vzorky, vývíjeli různé choroby, dělali pokusy na místních lidech, brali jejich krev a odváželi ji do USA, že se tam třeba zvýšil výskyt spalniček až 100x, že WHO oznámila Ukrajinu jako místo s vysokým rizikem dětské obrny, přičemž přesně s těmito viry a bakteriemi oni tam manipulovali.
To jsou vážná obvinění a to říká na originálním videu.

No a co ten hnusný novinář píše:

"Ani z jeho sdělení ale neplyne, že se na Ukrajině dálo cokoli nezákonného, protože monitorování situace a ohnisek přirozeného výskytu moru nebo brucelózy je naprosto běžné.

Ani na předání vzorků do USA není nic podivného, protože při boji s těmito nemocemi je potřeba znát rozdíly jednotlivých kmenů a po biologických zbraních se často dívají teroristé.

...

K ničení vzorků mělo dojít 24. února po zahájení ruské invaze. I to je logický krok, aby ve válce neunikly bakterie do vzduchu.

...

Konašenkov ještě dodal, že do USA bylo také odvezeno množství vzorků „slovanské krve”. (to ale Švamberk nekomentuje)

...


Rusko hledá ex post jakékoliv důkazy pro ospravedlnění invaze.

Žádost vůdců separatistických samozvaných lidových republik zřejmě nestačí.
"""



Asi ten zkušený propagandistický lhář slyšel nějakou okleštěnou verzi toho vyjádření, zřejmě anglický překlad, kde chyběly ty části o tom, jak jsou na Ukrajině podezřele zvýšené výskyty konkrétních chorob.
Proč vlastně nemáme my Češi laborku v USA a nevyvíjíme tam nějakou chorobu, která by vymítila čistokrevné amíky?

Vždyť podle toho ošklivého pána na tom není nic divného.





"
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Nehledě na fakt, že ošklivý novinář, dělající pro zlo, naprosto odignoroval úvod Kirilova, kdy jasně říkal, že Rusko projevilo zájem o prohlídku těchto laboratoří už před roky, ale byli vždy odmítnuti.
Pan kolaborant a informační válečný zločinec by jistě našel ospravedlnění i pro tento fakt, že to může znamenat i něco jiného, než že USA zločinci něco skrývají.


No nic. Máme přestat jezdit a spotřebovávat naftu a benzín. To nám tvrdí naše vláda a myslí to vážně.

Omezte spotřebu paliv, část peněz končí u Putina, vyzvala vláda občany

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/omezte-spotrebuj-pohonnych-hmot-vlada-ekonomicka-vlada-s-putinem.A220309_170313_domaci_kop


" Lidé mají podle vlády zvážit spotřebu pohonných hmot, protože Česko je palivově závislé na Rusku a část peněz za ropu končí právě tam. „Když jsme v ekonomické válce s Putinem, není možné, abychom neměli ztráty,“ řekl ministr financí Zbyněk Stanjura.

....
„Vláda v posledních dnech intenzivně řeší, jak reagovat na ekonomickou válku Vladimira Putina proti České republice a zemím EU. Tato válka má jediný cíl. Rozvrátit jednotu v České republice, rozvrátit demokratické struktury v naší společnosti,“ napsal na Twitteru předseda vlády.
"


Tak prý JEDNOTU v naší zemi chce podkopat ten zlý Putin. Ale že se mu už ani nedivím.
Jakou jednotu, o čem to ten šašek mluví?

Já jsem zradikalizovala jak nikdy a tyhle modrý svině chci vypráskat úplně z téhle země.
Co si to tady dovolujou, ty kurvy?
O jaký jednotě mluví?
Ta tu byla, te´d už není.
Nikdy mi nepřipadalo skvělejší patřit mocensky pod Rusko, ani jsem nad tím reálně až tak neuvažovala.
Ale po tom, jak se předvedla vláda se lží a cenzurou, tak už o žádný jednotě mluvit nemůžou.
Věřím, že ekonomické pohyby v naší zemi změní mnoho, ale ve prospěch Ruska a ne západu, jak si myslí naše zrůdná vláda.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jinak samozřejmě probíhají sbírky na Ukrajinu, peníze pro neziskovky, ať se dají nakoupit zbraně pro žoldácké armády na Ukrajině, jupí, posílejte penízky na válku na Ukrajinu, posílejte.

Jsou potřeba, víte. Zadarmo je rozum a ten velí pomoci Rusku dostat Ukrajinu pod kontrolu.
Ale ne, proč chránit lidské životy, koho zajímají ukrajinci?
Žoldáci chtěj další válku, špinavé bandy špinavých hrdlořezů, nadnárodní žoldáci, prý Rusové tam zabíjejí ty civilisty, jasně, to jsou určitě Rusové, to jinak ani nemůže být, posílejte penízky na válku na Ukrajině, posílejte, maminky.


Směšný.
K zešílení, tragický a směšný.

No co.
Naše vláda jsou zločinci.
Naši novináři taky.


Po Švamberkovým článkem o tom, jak ruská námitka o biologických laboratořích s podezřelou činností, je určitě jenom "propaganda", je diskuze.

V současné cvíli má nejvíc hodnocený příspěvek 500 rozhodnutí, 2:1 srdíčkek ku mračounům, tento poměr se tam drží.
Promenádrují se samozřejmě Rusofobové s vyloženě nechutnými a agresivními výpady vůči Rusku, ti teď mají zelenou.
Opačná strana je znechucená a už to radši nečte.
Většina se naprosto podělala z nařízení vlády, tak se neprojevují a s troly NWO se tam prát nebudou.
Já se tam taky neprojevuju.
To je pro troly.


No, ale 500 hodnocení, to je vlažný, lidi se neangažují. Bůhvíco mají v těch paličkách, co? Kolik Čechů nejsou ta Fialova JEDNOTA???





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Lavrov se vyjádřil k dalším věcem, myslím si, že to, co říká, dává smysl.
Říká, že bombardovanou porodnici v Mariupolu, „obsadili bojovníci praporu Azov a další extremisté“. Všechny matky prý byly odvezeny a jde o „další manipulaci se světovým veřejným míněním“."
Podle mé Galaktické federace to tak prý je a měli tam rukojmí, které pak mohli poraněné náležitě rozmáznout v médiích.

Prý že o tom dali důkazy OSN a že nemají v plánu napadat další země.

"A nová fakta, která se nyní odhalují na osvobozených územích zejména v Doněcké a Luhanské oblasti, říkají, že útok na tyto republiky byl naplánován. Byl pečlivě naplánován, byl naplánován již na tento měsíc,“ řekl ministr."

Teď k tomu má autorka článku tuto poznámku:
"Narážel na dokumenty, které ruské ministerstvo obrany zveřejnilo ve středu a které mají údajně dokazovat, že Ukrajina chtěla provádět „útok na Donbas”, který je přitom z hlediska mezinárodního práva stále jejím územím. Z publikovaných materiálů ani nevyplývá žádný plán útoku. Jde o lednový rozkaz k posílení tamní posádky Národní gardy a její uvedení do pohotovosti vzhledem k soustředění ruských vojsk za hranicí."


Jitka Zadražilová


(Vystudovala obor dějiny umění na FF UK. V redakci Novinky.cz pracuje od roku 2014. Zaměřuje se na evropskou politiku. Ráda cestuje, je autorkou knihy Blondýna na cestách.)


Ještě se paní musí učit s propagandou, to je chabý, ten ošklivý zlý novinář umí lépe a logičtěji.
Kus regulérního státního území je něco jiného, než vzbouřenecká republika, kde berou ukrajinskou armádu jako nepřátelskou. A kde prý zemřelo v etnických čistkách během neřízené žoldácké války za tiché podpory západu snad 14.000 lidí, etnických Rusů. To může být situace, kdy se posílení ukrajinské armády v dané lokalitě může považovat za útok.
Ale což, blondýnky, co vystudovaly fildu a nestydí se zahajlovat, nám píšou články o válečné diplomacii :-)



Jinak si Lavrov obecně postěžoval na agresivní jednání západu a opět v ně vkládá nějakou důvěru, což se mu určitě zase nevyplatí.

Protože západ je teskně umírající SS ratlík, nemá už kapacity, je v háji, bojí se a ví, že jakmile se probere ruský slovanský duch a vezme si svoji sílu, že vedle něj zdechnou.
Jsou prostě infiltrovaní temnou šlechtou už staletí minimálně, veškeré jejich politické struktury a jejich vlahý sen o globální nadvládě vždycky kazilo Rusko!
Tak se snaží zničit Rusko.
Tam není nějaká snaha o kolegiální vyvážené partnerství a světovou stabilitu.
Je to vidět čím dál víc.


Jo a benzín je už za 50!
Tak si všichni hezky říkejte:
Jak říkal pan Fiala, nejezdi s tím furt, podporuješ Putina. A o co tomu strašlivýmu hajzlovi jde? Ten parchant totiž chce zničit naší jednotu!







<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Začalo vzájemné znárodňování majetku - západ konfiskuje ruský majetek, Rusko bude konfiskovat západní majetek a my budeme chodit pěšky.
Schválně, jak dlouho nám vydrží ta jednota.

Hlavně se musíme vyhnout tomu, aby se ze situace stala "válečná situace", která by se řešila naším dokonalým očipováním, oscanováním, s virtuální identitou, dokonale pod kontrolou SS, všech našich demokratických kamarádů na západ od nás.



Jinak neústupná válka lživých proklamací a neochoty řešit situaci je vidět víc a víc:

Rusko mluví o biologických zbraních. Kryje vlastní plány, varují USA

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-rusko-vytahlo-chemickou-kartu-kryje-vlastni-plany-varuji-usa-192889#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=utOMQCjhGx4-202203101636&dop_id=192889&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest189_panel_sluzeb_varD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz



Takže místo toho, aby statečně řešili vlastní SSáckou špínu NWO, tak ukazují na Rusko.
Jenže Rusku nenašli v Mexiku laborku, ale USA na Ukrajině.
Buď jsou Rusové daleko schopnější v zakrývání vlastních superutajených programů, nebo je to prostě tím, že ty svinstva nedělají, narozdíl od Amíků a jejich šediváckých láseček.


Navíc, jak jsem viděla Ukrajinu psychicky z výšky a jak to mám z komunikace s Galaktickou federací, tak v té zemi si prostě udělali Drakoniáni zázemí, mají tam zkrátka svoje sluje - a to by bylo vážně skvělé, kdyby vypadali jako devítihlavá saň, vypadají kolikrát, jak chtějí, oblíbili si lidskou podobu.

Jak nutí post-sovětské země do národnostně-etnické velezrady, kdy nutí zahodit svou slovanskou hrdost a dát se na stranu fašistických globalistů a do toho ještě cenzurují, vytváří tím extrémně silné energie neštěstí, zmatku, duševní bolesti, nenávisti a kumulace těchto energií dokáže otevírat negativní paralelní bránu, ze které případně může něco přijít.
Proto je bohužel možné, aby byl na Ukrajině totální chaos, objevovaly se divné jednotky, bůhvíkoho kdesevzaly.
To je v realitě nazváno žoldáckými armádami, bojovníci z válek, kteří už nedokážou žít jinak, dokud nezemřou. Tyto armády byly vždy strašlivý problém.
Magické reality se smíchávají se skutečnou realitou.

Je třeba zbavit Ukrajinu SS NWO, Drakoniánského hnízda, globalistických sil, které ve skutečnosti nemají národnostní identitu, protože nemají lidskou identitu.

Bohužel, západ je podle mne už totálně v úpadku a jejich lidi nejsou schopní tuto oblast světa zvednout na důstojnou, civilizační úroveň. Proto nedokážou pochopit situaci a budou souhlasit se svými NWO vládami a jebat do Ruska.

My máme větší šanci, ti tzv. "probuzení", většinou neočkovaní a spirituálně v pohybu, tyto hry prohlédnout.
Proto si přeju, aby Rusko dostalo situaci na Ukrajině co nejdříve pod kontrolu.

My budeme chodit pěšky a radovat se z jednoty, takže vysílat přání a modlitby je jediné, co zmůžeme.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Dračí sluje na Ukrajině vlastně cizopasí na tepně Sibiřského spirituálního kultu, ale ten je silný a myslím si, že Drakoniáni odpadnou, že budou poraženi.
Mysli lidí by se měly upnout k rychlému ukončení konfliktu na Ukrajině.
Já věřím tomu, že Rusko má přesně ten zájem, jaký má.
Je evidentní, že to, co se na nás valí z médií, je sprostá propaganda a překroucená pravda a naprosto komandérsky nás masíruje agitkou USA proti Rusku.

Všelijací Mengelíci, co někde vyvíjejí bio-zbraně, to prostě nejsou lidi.
Viděla jsem kdysi, tak před 10ti lety video, údajně z Pentagonu, kde nějaký mladý vědec roztřeseným hlasem předkládal výsledky a možnosti výzkumu před nějakými dvěma mafiány, na něž nebylo vidět.
Ti se ho ptali, jestli by dokázal tyto výzkumy aplikovat na aerosol, který by fungoval pouze a specificky na Afghánce. Tzn. poškození zdraví, nebo mysli.

Tohle je ta stejná písnička.

SS NWO zrůdy, USA je umělý stát.



<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.3.2022 > Konečně síla, která může změnit fašismus v Čechách!

https://fb.watch/bG0b4YDvBB/

Mimochodem, dnes už je prokázáno, že očkovaní covid dávkou jsou postiženi na mozku a tedy i myšlení! I proto tu máme názory, které slepě papouškují fašismus jak v EU, tak v ČR, to jen pro ty "čisté" aby se nedivili, co neuvěřitelného to s lidmi provedlo, že ztratili soudnost, vlastní myšlení a místo toho jsou agresivní, nepřátelští, cenzorují usw.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2022 > analfagot> 


Je to hrůzné divadlo, vidět ten zombie dav, jak bere všechno z oficiálních zpráv jako pravdu. Teď jim řekli: nenáviď Putina a Rusko, protože zakročil na Ukrajině a oni to dělají. Je to hrůzná show, vidět, co to s těmi lidmi udělalo.
Dřív nebyli o moc lepší, jenom jsme nebyli tak jasně rozdělení, nebylo to tak zřetelné.

Taky jsem se od nich odtáhla, od zombie davu. Myslím si, že zemřou, je to otázka měsíců až let. A domnívám se, že toto hrůzné divadlo, kdy se otočí tam, kam jim řekne mainstream, je proto, abychom nelitovali jejich smrti, abychom viděli, co za zrůdnost se z nich stala a že jejich smrt je pro nás vysvobozením.

Rusofobie v součanosti je hrůzné divadlo.
Možná mají taky cenzuru, propagandu, jenže je to národ a země, který má i divoké oblasti, kde jsou muslimové, je jich 180 milionů a jednají za svou zem, svými silami. A když bojují, většinou na svém území a obětují svou krev.

A co USA? Bezprávný stát, beznárodnostní, kde si NWO dělá špinavou politiku po celém světě, ti nepotřebují řád, cenzuru, propagandu a necedí vlastní krev, NWO nejsou lidi, je to nebolí.
Až teď aplikují cenzuru a propagandu na nás.



<reagovat 
 Marianna24 (Stálý) - 20.7.2022 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter